Nivea Micelarny żel do demakijażu oczu- recenzja

Hej kochani 😘

Jak tam Wasze nastroje przed Weekendem?
Ja nie mogę się doczekać 😁
Od początku tygodnia śledzę prognozę pogody,i nie do końca wierzyłam w te minusowe temotempera,jednak z dnia na dzień robi się coraz chłodniej, że jednak te prognozy mogą się spełnić 😐

Dziś kolejna recenzja kosmetyczna, nowość od 

Nivea 

Micelarny żel do demakijażu oczu



Chyba nie ma osoby która nie zna kultowego Płynu Micelarnego Nivea .
Nie wiem jak u Was ale z płynu byłam bardzo zadowolona.
Mogę nawet stwierdzić że Płyn Micelarny od Nivea jest moim ulubieńcem.

A jak było u mnie z Żelem?
Zapraszam na dalszą część postu☺




Od producenta:

Nawilżający żel z kwasem hialuronowym i formułą Oil-Free efektywnie i łagodnie usuwa makijaż oraz nawilża i pielęgnuje wrażliwe okolice oczu.

Bez kompozycji zapachowej, odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe.

Przebadany dermatologicznie i okulistycznie.





Skład:

Aqua, Propylene Glycol, Glycerin, Poloxamer 124, Sodium Hyaluronate, Pentylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Trisodium EDTA, Decyl Glucoside, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Cetrimonium Chloride, Phenoxyethanol.


Stosowanie:

Nałóż na wacik niewielką ilość żelu, delikatnie przyłóż go do zamkniętej powieki i odczekaj kilka sekund. Przesuń wacik w dół i usuń makijaż. Nie wymaga spłukiwania.

Moja opinia

Produkt zamkniety w małej buteleczce
 którą należy odkorkować



Konsystencja żelu może sprawiać wrażenie ze kosmetyk może się pienić jednak tak się nie dzieje.
Demakijaż z tym kosmetykiem naprawdę jest  bardzo prosty.
Tak jak producent radzi wystarczy wacik z kosmetykiem delikatnie kilka razy przesunąć po oku.
Żel nie piecze w oczy, nie podrażnia.
Nie trzeba go splukiwac i mimo to nie zostawia na cerze żadnych śladów.
Jak dla mnie-rewelacyjny kosmetyk.
Mimo małego opakowania Żel ten wystarczy na około półtorej miesiąca przy codziennym demakijażu.

Podsumowując:

Kosmetyk kosztuje około 16.00 złotych w Rossmanie.
Ja uważam że warto tej kasy.
Nie trzeba się męczyć z demakijażu,nawet jeśli jesteśmy zmęczeni.
A najważniejsze że nie podrażnia ani cery,ani oczu.
Polecam go szczerze☺




Mieliście go już?


Do następnego 😘

45 komentarzy:

  1. Cudownie, że nie podrażnia oczu :-) To dla mnie ogromnie ważne w demakijażu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam od nich płyn dwufazowy i działa przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę pomyśleć nad nim bo płyn micelarny nie daje za bardzo mojemu makijażowi... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15 marca

    Koniecznie będę musiała wypróbować ten żel ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten płyn jest bardzo fajny:) teraz używałam dwufazowego z Garniera, też jest super:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. O dobry produkt :)
    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro nie podrażnia oczu to biorę w ciemno!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie go poznam, ponieważ lubię produkty Nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do demakijażu oczu lubię używać płynu dwufazowego z Nivea. Jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing but i use miceral water by Garnier. You can try it too :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam :) Zazwyczaj do demakijażu używam tego samego środku od kilku lat

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy go nie miałam, ja do demakijażu oczu używam nawilżających husteczek 💓
    Zapraszam na nowy post 💋
    http://www.stylishmegg.pl/2018/03/czerwona-sukienka-i-zamszowa-ramoneska.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wypróbować, fajnie, że nie podrażnia oczu.
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też nie wierzyłam w te prognozy, ale ostatecznie przekonał mnie śnieg za oknem. Co do żelu chętnie bym wypróbowała, ale ostatnio wszystko mnie uczula, więc lepiej jeśli się wstrzymam.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Super trafiłam, bo akurat muszę zrobić zapasy kosmetyczne do demakijażu twarzy całej :D
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. O proszę, widocznie nivea poprawiła się z jakością :) Pozdrawiam Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy17 marca

    Będę musiała koniecznie wypróbować, bo jeszcze nigdy nie używałam żadnego żelu do demakijażu. Zawsze stawiam na płyn micelarny. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam o nim, ale jeszcze nie testowałam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie 🌹 im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj znam, ale nie testowałam :)
    Nivea bardzo znana i lubiana przeze mnie :)
    Jak za taką cenę to również uważam, że warto. Mam nadzieję, że u mnie także niczego nie podrażni ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. I love that brand Nivea i have a cousin named Nivea ahahah
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Raczej wolę płyny, nie przepadam za konsystencją żelu ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń

  23. Nivea products are amazing, I love it and found this tip super interesting. I hope to find this product close to home. I loved your blog and I'm already following. kisses Kisses
    https://beperes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  24. I've got to try this product! Love using Nivea!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Też go uwielbiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja osobiście bardzo polecam płyn do demakijażu oraz chusteczki do demakijażu z firmy Cien z lidla. Używam i Nivea i Cienia płynu, a oba są sobie równe! Tyle że Cien kosztuję z 5 zł :P
    https://blogbawarii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie miałam tego w rękach, zresztą średnio przepadam za firmą Nivea, ale może na płyn micelarny się skuszę, bo jeszcze nie trafiłam taki, który odpowiadałby moim wymaganiom :)

    OdpowiedzUsuń
  28. dobry produkt :) lubię takie, które pozwalają na szybki i bezbolesny demakijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja lubię produkty do demakijażu od Nivea, są naprawdę dobre

    OdpowiedzUsuń
  30. Właściwie używam płynu dwufazowego z Nivei myślę że ten też wypróbuję!
    Pozdrawiam i Obserwuję
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam płyny do demakijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. miałam go i u mnie się spisał całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jeszcze go nie mam, ale to będzie płyn który trafi do mnie jak wykończę swój z Garniera. Słyszałam, że płyn jest dobry a plus za to że nie podrażnia!

    OdpowiedzUsuń
  34. Przy następnych zakupach trafi do koszyka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nie używam tego typu żelów do demakijazu ;p

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wydaje się być fajnym zamiennikiem płynu micelarnego, jeśli chodzi o oczy ;).

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię markę Nivea, jest klasykiem który niemal zawsze się sprawdza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. najawazniejsze ,ze działa i nie podrażnia :-) poza tym jego atutem jest cena :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie potrafię używać płynów do demakijażu przysięgam haha zawsze jak kupuje to nie potrafię go zużyć przyzwyczajona jestem po prostu do mydła i tym ściągam cały makijaż z twarzy jednak bardzo fajnie, że nie podrażnia i nadaje się do cery wrażliwej.
    Zapraszam: Ingenuity-charm

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeszcze nie testowałam tego żelu :)
    Chciałabym osobiście przetestować ten produkt, tym bardziej, że marka Nivea jest jedną z moich ulubionych.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja na razie nie eksperymentuję i zostaję przy sprawdzonym Garnierze :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam tego kosmetyku, ale zastanawiam się nad czymś porządnym do oczu. Z tym moj z Ziaji średnio sobie radzi.

    OdpowiedzUsuń
  43. O kurcze nie słyszałam o nim musze wypróbować:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)