#ChristmasOutfit2018 (Życzenia Świąteczne )

Witajcie 😚

Już jutro Wigilia 🎄
Przygotowani jesteście?
Ja swoje przygotowania zaczęłam wczoraj, tradycyjne przed Świętami miałam gorący okres w pracy, na szczęście dopiero w przyszłym roku 😆 wracam z powrotem
Dziś miałam kontynuować sprzątanie, ale dopadło mnie okropne przeziębienie...
W nocy śniło mi się ze bolało mnie gardło i gdy rano się obudziłam z przykrością stwierdziłam że tym razem sen się spełnił...
No niestety
Cóż pozostaje liczyć na to że przy pomocy  Teraflu szybko wrócę do zdrowia 😊



Jeszcze napewno w tym roku pojawi się jakiś post natomiast dziś przychodzę do Was ze Świątecznymi Życzeniami  (tą kartkę zrobiłam online już nie pamiętam na jakiejś stronie )


Oprócz tej kartki mam dla Was również propozycje  świątecznej stylizacji
Prawdopodobnie sama się jutro w nią ubiore .
Wigilijna kolacja to ,zresztą tak jak i całe Święta Bożego Narodzenia ,uroczystość rodzinna.
Sama ten wieczór planuje spędzić z najbliższymi.
Na tę okazję strój trzeba wybrać baaardzo rozważnie,by nie narazić się na nieprzyjemne komentarze szczególnie cioć, babć.
Sama rezygnuje z obcisłej sukienki ,ale szpilki zostawiam😉
Dobrą opcją są czarne tregginsy ,które są moimi ulubionymi spodniami i z odpowiednim dodatkami mogą być eleganckie 
W tym roku dobralam do nich czerwoną bluzkę,która jest alternatywą dla białej.
Dorzucilam jeszcze mój ukochany zegarek Capitola 
I całość wyszła zgodnie z moimi oczekiwaniami ;spokojnie, elegancko. 







Do tej stylizacji dobrałam również kolor paznokci  (Ci którzy mnie śledzą na Instagramie, już go zapewne widzieli☺)





A Wy kochani macie już przygotowaną stylizacje na Wigilię? 

Piszcie w komentarzach ☺ 

Wesołych Świąt 😘 🎄 






26 komentarzy:

  1. Też postawiłam na czerwony kolor na wigilię! :D Czerwień góruje zimą ;)
    Super blog kochana! Zajrzyj do mnie ;)
    https://ascardisis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna czerwona bluzeczka. Mam podobnie zrobione paznokcie ;') Wesołych świąt!

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknych Świąt Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwień musi być!
    Wesołych świąt życzę! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ojeju jaka cudowna bluzka i manicure:) samych dobrych chwil na Święta życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja ;) Również życzę wesołych, radosnych, spokojnych, pełnych miłości i rodzinnej atmosfery Świąt Bożego Narodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obyś się nie rozłożyła - trzymam za to kciuki.
    Śliczna stylizacja i bardzo orginalne buty .
    Ładny kolor paznokci idealnie pasuje do looku.
    Wesołych Świat 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah czyli jestem pierwsza która już jest po wigilii :D
    Świetnie wyglądasz :)
    Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo tak. komentarze cioc i babc, niekoniecznie moga nalezec do tych milych. a jak nie w oczy to za plecami cos szepna.. ja ubralam sie w zwykla koszule, spodnie.. male dodatki. skromnie ;p ale swiatecznie ;)

    tez bym nie rezygnowala ze szpilek <3 cudownie!!

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym roku większość ubrań wywiozłam do akademika, więc na wigilię musiałam wybrać coś co miałam po prostu w domu, a takich eleganckich ubrań nie miałam za dużo w szafie, wiec nie zastanawiałam się długo. Wybrałam zwykłą czarną spódnicę i ulubioną koszulę.

    OdpowiedzUsuń
  11. A very nice and stylish look, dear!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja akurat w wigilijnej stylizacji poszłam w klasyk, czyli małą czarną i czerwone usta. Wesołych świąt

    Pozdrawiam kochana
    Glamcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie,udanych Świąt ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy26 grudnia

    I really like combination of black and red! It is perfect for Christmas! You look so beautiful!

    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com/search/label/en
    YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=CjQ1f5D_FKE&t=150s


    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylizacja, kolorek paznokci- boski <3

    OdpowiedzUsuń
  16. hello lili
    You're too beautiful to be reunited with your family.
    I hope you're already of your throat.
    Kisses

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U ciebie jak zawsze królują buty :)


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  18. Święta mi szybko przeminęły :O

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, Tobie też wszystkiego dobrego <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/12/christmas-wishes.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna bluzeczka, uwielbiam czerwień, a Tobie w niej bardzo ładnie:)
    Bardzo stylowy zestaw:)
    Ja sobie zrobiłam w okresie świątecznym mały detox od bloga;)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)