Timberki na obcasie, czerwona koszula w kratkę, futrzana kamizelka i jeansy

Witajcie 😚

Wreszcie znalazłam chwilę i napisałam aż dwa nowe posty (w drugim znajdziecie ofertę mojego nowego odkrycia -internetowego sklepu Luvyle )

Piękna pogoda do nas wróciła -ostatnie dni były na tyle ciepłe że na ulicach zaczęłam widywać ludzi w rzeczach z krótkimi rękawami.
Piękne lato mamy tej jesieni...🌅🌝🌞




Wydawałoby się że nic nie stanie na przeszkodzie abym wreszcie spędziła trochę czasu na świeżym powietrzu, ciesząc się moja ulubioną pogodą-no niestety ale tym razem humor popsuła mi moja noga...
Otóż od kilku dni na mojej nodze jest... stabilizator
Uszkodziłam stopę i wylądowałam z zapasem maści i stabilizatorem przez który jestem zmuszona zrezygnować ze szpilek na kilka tygodni...
Pocieszam się tym że nie jest to gips,ale ten upiorny stabilizator ogranicza mi trochę ruchy ,a wcisnąć go do buta graniczy z cudem 😠
Uprzedzam już że nogę uszkodziłam idąc w butach na płaskiej podeszwie-po prostu nieszczęśliwy wypadek jaki może się każdemu przydarzyć...
W związku z tym jestem narazie zmuszona zawiesić dzisiejsza stylizacją prezentowanie outfitow na moim blogu-za kilka dni jest pierwsza niedziela listopada a więc pojawi się podsumowanie października, a później będą recenzje kosmetyczne których mam trochę wiec napewno blogowania nie odpuszczę 😉

Co do dzisiejszej stylówki wykonana była jakiś czas temu ,zresztą wspominałam Wam o niej na Instagramie
Niestety pierwsza wadą i to ogromną jest kiepskie oświetlenie, ale w dzień który robiłam foty nie dość że było pochmurnie to jeszcze zapomniałam że dni są coraz krótsze ,a zmrok zapada szybciej i efekt jest jaki jest 😣

Każdą z tych rzeczy oddzielnie mogliście oglądać już na moim blogu
Futrzana kamizelke mam już od dwóch lat (pamiętacie   sesje?😊)
Czerwona koszule w kratkę pokazywałam Wam ją rok temu-zaraz po zakupie aparatu fotograficznego
Czarne timberki na obcasie są stosunkowo najmłodsze -mogliście je oglądać TU
Dopełnieniem tej stylówki są klasyczne niebieskie jeansowe rurki








Co myślicie o całośći? 

Dzisiejszy dzień to Halloween -ja osobiście nie świętuje, ale jestem ciekawa czy Wy świętujecie i macie już jakieś plany?


Dajcie znać w komentarzach ☺ 

Do następnego 😚 


29 komentarzy:

  1. Wracaj do zdrowia :) Koszula i buty mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby noga wyzdrowiała! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie futerka :D
    A co nogi, to mi coś kolano szwankuje, więc witaj w klubie.
    Moje plany na dziś.. jestem kierowcą, bo właśnie przez bolącą nogę, musiałam zrezygnować z szalonego party i koncertu hah :)

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, to współczuję 😮
      Mam nadzieję że z kolanem juz lepiej😘

      Usuń
  5. Wracaj do zdrowia :) Fajna koszula :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję,że z nogą będzie ok. pięknie wyglądasz!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasycznie,ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to oby noga szybko wyzdrowiała! A co do stylizacji to bardzo fajna :)

    Halloween nie obchodzę ale podoba mi się to "święto" :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja świętuję, ale ogranicza się to do makijaży tematycznych, spotkania z przyjaciółmi i ciekawymi DIY. ;) Świetna stylizacja. Buty super!

    www.imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kratę, świetna koszula i bardzo fajny zestaw!
    Trzymam kciuki żeby noga szybko wróciła do zdrowia!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. koszula rewelacja - uwielbiam kratkę :-)
    Współczuje z powodu nogi

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrówka! Ta koszula bardzo mi się spodobała:)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam w swojej szafie kilka koszul w kartkę :) Buty podziwiam Cię :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahh jakie śliczne butki. Oby noga szybko wyzdrowiała.

    Pozdrawiam kochana i zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. I love your shirt!
    The whole combination is perfect for the cool autumn days.

    take a look at my BLOG and my INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  16. A very nice and stylish look, dear!

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy02 listopada

    Świetne buty i super koszula ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.bloggspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zawsze masz świetne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Te koszule są teraz modne, ale ja jakoś nie mogę się do nich przekonać... Wolę bardziej naturalne i stonowane kolory :)

    Wracaj do zdrowia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Loving the checkered shirt and you always wear the coolest high heels. Beautiful!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przede wszystkim zdrowia :*
    Buty są mega uwielbiam taki obcas <3
    Pozdrawiam i buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super look :) Jejku jak masz taki problem to może powinnaś ograniczyc na jakiś czas obcasy . Zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 😘
      Jak narazie, to zgodnie z zaleceniami lekarza,na dwa tygodnie odstawiam szpilki

      Usuń
  23. Love that stylish outfit with those sexy heeled boots! :)

    Loving the shirt with vest look! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)