Czarna zamszowa minispódniczka,niebieska szyfonowa koszula i czarne zamszowe szpilki

Witajcie 😚
Jak tam Wasze samopoczucie?
Ja dziś najchętniej zaszyłabym się w domu z kubkiem herbaty i obejrzała ulubiony serial ,niestety musiałam rano się zebrać i wyjść do pracy, choć okropnie mi się nie chciało😧
Wogule dziś nie mam na nic siły, nawet mi się na siłownie nie chce iść ...😣




Przez ten nagły skok temperatury mam bardzo nieprzyjemne uczucie -czuje się tak jakby kilka dni mi gdzies uciekło...
Dwa tygodnie temu w piątek spacerowałam ubrana w szpilki Peep Toe i czarny top,a już następnego dnia musiałam ubrać jesienną kurtkę i botki.






Później z kolei musiałam juz pochować letnie szpilki i sandaly i wyjąć jesienno-zimowe obuwie.
Wykorzystałam to i zrobiłam gruntowne porządki ,pozbywając się przy okazji zniszczonych,starych butów -do kosza poszło jakieś siedem reklamówek!


Dzisiejsza stylizacja powstała w ostatnią niedzielę (o czym Wam wspomniałam na Instagramie )
Chyba po raz ostatni w tym roku (no dobra jeden z ostatnich😆 ) wskoczyłam w szpilki.
Co do zdjęć to musze przyznać że jestem baaaardzo z nich zadowolona -chyba nigdy nie byłam jeszcze tak zadowolona z żadnych zdjęć robionych w domu 😊
Słońce dawało piękne światło, a przedewszystkim nie wcinało mi się w kadr,ale duża w tym zasługa mojej przyjaciółki, która mnie mnie prawie obudziła i bez przerwy pospieszała(jestem strasznym śpiochem, lubię sobie dłużej pospać a w niedziele to szczególnie 😆) dzięki czemu zdjęcia wyszły tak jak wyszły.
Oczywiście efekt końcowy zostawiam Wam do oceny 😘


Co do stylizacji, mam na sobie niebieską szyfonową koszule (przez słońce na zdjęciach ma trochę inny odcień )ze sklepu Pakuten.pl, czarną zamszową mini spódniczkę od ModoMania ,czarne grubsze kryjące rajstopy Gatty oraz zamszowe szpilki ze sklepu Czasnabuty.pl













Wystarczy że zmienię szpilki na botki,narzuce kurtkę i spokojnie mogę nosić tą stylizacje 😊😉







Czarna minispódniczka - ModoMania

Czarne szpilki na platformie - Czasnabuty.pl

Rajstopy- Gatta

Niebieska koszula z szyfonu - Pakuten.pl


Dajcie znać co o tym myślicie ☺


Do następnego 😚 

23 komentarze:

  1. Uau arrasou, obrigado pela visita.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie fajna stylizacja, na imprezę i do pracy:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj pogoda rzeczywiście jest bardzo zmienna. Śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja idealna na jesienną pogodę, nie zmarzniesz i wyglądasz kobieco <3 Co do samopoczucia to jesień coś w sobie ma, że odbiera chęci do działania, bo u mnie jest podobnie.

    mój blog :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyno jak Ty potrafisz chodzić w takich szpilkach? ;D ja nie dałabym rady.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo długie, zgrabne nogi<3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Ci w niebieskim, koszula cudna, cały zestaw bardzo fajny:)
    Ja nie potrafię się pogodzić z tym, że lato już się skończyło, na półce nadal stoją sandały i espadryle:/
    Miłego weekendu:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja i świetna koszula :D Od razu mi się spodobała ^^
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful! Love wearing tights in the fall with a skirt.
    Happy weekend!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no kochana nogi do nieba! :D
    Bez wątpienia w takiej stylizacji możesz zawrócić w głowie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie super Ci się udało z tym światłem :) Wyglądasz pięknie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna koszula :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Just perfect, I love this look, you have a perfect style!
    Kiss from France !
    Charlotte
    http://www.amoureusement-mode.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy20 czerwca

    Howdy! This is my first comment here so I ust wanted to give
    a quick shout out and tell you I really enjoy readng your
    posts. Can you recommend any otheer blogs/websites/forums that cover the
    same topics? Thank you so much!

    OdpowiedzUsuń
  17. The following time I read a blog, I hope that it doesnt disappoint me as a lot as this one. I mean, I know it was my choice to read, however I actually thought youd have something fascinating to say. All I hear is a bunch of whining about one thing that you could fix for those who werent too busy searching for attention. slots for real money

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)