Stylizacja z szarą narzutką od Pakuten.pl i szarymi botkami od Renee.pl.-Beżowa bluzka i jasne jeansy

Witajcie 😚

Jak tam Wam mija czas?
Mi nawet nieźle.
Po tej akcji na Instagramie, pojawiło się jeszcze trochę problemów prywatnych ,ale ostatecznie udało mi się wszystko jakoś ogarnąć i teraz z niecierpliwością odliczam czas do mojego urlopu😊


 No i go oczywiście planuje.
Nie wyjeżdżam nigdzie, w tym roku zdecydowałam że urlop poświęce na coś innego (hm...chyba pisałam o tym )
Ujawnie tylko tyle że chodzi o moją edukację -dokładnie ,zachciało mi się uczyć 😆
Chce pozalatwiac wszystkie formalności z tym związane, i dowiedzieć się trochę więcej oraz zaplanować czas tak aby pogodzić naukę, prace, bloga i życie prywatne,
Oprócz tego chce też nadrobić zaległości filmowe-lista filmów które chce obejrzeć robi się coraz dłuższa...☺
No zrobić solidne porządki domowe -nie chodzi o jakieś gruntowne sprzątanie, tylko o porządki w szafie i w szafkach kosmetycznych.
Planuje też jak najwięcej czasu spędzać Po za domem, ponieważ pogoda jak narazie sprzyja, jest piękna jesień ,uwielbiam taką tylko że ostatnio jestem bardzo zabiegana i nie mam zbyt dużo czasu by korzystać z tej pięknej aury
Napewno jeszcze Wam coś więcej napisze na ten temat,a tymczasem zostawiam Was z kolejną stylizacją ,jeszcze w czarnych włosach, ponieważ kilka dni temu przefarbowalam włosy na ciemny brąz,a zdjęć w nich jeszcze nie robiłam

Jesień uwielbiam nie tylko ze względu na piękną pogodę ale i ze względu na botki które kocham.
Mam dużo botkow na szpilce, platformie i musze Wam przyznać że są zdecydowanie wygodniejsze i bardziej stabilne niż szpilki.
Dziś prezentuje Wam kolejną, niemal najnowsza parę szarych botkow na obcasie od Renee.pl
W mojej szafie jest ten sam model tylko że w kolorze czarnym,
Z reguły wybieram czarne kurtki,więc aby ożywić trochę stylizacje zdecydowałam się tym razem na szary kolor.
Botki połączyłam z beżową bluzką i jasnymi jeansami







Dodatkowo do stylizacji zdecydowałam się  dorzucić szarą narzutke od Pakuten.pl, o której Wam pisałam >> TU <<







Jakiś czas temu Wam wspomniałam o tym że będę sobie przedłużać rzęsy  
Na tych zdjęciach są juz one widoczne, malowałam się tylko podkładem, korektorem oraz pudrem


Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba całość ☺


Do następnego 😚 




22 komentarze:

  1. Zestaw jak zwykle świetny! Ja również uwielbiam jesień ze względu na botki :D
    Jestem bardzo ciekawa tego nowego kolorku, nie mogę się doczekać jakiejś fotki <3
    A co rzęs, to szkoda że zdjęcia są z daleka:(

    Pozdrawiam :*
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja, cudne botki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze Cię podziwiam za te wysokie buty :p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your outfit! you look amazing!

    OdpowiedzUsuń
  5. Narzutka jest super, pasuje do jesiennych stylizacji! :)
    Edukacja ojj ważna jest. Uwielbiam się uczyć, dlatego też poza studiami robię jeszcze dwa kursy :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, codzienny zestaw!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Botki to zdecydowanie jeden z największych plusów jesieni :D Twoje są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam botki:) Duże plany masz na urlop:) Powodzenia w ich realizacji

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja, a botki to po prostu cudo. Nigdy nie przepadałam za jesienią, ani zimą. Ale tegoroczna jest taka piękna, że aż brak słów.

    Pozdrawiam kochana i zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny zestaw, narzutka świetna, a Ty ślicznie wyglądasz:)
    Bardzo jestem ciekawa jak wyglądasz w nowym kolorku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglądasz ;) NArzutka fajnie komponuje się kolorystycznie z botkami. :)

    imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. zestawik bardzo fajny, ja podziwiam Cię za te wysokie buty :-)
    nie ma jak urlop,życze, abys przede wszystkim wypoczęła i zrealizowała swoje plany- ha ha widzę,ze nie Ty jedna wpadłaś w wir nauki:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podobasz w takim połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam takie same botki, są mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po raz kolejny jestem na tym blogu i po raz kolejny podziwiam za tak wysokie buty! Genialne!

    http://redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak to mówią na naukę nigdy nie jest za późno ;)
    Świetna narzutka i super stylizacja!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz :) Botki mega!

    OdpowiedzUsuń
  18. To super, że wolny czas planujesz przeznaczyć na edukację - warto nieustannie się rozwijać! <3 Miłego urlopu!

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)