Podsumowanie Grudnia 2018

Witajcie kochani😘
Jak tam Wasze nastroje po pierwszych dniach 2019 roku?


Ja początek nowego roku, na blogu Witam podsumowaniem ostatniego miesiąca w 2018 roku









Jaki Był  Grudzień 2018?

Pierwsza połowa minęła mi na nawale pracy (zresztą jak co roku przed Świętami Bożego Narodzenia )
Nie mogłam się doczekać Świąt, licząc na odpoczynek oraz chwile spędzone z najbliższymi.
Cieszylam się również że wraz z końcem Świąt skonczy się ta napięta atmosfera,ten pośpiech,te wszystkie reklamy świąteczne  (czy tylko ja uważam że pojawiają się praktycznie po Dniu Zmarłych i jest to zdecydowanie za długo?)
Czyli cały ten Świąteczny szał.
Między innymi dlatego nie lubię tych Świąt.
W tym roku tuż przed samymi świętami dopadło mnie przeziębienie.
Wiem że taki sezon ,wszyscy chorują  ale byłam tą chorobą mocno zdziwiona-bywaly sytuacje że wszyscy wokół kasłali i kichali i  nic mnie nigdy nie złapało (ostatnie moje przeziębienie było baaardzo dawno temu).
Oczywiście pozarażałam niemal wszystkich.
Po Świętach miałam kilka dni wolnego, miałam trochę wolnego by na spokojnie sobie wszystko przemyśleć i poukładać.Podjelam kilka ważnych decyzji-wywroci to moje życie trochę jakby do góry nogami.
Przy okazji rozplanowałam trochę 2019 roku i pierwsza połowa minie mi bardzo pracowicie.
Przy okazji chce podziękować Monice z bloga
moncia-lifestyle.blogspot.com za miłą niespodziankę w postaci swiatecznej kartki.😘
P.S. zupełnie zapomniałam w tym całym zamieszaniu świąteczno -noworocznym że w grudniu minął rok ,pierwszy rok mojego konta na instagramie.
Nawet zaczęłam się do Insta przekonywać, mimo tych glupich zaczepek,botów jest dla mnie źródłem inspiracji i porad.


Filmy Które Obejrzałam w 
Grudniu

Jak to u mnie bywa przeważają thrillery (niektóre tylko i wyłącznie z nazwy,bo z thrillerami nie mają zbyt wiele wspólnego, jak się  je już obejrzy)
Ucieszyło mnie bardzo potwierdzenie plotki:już w tym roku wraca na ekrany kolejny ,trzeci sezon Watahy

ZNAKI




W Górach Sowich dochodzi do morderstwa. Rozwiązaniem sprawy zajmuje się nowo przybyły komisarz Trela, który nie zjednuje sobie sympatii mieszkańców.




Pierwsze co mnie urzekło w tym serialu,to bajeczne przepiękne plenery Gór Sowich.
Klimatem Znaki przypominają pierwszy sezon Belfra
Mamy zabójstwo młodej dziewczyny, mamy małe miasteczko,lokalne uklady.
Główny bohater z niewiadomych powodów przeprowadza się do tego miasteczka, wszczyna sledztwo.Niemal pod sam koniec serialu śledztwo przejmuje CBŚ.
Od czasow "Kruka... " to najlepszy serial jaki oglądałam.Nie kierujcie się opiniami w necie - jeśli się dokładnie wpatrzycie w serial ,wszystko jest wyjasnione.
Prawie wszystko bo serial jest zakończony sceną która jest nie zamknięta,tj nie wiadomo co dalej a szkoda bo zostawia widza w niewiedzy co dalej z bohaterami (w tym przypadku córką komisarza Treli oraz sprawcy morderstw)
A niestety nie słychać nic o drugim sezonie.
Mimo wszystko serial mi się bardzo podoba, polecam jednak serial jest naprawdę mocny ,nie tylko thriller,nie tylko dreszczowiec a nawet może horror-bez jakichś efektów specjalnych.


POD POWIERZCHNIĄ





Bartek jest dyrektorem szanowanego liceum i wspólnie z Martą  nauczycielką języka polskiego, tworzą pozornie kochające się małżeństwo. Traumatyczne przejścia powodują, że para przeżywa poważny kryzys. Czy uda im się uratować swój związek przed rozpadem?
Maciek  jest ojcem Oli  która po hlatach rozłąki wraca pod jego opiekę. Czy będzie w stanie odbudować więź ze zbuntowaną nastolatką, która obwinia go o rozpad rodziny?
Pod koniec wakacji ścieżki głównych bohaterów skrzyżują się, łącząc ich ze sobą już na zawsze. To pozornie błahe spotkanie da początek wielu burzliwym wydarzeniom. Kolejne głęboko skrywane sekrety i namiętności nieuchronnie doprowadzą do zbrodni…

Niezbyt chętnie się zabierałam za ten serial,bałam się trochę nudy jednak bardzo się pomyliłam bo jest wręcz przeciwnie -wciąga.
Cały sezon obejrzalam w jeden wieczór.
Polecam zdecydowanie.
No może zahacza o telenowele,zakończenie może jest przewidywalne ale i tak serial trzyma widza w napięciu niemal do ostatniej sceny.
Zdecydowanie polecam.


ODNAJDE CIĘ







Córka policjantki Justy - Lena zostaje uprowadzona. Kobieta, aby ją uratować decyduje się popełnić przestępstwo.

Dość długo nie mogłam obejrzeć tego filmu,nad czym bardzo ubolewałam.
Gdy mi się udało w koncu,byłam bardzo rozczarowana.
Film jak dla mnie ma niewiele wspólnego z thrillerem.Wątki jakieś takie niespojne wogule się nie łączą zbytnio ze sobą,sceny  są jakies jakby niezmontowane,a samo porwanie córki głównej  bohaterki ma miejsce dopiero w połowie filmu i jest  (jak dla mnie)bardzo dziwne.
Film miał potencjał, ale niestety został zmarnowany i jest delikatnie mówiąc klapa : fabuły i zakończenie gdzie główna bohaterka dostaje informacje odnośnie swojej córki,a widzowi nie jest to przekazane.  (nie wiem czy to jakaś nowa moda w polskim kinie "na koncu  filmu/serialu scena  pt widzowi nic nie zdradzimy
Jedynym plusem jest tutaj gra aktorów :ci naprawdę zagrali rewelacyjnie.

NIELEGALNI




Konrad Wolski, szef wydziału Q, elitarnej komórki polskiego wywiadu, przejmując w Stambule białoruskiego handlarza bronią, dowiaduje się o planowanym w Szwecji zamachu terrorystycznym. Broń, która zostanie użyta w zamachu, ma pochodzić z sowieckiego arsenału ukrytego na Białorusi. Konrad natychmiast uruchamia Travisa, polskiego szpiega zakonspirowanego w mińskim KGB, by zdobył informacje wywiadowcze, które udaremnią plan terrorystów. Sprawę komplikuje fakt, że Travis został właśnie zdekonspirowany przez jednego z białoruskich oficerów KGB. Poddany finansowemu szantażowi nie utrzyma się długo na swojej pozycji – z misją jego natychmiastowej ewakuacji rusza do Mińska Sara, oficer polskiej Agencji Wywiadu. Równocześnie w Warszawie emerytowany generał białoruskich służb szantażuje Premiera Rządu RP. Oficerowie Agencji Wywiadu muszą za wszelką cenę przejąć archiwalne materiały obciążające szefa polskiego rządu. Wszystkie drogi prowadzą więc do Mińska. Rozpoczyna się mordercza gra z czasem.

Serial zaczęłam oglądać jakiś czas temu ,po premierze i przestałam.
Pauzę zrobiłam sobie w połowie sezonu kiedy akcja zaczęła nabierać tempa.Pozniej zwolniło się tempo.Od 7 odcinka znów zaczęło się robić ciekawie,co powtarzało się co odcinek aż do końca sezonu . zakończenie okey ale...
No właśnie przez całe 10 odcinków brakowało mi w tym serialu "czegoś"
Canal + podniosło wysoko poprzeczke poprzednimi produkcjami ,przyzwyczailo mnie do lepszych seriali ,na tle których "Nielegalni" wypadają blado...
Bardzo ciężko mi się oglądało ten serial



Źródło zdjęć plakatów filmowych :



STATYSTYKI BLOGA
GRUDZIEŃ 2018

W Grudniu mojego bloga odwiedziło 6216 osób
Najwięcej osób było z

- Polski 3254 osób

-Niemiec 642 osób

-Stanów Zjednoczonych 547 osób

-Wielkiej Brytanii 213 osób








NAJPOPULARNIEJSZE POSTY
GRUDZIEŃ 2018
#Brithdaygirl (25)


(238 wyświetleń)

Dress code and red high heels (kody rabatowe Rosegal I Capitola )




(130 wyświetleń)


#ChristmasOutfit2018 (Życzenia Świąteczne )





116 wyświetleń



KOSMETYCZNY ULUBIENIEC MIESIĄCA

Olejek pod prysznic Isana




Czy sprawdza się w kąpieli -tego nie wiem.
Wiem za to że jest idealny do mycia przyborów to makijażu szczególnie beauty blenderow oraz gąbek.
Wydajność tego olejku to kwestia dyskusyjna,jednak cena nie jest zbytnio wygórowana :okolo 6 złotych w Rossmanie.


A Wam jak minął Grudzień ?


Piszcie w komentarzach ☺ 

Do następnego 😚 

49 komentarzy:

  1. Grudzień minął mi w rytmie slow... i bardzo się z tego cieszę:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też miałobyc slow ,a wyszło fast...

      Usuń
  2. Grudzień minął mi wyjątkowo szybko. ;) Świetne podsumowanie!

    www.imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺
      Mi też minął bardzo szybko

      Usuń
  3. Podobnie jak ciebie, mnie również dobija ten cały świąteczny szał.
    Świetny post, będę wpadała częściej :)
    pozdrawiam
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo bardzo mi miło i dziękuję ☺
      To fakt niestety ;już 2 listopada się zaczyna ten Świąteczny szał i trwa prawie dwa miesiące -trochę za długo 😐

      Usuń
  4. Olejek i u mnie był swego czasu ulubieńcem ;) Teraz, kiedy używam podkładów mineralnych, coraz rzadziej sięgam po fluidy, więc wolę raz na jakiś czas pomęczyć się z mydłem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość blogerek bardzo lubi się z tym olejkiem ☺

      Usuń
  5. Pośpiech przed świętami naprawdę może zepsuć cały klimat.Ta cała nerwówka, zabiegania a jak się nad tym zastanowić to nie jest to wcale potrzebne. Już nie raz w internecie żartowali, że jak nie umyjesz okien to świata się i tak odbędą. Wysprzątamy dom na błysk a po wigilii okazuje się, że jest jeszcze więcej sprzątania niż przed :P Najlepiej wyluzować, za niektóre rzeczy zabrać się wcześniej. Zwłaszcza prezenty nie kupować na ostatnią chwilę. Niech czekają w szafie głęboko schowane :) ja tak robię.
    Nie oglądałam filmów, które wymieniłaś. Thrillery jakoś średnio do mnie przemawiają. Chociaż "Znaki" ze względu na scenerię trochę mnie kuszą :)
    Powodzenia w realizowaniu noworocznych planów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pośpiech to jedno,a marketing i jego długość to druga sprawa ale razem psują ten Świąteczny klimat 😐
      Ooo polecam bo plenery Sowich Gór są wręcz bajeczne (przynajmniej na ekranie bo na żywo jeszcze nie miałam ich okazji zobaczyć )
      Dziękuję i również życzę Wszystkiego najlepszego w 2019

      Usuń
  6. Również uwielbiam produkty z Isany. Fajne podsumowanie :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺
      Isana ma całkiem fajne a przedewszystkim w miarę tanie kosmetyki ☺

      Usuń
  7. miałam ten olejek ale u mnie szału nie zrobił;p ja obecnie zachwycam się serialem Wikingowie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no co kto lubi i co komu pasuje-wiadomo😊
      Używałas go do kąpieli czy do mycia blenderow? ?☺

      Usuń
    2. do kąpieli głównie :)

      Usuń
  8. Oo muszę wypróbować ten olejek do kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ☺
      Zwłaszcza do mycia przyborów do makijażu ☺

      Usuń
  9. Anonimowy07 stycznia

    Super podsumowanie grudnia :D Filmów nie oglądałam.
    Gratuluję statystyk i życzę jeszcze większych wyświetleń :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi grudzień minął w takim pośpiechu,że ledwie sie obejrzałam a już mamy nowy rok. " Odnajdę Cię " też widziłam- całkiem, całkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wiedziałam że Ty napewno obejrzysz ten film 😄
      Z fabuły niezbyt mi wpadł w oko,ale cała reszta super ☺

      Usuń
    2. I obejrzałam- postanowiłam robić raz w miesiącu listę filmów na które chodze do kina :-D a ze sporo tego w kinie oglądam bedzie w czym wybierac :-)

      Usuń
  11. Widać że w grudniu dużo się u Ciebie działo :). Mi grudzień w tempie błyskawicznym minął :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie tyle się działo co dopiero ma się dziać, ale fakt-sporo się zmieniło ☺
      Mi też grudzień minął baaardzo szybko ☺

      Usuń
  12. Ten olejek tak jak piszesz świetnie się sprawdza w pielęgnacji akcesoriów do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również uwielbiam olejek z Isany! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pod powierzchnią dobry serial czekam na nowy sezon <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj kochana w nowym roku, mam nadzieje że okaże się dla Ciebie jeszcze lepszy niż uprzedni :*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję ☺
      Wszystkiego dobrego kochana 😘

      Usuń
  16. Ja całe szczęście tak jakbym ominęła chorobę. Fakt, faktem pracowałam z gorączką ale to dzień w pracy postawił mnie na nogi, bo w kieszeni swojej bluzy miałam całą aptekę. Dwa dni trwało to paskudztwo :)
    Życzę zdrówka! Realizacji wszystkich planów, spełnienia celów, dużo radości i oby każdy kolejny dzień był pięknym dniem ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to szczęście w nieszczęściu że rozłożyło mnie w okresie wolnym od pracy
      A ze nie choruje to nie mam tego typu leków w swojej apteczce i musiałam sobie urządzić wycieczkę do apteki ☺
      Również życzę Wszystkiego najlepszego w 2019

      Usuń
  17. Wspaniałe podsumowanie! Pierwsze dni roku mijają niezwykle efektywnie! Już zdążyłam rozpocząć większość planów na ten rok, a niektóre z nich były naprawdę spore! Sama w sumie nie mogę uwierzyć co się dzieje! także czuję, że będzie to dobry rok <3 A jeżeli chodzi o grudzień to bardziej skupiłam się na praktykach które odbywałam w szpitalu, dlatego zleciał bardzo szybko. No i jakoś tej świątecznej aury nie poczułam, jak to się zawsze mówi - święta święta i po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta aura "Świąt " z roku na rok traci nieco...
      Ja też już niektóre plany zaczęłam realizować, i też mam podobne przeczucia co do 2019☺

      Usuń
  18. Amazing films. I want see the first one. I heard about it from my friend. Perfect summary. Have a nice day! :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you very much ☺
      I recommend this series would like due to the scenery☺

      Usuń
  19. Gratuluje takich statystyk. Akurat żadnego z wyżej wymienionych filmów nie widziałam, u mnie w grudniu królowały filmy świąteczne.

    Pozdrawiam kochane
    Glamcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘
      Zauważyłam to po Twoich postach ☺

      Usuń
  20. Uwielbiam ten olejek ale ja go używam do kąpieli. Ciało jest bardzo nawilżone i miłe w dotyku :)

    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie też męczą reklamy świąteczne, tym bardziej, że dla mnie Święta Bożego Narodzenia już od dawna nie mają wymiaru konsumpcyjnego.
    Co do seriali, to ostatnio jestem zafiksowana na brytyjskie produkcje, najpierw pochłonęło mnie "Peaky Blinders" a teraz kończę "Endeavour", ale zaciekawiłaś mnie i muszę obejrzeć "Znaki".
    Świetne podsumowanie kochana, a post urodzinowy boski!!!<3
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie tak wspominać, Pod powierzchnią mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam właśnie, że olejek super sprawdza się do pielęgnacji przyborów do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. chyba też zacznę oglądać Znaki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten serial "Pod powierzchnią" zaintrygował mnie samym zwiastunem i chciałam go obejrzeć, ale ostatnio jakoś mało czasu. Twoja opinia jeszcze bardziej mnie zachęca ;)
    Gratuluję wyników na blogu i życzę jeszcze lepszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Serial Pod powierzchnią też bardzo mnie wciągnął! Szkoda, że taki krótki...

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja się nawet nie obejrzałam, a grudzień już minął :( Świetne podsumowanie! Muszę koniecznie obejrzeć "Znaki", bo uwielbiam takie klimaty. Pozdrawiam!

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. hello lili
    I see you like watching movies a lot, I don't. Can you believe that I have more views of the US than my country !!! Thats true!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)