Szpilki z kokardkami, jeansy,bokserka i skórzana kurtka z bonprix

Witajcie ☺
jak tam wasze piątkowe nastroje?

Ostatnio mnie tu trochę mało było ale to dlatego że miałam urlop i problemy techniczne ze sprzętem😯
Na szczęście udało mi się opanować sytuacje😉



Nie mogę uwierzyć że już w Poniedziałek wracam do pracy-urlop minął mi zdecydowanie za szybko😓
Ci którzy śledzą mnie na Instagramie wiedzą zapewne że udało mi się odwiedzić Kraków skąd przywiozłam nie tylko baaardzo miłe wspomnienia ale i również zdjęcia z nową stylizacją,które już wkrótce pojawią się na moim blogu.

Nie wiem jak Wy ale baaardzo się ciesze że Zima już nas opuściła dzięki czemu mogłam na dno szafy pochować ciepłe rzeczy i wyjąć te lżejsze,
Dziś właśnie przychodzę do Was z jedną z takich stylizacji.

Brązową skórzaną kurtkę z Bonprix  oraz szpilki z kokardkami zestawiłam ze zwykłą jasną boksera oraz zwykłymi jeansami.














Jak Wam się podoba?
Dajcie znać w komentarzach ☺
Do następnego 😚

47 komentarzy:

  1. Bardzo fajny, weekendowy zestaw!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się cieszę, że już piątek, mimo że dopiero co były święta i wolne. Pogoda jest cudna <3
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz:* szpilki są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. very cute outfit!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  5. You are so Beautiful!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, prosty zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. These jeans suit you. Your jacket is great. I like this colour:)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że zdjęcia są zrobione w kiepskim świetle :( ale widzę ładne szpilki i wydaje mi się, że jeansy też mają całkiem fajny kolor.

    nie wiem jak u innych, ale u mnie szablon bloga trochę lata. Za duże bannery i strasznie sporo chaosu. Chętnie pomogę Ci to uporządkować za darmo, więc jeśli byś chciała możesz odezwać się do mnie na na blogowego facebooka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze, że udało się opanować tę sytuację, a zdjęcia wyszły super! Nastrój to ja mam bardzo dobry, w końcu weekend i to z piękną pogodą! :D O tak, zdecydowanie dobrze, że zima już za nami - choc ją bardzo lubię - tak zmęczyła mnie w tym sezonie :/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kokardy, podobają mi się Twoje szpilki. A tak z ciekawości zapytam, na dłuższe spacery, zakupy, wybierasz też szpilki, czy coś wygodniejszego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy zaczynałam uczyć się chodzić w szpilkach przeważnie zabieram ze sobą płaskie buty na zmianę 😉
      Teraz gdy już opanowałam te sztukę buty tak do 14 cm obcasu zakładam na takie wypady lub po prostu biorę buty na płaskim.
      Wyższych niż 14 cm bym nie ubrała na zakupy ale na dłuższy spacer-bez problemu 😆

      Usuń
    2. Zawsze mnie zaskakujesz z tymi szpilkami :) Podobają mi się ale sama najlepiej czuję się w takich 8 cm :P Na spacer natomiast nigdy w szpilkach bym się nie wybrała, nie czułabym się swobodnie.

      Usuń
  11. Szpilki fajne, bluzkę bym jednak zmieniła na jakiś luźniejszy fason..??:)
    Pozdrawiam,
    Klaudia
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale wyglądasz w tej stylizacji, masz niesamowicie długie nogi :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie również bardzo cieszy fakt, że zima już za mną i nareszcie mogę chodzić w trochę lżejszych ubraniach. Chociaż różnie z tą pogodą bywa ;) Twoja stylizacja jest świetna, najbardziej przpadły mi do gustu szpilki z kokardkami.
    Życzę miłej soboty!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz,fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze wyglądasz prześlicznie :) tak uroczo i kobieco a przede wszystkim, pewnie siebie! :) jesteś wspaniały wzorem dla innych! ta kurteczka jest urocza i piękne buciki :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Pretty look. Perfect for everyday! Love the jacket!!!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice look my dear!

    https://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja! Buciki są przepiękne :)
    Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy08 kwietnia

    Bardzo ładna stylizacja! Świetna kurtka ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja to nie mogę się przekonać do szpilek. Uwielbiam adidasy i w nich czuję się najlepiej. Nie zamieniłabym ich na żadne inne buty.

    OdpowiedzUsuń
  21. Barzdo podoba mi się Twoja stylizacja- ta kurteczka i szpielczki są cudne :-)
    Super,że choc troche odpoczęłaś sobie w Krakowie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam połączenie jeansów i szpilek, świetnie to ze sobą współgra ♥ Aczkolwiek ja to jednak uwielbiam sportowe obuwie, najlepiej nike :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna stylizacja- taka wiosenna!

    https://inspirant-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna stylizacja :) kokardki na szpilkach dodają takiego uroku :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-ach-to-ty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Udało Ci się chociaż trochę wypocząć na urlopie? :):) Ja już myślę o swoim urlopie, ale planuję go dopiero na początek września... ;) Teraz korzystam z ciepła - siedzę na słoneczku i popijam kawę, także pozdrawiam z ogrodu! :)

    W tych szpilkach można się zakochać - wyglądają fantastycznie :) Chociaż pewnie po jakimś czasie nogi by mi odpadły ;p Jestem przyzwyczajona do sportowych butów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tak,chociaż lekko mi się humor popsuł gdy mi się tablet zepsuł 😆

      Usuń
  26. Wow!! Wyglądasz cudownie <33 Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello
    Very stylish. And those high heels wowwww
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Great look!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoja kurtka bardzo mi się podoba :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny zestaw :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna te szpileczki i kurtka bardzo fajna, świetnie wszystko dobrałaś:) pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Love the jeans outfit! :)

    And those stiletto heels... so sexy! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądasz, masz rewelacyjne wyczucie stylu :-) pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)