Pudrowa bluzeczka z paseczkami na dekolcie, beżowe botki od Wilady.pl,jeansy +życzenia świąteczne

Witajcie kochani 😘


Znów nie było mnie tu aż przez tydzień,ale ogrom obowiązków w pracy przed urlopem uniemożliwił mi znalezienie czasu na spokojne napisanie postu.
Cały dzień byłam zajęta przygotowaniami świątecznymi,i dopiero teraz skończyłam 😀

Zdecydowanie bardziej wolę Wielkanoc,mimo że w ostatnich latach ona bywała zdecydowanie bardziej śnieżna niż Boże Narodzenie.😄
W tym roku ma być trochę lepiej.
Cieszy mnie to ponieważ zaczęłam urlop i zamierzam wykorzystać czas maksymalnie zanim zrobi się gorąco i będę mogła tylko wieczory spedzać po za domem,żeby nie narażać się na kontakty z owadami,których się  boję oraz z intensywnym słońcem na które mam uczulenie.

Dziś mam dla Was stylizacje z beżowymi botkami ze sklepu Wilady.pl



Buty są już u mnie od dawna i nawet miałam przygotowaną stylizacje z nimi tylko nie byłam z niej zbyt zadowolona 😒
Nie opublikowałam jej więc,odkładałam zrobienie nowej na potem.



Wiedziałam że połącze ją z tymi botkami,no i zwykłymi jeansami.
Miałam na to ostatni dzwonek ,w przeciwnym razie musiałabym czekać na pokazanie Wam stylizacji z tymi botkami kilka ładnych miesięcy












Kochani życzę Wam zdrowych, spokojnych,radosnych Świąt Wielkanocnych😘

Do następnego😘

















24 komentarze:

  1. Anonimowy31 marca

    Świetne buciki! Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty mi przypominasz moją znajomą, z którą chodziłam do gimnazjum. Pozytywne wspomnienia! Szkoda, że przeprowadziła się, bo jakoś kontakt się urwał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzeczka, bardzo lubię takie ozdobne paseczki na dekolcie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/04/czerwona-ramoneska-i-mom-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Happy Easter! Love these sexy boots!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega buty :) Wesołych Świąt kochana <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle zaszalałaś z wielkością obcasa, buty mi się oczywiście podobają ale z pewnością na dłuższą metę nie dałabym rady w nich chodzić i też czułabym się za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne botki - bardzo mi się podobają! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice look my dear ;)
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    https://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. Unos zapatos preciosos❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna figura :) Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne botki! Prezentujesz się w nich super. :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale obcas! /ja tradycyjnie będę się dziwić jak można chodzić w tak niebotycznych obcasach;)/
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy03 kwietnia

    Buty wyglądają swietnie

    OdpowiedzUsuń
  14. pretty chic boots
    i loved it

    Much Love,
    Jane | The Bandwagon Chic

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna bluzeczka i buty bardzo fajne:) Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. hello Lili !!
    Wowwww you so high in those boots. Good shopping.
    Keep in touch.

    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW co za buty :) Mega w nich wyglądasz:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka mnie nie przekonała, ale butki sa fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację, ostatnimi czasy Wielkanoc jest bardziej "zimowa" niż Boże Narodzenie, w tym roku na szczęście nie było tak źle, chodź było deszczowo, przynajmniej u mnie :) ślicznie wyglądasz, bardzo ładna stylizacja pasuje Ci <3
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja Cię podziwiam ,ze ty w takich obcasach dajesz radę :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne tu buty :)

    https://inspirant-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)