Perfecta Elixir Multi Kolagen regenerujący balsam do ciała-moja opinia

Cześć kochani 😘


U Was też dziś  było tak ciepło?
Ja wyjęłam z szafy wiosenną kurtkę i strasznie się w niej zgrzałam😧



Choć syberyjskie mrozy już dawno za nami,to myślę że większość z nas szuka czegoś do zregenerowania wysuszonej mrozami,czy ogrzewaniem skóry.
Firma Perfecta proponuje nam:

Perfecta Elixir Multi-Kolagen 

Regenerujący Balsam do ciała



Chcecie wiedzieć jak ten kosmetyk sprawdził się u mnie?
Czy faktycznie w trzy dni regeneruje skórę?

Zapraszam do lektury ☺





Od producenta:


Kompletna regeneracja skóry w 3 dni. Dzięki Total Renewal Technology intensywnie nawilża i regeneruje nawet bardzo suchą skórę w zaledwie 3 dni. Zapobiega wiotczeniu skóry. Zapewnia efekt aksamitnej miękkości i gładkości. Olej marula – lekki olej o silnym działaniu antyoksydacyjnym. Zwalcza wolne rodniki, wzmacnia barierę lipidową skóry i poprawia stopień jej nawilżenia. Wykazuje działanie regenerujące i poprawia elastyczność skóry. Kolagen morski – znakomicie nawilża i delikatnie napina skórę. Wnika głęboko we włókna skóry i skutecznie wiąże w niej wodę. Działa ochronnie i odżywczo.





Skład:


Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Cetearyl Ethylhexanoate, Isopropyl Myristate, Cetearyl Alcohol, Isohexadecane, Hydrogenated Polydecene, Behenyl Alcohol, Collagen Amino Acids, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Sodium Hyaluronate, Cetearyl Glucoside, Sodium Polyacrylate, Disodium EDTA, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Buthyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, Phenoxyethanol, Octadecyl Di-T-Butyl-4-Hydroxyhydrocinnamate, Hydroxyacetophenone, Benzyl Alcohol, Hydroxycitronellal, Benzyl Salicylate, Coumarin, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Parfum.

Moja opinia:

Balsam nie ma tak przyjemnego zapachu jak mleczko do ciała Perfecta Hydro Magnetic,za to posiada dozownik który ułatwia aplikację kosmetyku



Nie wchłania się zbyt szybko,ale za to fajnie nawilża skórę,zostawiając ją mięciutką w dotyku.
Balsam nie zostawia tłustego filmu na skórze.
Co do trzy dniowej regeneracji:nie zauważyłam aby po trzech dniach stosowania tego kosmetyku moja skóra była jakaś specjalnie zregenerowana.
Ja jednak nie mam jakichś specjalnych problemów z przesuszoną skórą,więc ciężko mi powiedzieć czy on faktycznie nie poprawia skóry








Podsumowując:

Nie jest to może taki fenomen jak nawilżające mleczko do ciała HydroMagnetic.
Wprawdzie tak jak producent zalecał:używałam go przez 3 dni i mimo to nie zauważyłam aby skóra była bardziej zregenerowana(jednak jak już wspomniałam wyżej moja skóra nie jest specjalnie przesuszoną,)
Jednak polecam go ,ponieważ świetnie nawilża skórę,jednak nie zauważyłam aby zostawiał tzw ochronny płaszcz.
Mimo to go polecam.


Mieliście go już?


Do następnego 😘

62 komentarze:

  1. Lubię kosmetyki z pompką :) Ten produkt to dla mnie nowość, ale chętnie go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowew it looks wonderful
    Thanks for sharing ..
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastic post, dear!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próbowałam tego produktu, ale może następnym razem się na niego skuszę :)
    Bardzo fajny blog, obserwuję i zapraszam do mnie. Co powiesz na wspólną obserwację? :) Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kosmetyki z Perfecty:) ten balsam wygląda całkiem ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy go nie próbowałam, ale tez bardzo cenię sobie kosmetyki z dozownikiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja takie kremy używam tylko w okresie zimowym, gdy moja skóra robi się trochę sucha, ponieważ w ciągu roku nie mam z tym problemów. Sama polecam krem z Be Beauty (z biedronki), ma bardzo ciekawą konsystencję, ale co najważniejsze dobrze nawilża (nie wiem, jak sprawdziłby się u osób z mocno przesuszoną skórą, ale u tych mnie wymagających powinien być ok).

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nie miałam jeszcze balsamów od Perfecty. Jednak marę ogólnie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12 marca

    Nie słyszałam o tym produkcie :( MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej marki na włąsnej skórze!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia! xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego balsamu jeszcze nie używałam, mam bardzo suchą skórę, ciekawa jestem jakby sobie poradził:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałam sie nad nim ;p
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie słoneczko dzisiaj ❤️ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego kosmetyku, w ogóle z produktami Perfecty dobrze się nie poznałam ;) Miałam jedynie genialne masło do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. W trzy dni to ciężko byłoby cokolwiek zregenerować, myślę że to kwestia czasu i systematyczności a nie cudowności kosmetyku :) nie mniej jednak chętnie go wypróbuję, tak jak wszystko co zawiera kolagen :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie stosowałam :c
    blog | instagram | youtube

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię kosmetyki tej marki :) całkiem niezły produkt, może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi by się przydał na dłonie :p mam strasznie suche od tych mrozów :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie poszukuję jakiego balsamu do ciała. Cieszę się że udało mi się tutaj trafić :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie miałam. Warto chyba spróbować!
    A zima ponoć ma wrócić! o zgrozo;/
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy14 marca

    Muszę przyznać, że zainteresowałaś mnie tym produktem ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy14 marca

    Nie slyszalam jeszcze o nim ...
    Pozdrawiam cieplutko
    Zapraszam: Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż wstyd się przyznać ale nie widziałam go w drogeriach;D:D

    OdpowiedzUsuń
  24. wygląda całkiem obiecująco:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  25. Osobiście nie używam kremów za dużo, ale na tego bym sie nie skusiła, jednakże mam swojego ulubieńca :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tego kosmetyku. Dobre jest jednak to, że ma pompkę. Nie cierpie tych w pudełkach:(

    OdpowiedzUsuń
  27. nie miałam go, jakoś mnie do niego nie ciągnie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. I znowu nam sie ochłodziło choc podobno od poniedziałku Wiosna ma powrócic. Miłego weekendu kochana

    OdpowiedzUsuń
  29. Un post davvero interessante, complimenti ❤️

    OdpowiedzUsuń
  30. Hey Gorgeous Dear,..
    I really like your blog, it's so useful and amazing post.I'm so happy and thanks dear for sharing....

    https://www.lukhidiamond.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy28 czerwca

    It's a shame you don't have a donate button! I'd certainly donate to this fantastic blog!
    I guess for now i'll settle for bookmarking and adding your RSS feed to
    my Google account. I look forward to brand
    new updates and will share this blog with my Facebook group.
    Talk soon!

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy30 czerwca

    Spot on with this write-up, I honestly believe that this web site needs a lot
    more attention. I'll probably be returning to read more, thanks for the info!

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy30 czerwca

    Your style is unique in comparison to other folks I've read stuff from.
    I appreciate you for posting when you have the opportunity, Guess I'll just book mark this page.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy04 lipca

    Hello very cool blog!! Guy .. Excellent .. Wonderful ..
    I will bookmark your web site and take the feeds also...I am satisfied to search out so many helpful information right here in the post,
    we'd like develop more techniques in this regard, thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy04 lipca

    Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say that I've truly enjoyed browsing your blog
    posts. In any case I'll be subscribing to your rss feed and I hope you
    write again very soon!

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy06 lipca

    Definitely believe that which you stated. Your favourite justification seemed
    to be at the internet the easiest factor to
    remember of. I say to you, I certainly get annoyed at
    the same time as other people think about issues that they plainly do not know about.
    You managed to hit the nail upon the highest and also defined out the whole thing with no need side effect , people can take a signal.
    Will likely be back to get more. Thank you

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy06 lipca

    Its not my first time to go to see this site, i am browsing this
    web site dailly and take pleasant data from here all the time.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy07 lipca

    I every time used to read piece of writing in news papers but now as I am a user of net thus from now I am using net for articles or reviews, thanks to web.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy07 lipca

    It is perfect time to make a few plans for the long run and it's time to be
    happy. I've learn this put up and if I may I want to counsel you few
    attention-grabbing things or tips. Perhaps you can write subsequent articles relating to this article.
    I want to read more issues approximately it!

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy08 lipca

    I truly love your blog.. Excellent colors & theme.
    Did you build this amazing site yourself? Please reply back as
    I?m planning to create my own site and would love
    to know where you got this from or what the theme is called.
    Appreciate it!

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy12 lipca

    Hello.This article was really interesting, especially because I was investigating
    for thoughts on this matter last week.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy12 lipca

    Wow! This could be one particular of the most beneficial blogs
    We've ever arrive across on this subject. Basically Fantastic.

    I am also an expert in this topic therefore I can understand your effort.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy12 lipca

    I think this site has some rattling excellent
    info for everyone :D.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy12 lipca

    I have been surfing online more than 3 hours today, yet
    I never found any interesting article like yours.
    It's pretty worth enough for me. In my opinion,
    if all webmasters and bloggers made good content as you did, the web will
    be much more useful than ever before.

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy12 lipca

    Rattling clean website, thank you for this post.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy14 lipca

    Rattling informative and fantastic bodily structure of subject matter, now that's user genial (:.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy15 lipca

    I simply couldn't leave your site before suggesting that I actually loved the standard information an individual supply on your guests?

    Is going to be again incessantly in order to check up on new posts

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy15 lipca

    Thank you for your site post. Jones and I have already
    been saving for a new e-book on this subject matter and your post has made us to save the money.
    Your ideas really answered all our issues. In fact, a lot more than what we had acknowledged before we found your
    fantastic blog. My spouse and i no longer have doubts including a troubled mind because you
    have attended to all of our needs here. Thanks

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy18 lipca

    I visited a lot of website but I believe this one has something extra in it.

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy18 lipca

    Some genuinely nice and utilitarian information on this website, besides
    I conceive the design has great features.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy21 lipca

    I must express my gratitude for your kind-heartedness supporting visitors
    who need assistance with this important subject.
    Your real dedication to getting the message around appeared to be
    rather functional and have always permitted guys and women like
    me to attain their pursuits. This interesting help and advice denotes so much a person like me and especially to
    my mates. Thanks a lot; from each one of us.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy22 lipca

    What's up everyone, it's my first pay a visit at this web site, and post is in fact fruitful in favor of me, keep up posting these articles.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy22 lipca

    Good post. I learn something totally new and challenging on websites
    I stumbleupon on a daily basis. It's always helpful to
    read articles from other writers and use something from their web sites.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy26 lipca

    I am extremely inspired with your writing abilities as well as
    with the structure on your blog. Is that this a paid topic or did you modify it yourself?
    Anyway keep up the nice quality writing, it's uncommon to look a great blog like this one nowadays..

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy31 lipca

    I am only writing to make you understand of the excellent encounter my friend's
    princess obtained viewing yuor web blog. She figured out lots
    of issues, not to mention how it is like to have an incredible teaching mood to get the rest without problems completely grasp
    certain hard to do subject matter. You undoubtedly exceeded
    our own expectations. Thanks for giving the powerful, dependable, explanatory
    and also easy guidance on the topic to Jane.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy23 sierpnia

    I am really inspired with your writing talents and also with the format to your blog.

    Is this a paid theme or did you modify it your self? Anyway keep up the nice high quality writing, it's
    rare to look a nice weblog like this one today.

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy27 sierpnia

    I'd like to thank you for the efforts you've put in writing this blog.
    I really hope to view the same high-grade content by you in the future as well.

    In fact, your creative writing abilities has inspired me to get my very
    own website now ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy01 września

    If you would like to grow your knowledge just
    keep visiting this website and be updated with the hottest news posted here.

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy01 września

    Hi there i am kavin, its my first occasion to commenting
    anywhere, when i read this paragraph i thought i could also make comment due
    to this sensible piece of writing.

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy19 września

    bookmarked!!, I really like your website!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)