Stylizacja z wiązanymi platformami od DeeZee -mała czarna

Witajcie 😚
Jak tam Wasze samopoczucia?

U mnie bardzo dobrze ponieważ dziś zaczęłam urlop 😄
Oczywiście musiała się pogoda zepsuć....😆

Chyba cały dzień spędzę w łóżku...







Żartowałam z tym wylegiwaniem się w łóżku
Akurat sobie pije na spokojnie kawę, a później zajmę się domowymi obowiązkami a pozniej nie wiem co będę robić.
Myślałam że naciesze się złotą polską jesienią ,a tu nie jest mi to dane ponieważ za oknem wiatr i deszcz...😢
Mimo wszystko chyba jednak zaryzykuję jesienny spacer 😊

Postaram się też znaleźć chwile i dokończyć dla Was pisanie posta o kosmetykach marki Rosie z Kontigo
Tak wiem że recenzji kosmetycznych było u mnie i jest dużo, ale ta akurat będzie inna,zresztą sami się przekonacie za kilka dni 😊
A skoro już jesteśmy w temacie kosmetyków, makijażu, to myślę że w końcu Ujawnie tą moją tajemnice edukacyjna, o której Wam wspomniałam w ostatnim poście.
Zdecydowałam się na kurs wizażu.
Już od kilku ładnych miesięcy chodziło mi po głowie edukowanie się, tylko nie za bardzo wiedziałam w jakim kierunku...
Zastanawiałam się nad studiami ale przyznam Wam szczerze że perspektywa siedzenia na wykładach nie napawa mnie optymizmem,to raz a dwa to nie zbyt mam na to czas.
Cóż kurs wydaje mi się  najsensowniejsza opcja, zwłaszcza że uwielbiam makijaż, a niestety nie umiem go wykonywać.
Tak więc połącze przyjemne z pożytecznym, i coś mi się wydaje że na wizażu i makijażu nie skończy się 😉


A póki co zostawiam Was z ostatnią porcja zdjęć robionych podczas mojego ostatniego pobytu w Krakowie.
Pierwszą część opublikowałam >> TU <<.


Tak jak Wam wspomniałam ten pobyt był baaardzo udany, w dużej mierze dlatego  że trafiłam na dość fajny apartament ,który mi się aż tak spodobał że zdecydowałam się uwiecznić go na zdjęciach.
Jeśli chodzi o stylizacje ,to mam na sobie klasyczna małą czarną (kilka miesięcy temu byłam w niej na weselu mojej koleżanki ) oraz czarne Wiązane buty na platformie ze sklepu DeeZee.pl
Buty są w miarę wygodne, no a dzięki platformie stabilne,wyglądają ciekawie i ładnie -to ostatnie zależy oczywiście od sposobu w jaki sposób je zawiąże.
Wiązanie które wybrałam tym razem sprawia że wyglądam dość dziwnie, więc do zdjęć usiadłam
To że ich tak mało, to dlatego że wybrałam tylko te które mi się najbardziej podobały,a na większości wyglądam (zresztą byłam ) na zmęczoną ,bo wcześniej spacerowałam przy niemal 30 stopniach po Krakowskich Plantach






Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba ta stylizacja ☺


Do następnego 😚 

33 komentarze:

  1. To wiązanie robi świetne wrażenie - wydłużają optycznie nogi. Fajna stylizacja:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja, buty mega ;p u mnie też niestety już pogoda się całkowicie zepsuła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już wspominałam na Instagramie; buty są genialne! Bardzo oryginalne :)
    Mała czarna, zawsze świetnie się prezentuje <3 I do wszystkiego pasuje, uwielbiam takie sukieneczki :)
    A co do kursu, to też myślałam o tym. Uwielbiam makijaż, ale czy wykonuję go dobrze to sama nie jestem przekonana:D

    Pozdrawiam;*
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Buciki wyglądają bardzo efektownie :) mala czarna zawsze się spisuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty- totalna petarda!!! lece na strone deezee by je wyszukac :3

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty robią robotę:)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Super seksowne są te platformy:) Świetnie kochana:*

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne buty<3 Idealnie pasują do sukienki. Miłego urlopu

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie buty! Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia :) Powodzenia z kursem

    OdpowiedzUsuń
  11. Kursy są świetnym rozwiązaniem. Sama chcę kiedyś wybrać się na taki tylko związany z cukiernictwem :) Co do stylizacji to bardzo fajna!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia! a te butki są mega <3
    https://olsonbxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Styliazcja super - zwłaszcza te buty.
    Trzymam kciuki za Twój kurs :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz, buty są niesamowite, te wiązania dają super efekt!
    Kurs wizażu to świetna sprawa, powodzenia!:*

    OdpowiedzUsuń
  15. I see these photos on Instagram and I like it. You look beautiful and your dress is perfect :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo odważna stylizacja, buty extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To w takim razie wypoczywaj kochana! A buty są boskie!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Uuu... Buciki robią wrażenie ;) Choć ja chyba nie umiałabym ich wystylizować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty mają coś z butów od baletnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wooow! You look stunning!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, wystrzałowe buty! Mega podobają mi się takie wiązane:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę Ci miłego weekendu kochana xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się strasznie zniechęciłam do DeeZee po tym, jak zamówiłam buty, czekałam już na paczkę, a po dwóch dniach zadzwonili, że jednak tych butów już nie ma. :o Chyba nigdy więcej tam nie zamówię. :D
    A prezentujesz się super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne te buty, zauważyłam, że ostatnio takie modele są coraz popularniejsze, zwłaszcza na płaskim obcasie :)

    https://przezoobiektyw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty cudeńka! Cała stylizacja pięknie się prezentuje ;*
    Zazdroszczę urlopu!
    Pozdrawiam ;*
    https://zuzove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Love your strappy heels. So awesome that you love make up and signed up for a course to learn more about it.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne buciki :D
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)