Wesołych Świąt!




Witam Was serdecznie kochani
W ten Wigilijny dzień 😘

Zgodnie z obietnicą pojawia się na moim blogu Świąteczny post.🎄
Jest dokładnie tak jak chciałam;popijam sobie kawę,na spokojnie publikując
Ten post.😉
Tydzień był dla mnie wyjątkowo męczący oraz okropnie mi się dłużył.
W trakcie tego tygodnia wiele rzeczy się u mnie zmieniło...
Np pojawiłam się na Instagramie 🙌
No i w końcu kupiłam sobie nowy telefon.🙌
Wreszcie spokojnie mogłam sobie zainstalować kilka przydatnych aplikacji ze sklepu Play które na moim poprzednim telefonie nie chciały działać np Instagram czy Rossman.📲
Planowałam stary telefon używać do końca roku ale nie wytrzymałam😁😉 i już od kilku dni go używam.
Przyznam Wam szczerze że trochę mi żal było się rozstawać z poprzednią komórką (telefon kupiłam dzień po pewnym baaardzo ważnym dla mnie wydarzeniu) ale nie dość że okropnie mi się zacinał,to jeszcze kilka razy mi upadł i wyglądał jak obraz nędzy i rozpaczy.😁
Jeśli chodzi o zakupy to również nie próżnowałam i w ciągu tego tygodnia,mimo małej ilości wolnego czasu, kupiłam- zamówiłam sobie dwie pary nowych butów.



Te pochodzą ze sklepu Wilady.pl







A te ze sklepu Styloweobcasy.pl





No i oprócz tego musiałam wypróbować w Rossmanie aplikację😁, choć szczerze przyznam że po CH chodziłam z duszą na ramieniu😒😨-w końcu wiadomo jak to jest przed Świętami (nie dość że masa ludzi,to jeszcze kieszonkowcy).
Na szczęście nic złego się nie wydarzyło.☺
Natomiast wczorajszy dzień spędziłam na pucowanie domu,i spacerkiem pomiędzy sklepami a domem.
Mam nadzieję że od tych wczorajszych reklamówek nie dostanę przepukliny.😗😒
I z tych właśnie powodów  nie przepadam za Świętami Bożego Narodzenia.
Mimo to cieszę się że już są, ponieważ odpocznę, spędzę czas z Rodziną.
Po Świętach powinnam mieć więcej wolnego czasu ponieważ do pracy idę 2.01.2018.

Jestem ciekawa czy macie już przygotowane stylizacje na Wigilijny Wieczór?

Ja postawiłam na klasykę, biała bluzeczka,czarne tregginsy,srebrne kolczyki i jasne buty na obcasie oraz dobrze znane Wam już poletko.





I co o tym myślicie?




Kochani,z okazji Świąt Bożego Narodzenia 
Chcę Wam życzyć Zdrowia, Szczęścia
Spełnienia marzeń
Wszystkiego najlepszego!
Zdrowych, Wesołych 
I
Spokojnych
Świąt 
Bożego
Narodzenia!






Do następnego 😘


30 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz, śliczna bluzeczka:)
    Nowe buty też super:)
    Wesołych Świąt!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakup telefonu jest rzeczywiście ważnym elementem i miłą odmianą. Ja ze swoimi też ciągle miałam problemy i w sumie do dziś dnia mam. Na szczęście jest jeszcze mój chłopak, który mi użycza swojego :D
    Powodzenia w rozwoju Instagrama ;)
    Cudowne buciki :)
    Wyglądasz naprawdę elegancko :)
    Oby ten tydzień był dla Ciebie lepszy oraz spokojniejszy ;)

    WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post, you are beautiful. :)
    Follow for follow?
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty piękne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/swiatecznie-na-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia i buty!:)
    Wesołych świąt Tobie również życzy oddana obserwatorka :)
    Pozdrawiam, Julia z morovv.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz bosko ;) Wesołych Świąt kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta bluzeczka:*
    Wesołych Świąt:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt kochana! Świetne buty wybrałaś :)



    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana piękne buty wybrałaś :)
    Stylizacja również jest bardzo ładna :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne buty ;) ja uwielbiam obcasy ale niezbyt często w nich chodzę ;p lubie wygodę więc zazwyczaj wybieram koturny lub buty na słupku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne buty i piękne kolczyki :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No i już powolutku święta się kończą, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Estas guapísima! Feliz Navidad! 🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna stylizacja:*
    Przepiękna jest ta bluzeczka:*

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana, wszystkiego co najlepsze!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajne buty i kolczyki!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty-sztos:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny krój butów, uwielbiam takie obcasy^^
    zapraszam do siebie,
    xoxo
    buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zakupu nowego telefonu i butów :)
    Fantastycznie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne buty ;*

    http://poezja-bez-kitu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja :-)
    Super,ze kupiłaś nowy telefon i buty :-)
    Zazdroszczę pozytywnie tego wolnego po Świętach bo ja już dziś siedzę w pracy niestety :-)
    I to w dodatku z deadlinem na napisanie scenariusza i artykułu :-)

    Wszystkiego dobrego w NOwym ROku kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne połączenie, lecz zrezygnowałabym z narzutki. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. JAk zawsze pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najlepszego kochana:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  25. Love that stylish outfit with those heels! :)

    Casual and sexy! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)