Markell Scrub do twarzy Musli &Mleko -moja opinia

Witajcie kochani☺

Mam nadzieję że korzystacie z tej pięknej,niemal letniej weekendowej pogody i ładujecie bateryjki na nadchodzący tydzień.😉
Z niepokojem zerkam za okno jakby się chmurzyło i na deszcz zbierało???
Mam nadzieję że nie będzie padać a jeśli już to krótko 
Gdyż dziś mam planach pierwszego w tym roku grilla☺

Dzisiejszy post będzie na słodko  jednak bohaterem nie są  słodycze tylko kosmetyk.
Mowa o:

 Scrub do twarzy Musli i Mleko Markell


Jeśli jesteście ciekawi czy oprócz słodkiego zapachu 
Ma jakieś inne zalety-zapraszam do dalszej lektury postu☺







Od producenta

Magic Duet Scrub do twarzy musli i mleko to łagodny peeling do twarzy delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka, usuwa zanieczyszczenia, nasyca składnikami odżywczymi, czyni skórę gładką i elastyczną. Extrakty z owsa i mleka zmiękczają, nawilżają i koją skórę zapobiega przedwczesnemu starzeniu się.



Skład:

Aqua, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Acrtlates Copolymer, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Cocoamphoacetate, Polyethylele, Steareth-10 Allyl Ether/Acrylates Copolymer, Sodium Laureth Sulfate, Luffa Cylindrica Fruit, Glycerin, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Propylene Glycol, Hydrolyzed Milk Protein, Titanium Dioxide, Tea, Cedarnuts Shell Power, Parfum, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol. 


Sposób użycia:

Niewielką ilość peelingu nanieś na wilgotną skórę, twarzy i szyi
Masuj ruchami okrężnymi ,przez 2-3 minuty i spłucz ciepłą wodą. 




Moja opinia:

Najbardziej podobał mi się zapach:niczym musli.😍
Kosmetyk pachnie tak pięknie że trzeba się powstrzymywać aby go nie zjeść.😆
Zapach zdecydowanie uprzyjemni nam aplikację,która przebiega bezproblemowo.
Po odkręceniu tubki





Otrzymujemy taką oto papkę:




Która po wmasowaniu w wilgotną cerę będzie wyglądać mniej więcej tak:







Podczas wmasowywania kosmetyku w cerę czułam delikatne zdzieranie, jednak scrub nie spowodował podrażnień,ani uczuleń wręcz przeciwnie:skóra jest odświeżona,w dotyku gładziutka i nawilżona.
Niestety po spłukaniu kosmetyku(z tym też nie ma problemu) zapach znika.


Podsumowując:

Jak najbardziej na TAK!
Piękny zapach,kosmetyk działa świetnie,nie podrażnia no i do tego jeszcze jest tani: w drogeriach Natura za około 12 zł.
Bardzo jestem z tego scrubu zadowolona,i napewno jeszcze nie raz go uzyje.



Mieliście go już może?

Buziaki i do następnego 😘


25 komentarzy:

  1. Pogoda rewelacyjna! A produkt ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jak kosmetyki pięknie pachną :)
    INSTAGRAM
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello
    It seems to be a good product and if it's not very expensive then it's fantastic.


    The weather here is improving and today I will take the afternoon to take pictures. I hope you have a great week.



    kisses

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba skusze się przetestować.
    Zapraszam do mnie: https://casuall-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie scruby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkt wygląda super, z chęcią przetestuję!:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze! Chętnie go przetestuję :D Ten zapach strasznie mnie ciekawi haha

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja recenzja jest tak zachęcająca, że koniecznie jak najszybciej będę musiała zaopatrzyć się w ten produkt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo bardzo lubię się z takimi produktami :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-w-kolorze-czerwieni.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy go nie stosowałam , ale zapowiada się bardzo ciekawie. Mam nazdieję,że grill się udał :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dziękuję udał się ☺
      Na szczęście tego dnia nie padało ☺

      Usuń
  13. U mnie już pierwsze ogniska rozpalone. Super było, tylko wieczorami jeszcze zimno. Oby to się szybko zmieniło i jeszcze więcej pojawiało się słońca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kosmetyki o takim zapachu, muszę go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale zapach ma na pewno boski:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy produkt, pomyślę nad jego przetestowaniem ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ajććć to ja w takim razie bałabym się, że go zjem, bo taki łakomczuch ze mnie na słodycze :P hehehe

    OdpowiedzUsuń
  18. Sounds like a great scrub
    Great review

    Much Love,
    Jane | The Bandwagon Chic

    OdpowiedzUsuń
  19. oo pierwszy raz spotykam się z tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wypróbowałabym choćby dla samego zapachu! :) Zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. It´s look great. It must smell so greta. I like musli and nuts scent :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się, że produkt się sprawdził. Mi i tak najbardziej spodobałby się ten zapach no i cena ^^
    Pogoda jest rewelacyjna. Ja pierwszego w tym roku grilla już zaliczyłam :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)