Czarna skórzana kurtka,jeansy i timberki na obcasie

Cześć kochani 😚

Jak tam Wasze nastroje przed weekendem??


Dziś dla odmiany, mam dla Was zdjęcia zrobione podczas mojej ostatniej  wizyty w Krakowie.




Tego dnia pogoda akurat dopisywała ,chociaż momentami lekko wiał wiatr.
Na szczęście nie padał deszcz,słońce za mocno nie świeciło( nie dość że jestem uczulona, to doskonale wiecie jak wygląda robienie zdjęć na słońcu.  Z tego co wyczytałam na Waszych blogach nie tylko mi przeszkadza i denerwuje słońce podczas robienia zdjęć )
Sam pobyt zaliczam do udanych,pomijam to że w trakcie wizyty w tym pięknym mieście popsuł mi się tablet 😯


Co do stylizacji:
Główną rolę grają tutaj czarne timberki na obcasie od Wilady.pl
(Pokazywałam wam je tutaj).
Do tego jeansy z dziurami,oraz bluzka z fajnymi napisami.
Całość dopełnia czarna skórzana kurtka



Oraz brązowa torebka


Chciałam jeszcze dodać do tej stylizacji futrzana kamizelkę ale było tak ciepło że chyba bym się w niej usmazyła 😉


Mimo to całość i tak mi się bardzo podoba.


Koniecznie dajcie znać w komentarzach co o tym myślicie ☺


Do następnego 😚 









59 komentarzy:

  1. Też mi się podoba całość :) Fajne te buty, ale ja bym się chyba w nich zabiła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne masz buty i od dziecka mi się podobały :D niedawno kupiłam i wyglądają cudownie, ale wygoda zostawia wiele do życzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19 kwietnia

    Buty są świetne! Pozdrawiam ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana! super zdjęcia :) i świetna stylizacja :) miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak minął pibyt w Krakowie, pozwiedzałaś trochę? Stylizacja świetna ale teraz taka pogida zmienna że nie wiadomo jak się ubrać:) buziaki miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się trochę zwiedzić choć czasu na zwiedzanie nie miałam za wiele☺

      Usuń
  6. Stylizacja bardzo mi sie podoba, tylko jak znam siebie zamiast botków na szpilce na moich stopach pojawiłyby sie trampki :-D

    Miłego weekendu kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia, proszę więcej takich na blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetną masz kurtkę i botki:) wspaniale wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty są niesamowite <3 Świetne zdjęcia, też proszę o więcej takich.
    Miłego weekendu :)
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie cały czas bardzo ładna pogoda. Ładnie wyglądasz :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw, kobiecy ale z rockowym pazurem, uwielbiam takie połączenia! Zdjęcia cudne, pięknie wyglądasz!:)
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. What an amazing post, dear! You look lovely!
    Happy weekend!
    Hugs ♥
    LianaLaurie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega buty!
    www.flarri.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz cudownie! Ale te buciki są wysokie chyba połamałabym nogi ;')
    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah mój piękny Kraków :D Super wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful city!
    Love the hot heels and the leather jacket!
    Have a great weekend!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice choice ! Looks awesome!

    https://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam Cię że dajesz radę chodzić w takich butach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja, bardzo podobają mi się buty :) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam 💗 www.aliviastyle.blogspot.com 💗

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się, zbyt moce światło może być bardzo upierdliwe przyrobieniu zdjęć. :D Z tego powodu staram się je robić jak najwcześniej, żeby nie było takie rażące. No ale wiadomo, że w weekendy nie zawsze che się wstawać skoro świt haha.
    Super dżinsy! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna stylizacja...podziwiam Cię że umiesz chodzić w takich wysokich obcasach!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello Lili
    I love your streetstyle pics. Very cool on that heels.
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za odwiedziny- samych pozytywności w nadchodzącym tygodniu Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty petarda! Sama bym się na takie nie zdecydowała, przypuszczam że zabiłabym się po przejściu 10 metrów, ale wyglądają świetnie!:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj tych butów to ja bym się szczerze bała :D Szpilki to nie moja specjalność, a już z całą pewnością nie takie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna stylizacja, wszystko ładnie razem zestawiłaś w futerku na pewno byłoby gorąco, ostatnio chodzę w krótkim rękawku bo tak pięknie smaży słoneczko :) cudowne buty, ja bym nie potrafiła na nich chodzić a jak bym się nauczyła, zaraz narzekałabym na ból pleców :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Look w bardzo fajnym stylu i dawno u Ciebie nie było tak fajnego wpisu :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/z-motywem-kwiatow.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój mąż zawsze się na mnie wkurza, że wyciągam go na zdjęcia i denerwuję się, że nie chce, a później wkurzam się na niego, bo wychodzę właśnie prześwietlone przez słońce :P hahaha

    Buty sztossssss !
    Super kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Cool outfit you look really cute!

    http://www.alessabernal.com/
    Alessa Bernal

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nie potrafiłabym w takich butach wysokich chodzić ;p świetnie wyglądasz!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjne zdjęcia,super wyglądasz,mega buty ❤

    OdpowiedzUsuń
  32. Timberki na obcasie widzę pierwszy raz :) Twoje nogi w nich wyglądają super seksownie:)

    Buziaki przesyłam i po dłużeszej przerwie zapraszam na nowy post:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana ale laseczka z ciebie, nogi to masz do nieba :) Buty nadają charakteru całemu zestawowi :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/04/marynarka-w-krate.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Co za genialene miejsce na zdjęcia <# boski look :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeansy i ramoneska to najlepsze połączenia! ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  36. Stunning outfit
    Love the killer shoes

    Much Love,
    Jane | The Bandwagon Chic

    OdpowiedzUsuń
  37. Im wyższe szpile tym lepiej ❤️
    Pozdrawiam Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  38. I like your photos :) You looks like model from fashion magazine :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialne słupki! Kiedy ja ostatnio byłam w Krakowie... muszę się wybrać...
    Pozdrawiam i zapraszam na mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  40. wooo ja bym się chyba zabiła na tych butach ;)
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  41. Nastrój przed weekendem był u mnie przedni :D

    Ale buty to Ty masz ekstra :D Nie boisz się chodzić na takiej szpilce? ;D


    Zapraszam do mnie! ❤
    https://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka lat temu jak zaczynałam chodzić w szpilkach to baaardzo się bałam ☺
      Teraz już chyba się poprostu nauczyłam ☺

      Usuń
  42. Świetna kurtka i fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  43. Buty są świetna, ale nie wyobrażam sobie w nich całego dnia, nogi by mi chyba odpadły. Tą stylizację widzę z Nike Air Force białymi ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne buty! Całośc bardzo mi się podoba i wielki plus za zdjęcia. Są super :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana podziwiam Cię, że potrafisz chodzić w takich butach! Ja bym się chyba połamała ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowna stylizacja tak jak i zdjęcia!
    W szczególności zwróciłam uwagę na śliczne buty, zakochałam się w nich chyba! :D

    olivielifestylepl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Adorei o post !
    Beijokas da Camila e Carol

    Estamos de volta, já tem post novo no blog

    Vamos Papear 

    OdpowiedzUsuń
  48. Pięknie wyglądasz ! Buty genialne :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy10 marca

    Greetings! Verry helpful advice within this post! It's the little
    changes which wikl make the greatest changes.
    Many thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy11 czerwca

    Howdy! This blog post could not be written much better!
    Going through this article reminds me of my previous roommate!
    He always kept preaching about this. I'll forward this article to him.

    Fairly certain he'll have a good read. I appreciate you for sharing!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)