Szczęśliwego Nowego Roku + małe podsumowanie 2017


Witam Was serdecznie 😘

Można by rzec że rok 2017, jest już za nami☺📅
Nie wiem jak Wy ale mnie to cieszy przeogromnie😁
Końcówka tego roku była dla mnie wyjątkowo męcząca 😧
Dziś żegnamy się z nim i Witamy rok 2018.📆 🎉🎊🎆
Dla mnie praktycznie cała pierwsza połowa jest już zaplanowana.📝
A jaki był dla mnie 2017?
Przedewszystkim 2017 rok był przełomowy dla mojego bloga.
Zaczęłam więcej pisać o sobie, pojawiły się pierwsze zdjęcia na których pokazałam swoją twarz, pojawili się pierwsi hejterzy...
Tak więc jeśli chodzi o blogowanie-nie mogę narzekać☺
Jeśli chodzi o życie moje prywatne-tu też nie mogę narzekać:na nudę 😁

Nie chcę tutaj zbytnio się nad tym rozwodzić ale powiem Wam tylko tyle że choć przez cały rok coś się działo,to największe zawirowania pojawiły się w ciągu ostatnich dwóch tygodniach.
Tyle jeśli chodzi o mnie.☺

Zapraszam Was teraz na małe

 blogowe podsumowanie 2017 roku.






Na początek kosmetyczne perełki czyli



 najlepsze kosmetyki jakich używałam w 2017 roku:





Kupiłam go zachęcona sukcesem Eveline Night Lipo Shock

Był to jeden z moich pierwszych eskperymentów blogowych

Całkiem niedawno kupiony i przetestowany

Choć recenzja pojawiła się kilka dni temu,bazy używam już dość długo

Po nim uznałam że Bielenda to mój kosmetyczny faworyt


Pomoc w otrzymaniu wakacyjnej opalenizny bez udziału solarium, słońca

W spółce z masłem Brązującym od Bielendy

Utwierdził mnie w przekonaniu że Bielenda to mój kosmetyczny faworyt


Pierwszy eksperyment z kolorami na paznokciach


A tu są 

Stylizacje które cieszyły się największym zainteresowaniem na moim blogu
W 2017 roku




1) Moja pierwsza sesja zdjęciowa na której pokazałam swoją twarz >>TU<<

2)Impreza w Krakowie wraz z moim(już byłym) chłopakiem. >>TU<<

3)Pierwsza moja wizyta w Sandomierzu >>TU<<

4)Impreza urodzinowa kolegi w Krakowie >>TU<<

5) Impreza wraz z koleżankami >>TU<<

6) Domówka u znajomych >>TU<<

7) Domówka u znajomych >>TU<<

8)Moja impreza urodzinowa >>TU<<

9)Andrzejkowe party ze znajomymi >>TU<<

10)Stylizacja na Wigilijny wieczór >>TU<<

11)Kolejna moja wizyta w Sandomierzu>>TU<<

Kochani chciałam Wam serdecznie podziękować za miniony rok,za wszystkie
Wizyty na moim blogu, komentarze.😘💞

Oby następny rok był tak samo dobry,a nawet jeszcze lepszy.
Będzie jeszcze więcej zdjęć-i to nie tylko z Krakowa, choć stamtąd pewnie będzie ich najwięcej.
Nic więcej nie napiszę (przynajmniej na razie)aby nie zapeszyć😁


Dzisiejszy wieczór,noc spędzę tradycyjnie że znajomymi,tak jak w zeszłym roku.
A oto outfit w którym powitam 2018 rok:




Kochani, życzę Wam udanej imprezy sylwestrowej
Oraz wszystkiego najlepszego w 2018 roku!😘
🎊🎉🎆



Do następnego 😘










42 komentarze:

  1. Piękne paznokcie na zdjęciu na początku :* Życzę dalszych sukcesów w 2018 roku :*
    Zaobserwowałam Twojego bloga bo jest mega ciekawy i będę wpadać częściej <3 Miło by było mi niezmiernie, gdybyś się odwdzięczyła :*
    http://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że podoba ci się mój blog i dziękuję i za miłe słowa i za obserwację ☺

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach,dla mnie końcówka tego roku też była ciut męcząca,ale ogólem rok fajny :) Szczęśliwego 208 roku ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten urodzinowy outfito jest najlepszy <3
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze pisząc, dla mnie koniec tego 2017 roku również był męczący. Cieszę się, że rozwinęłaś się tak na blogu, zaczęłaś pisać o sobie i obyś miała z tego jak najwięcej radości, bo o to chodzi w blogowaniu! A hejtami to wiesz, nie ma co się przejmować, skoro i tak nic szczególnego nie wnoszą. Piękna stylizacja na tego Sylwestra, musiałaś wyglądać bosko!! ♥ A ja życzę Ci, aby ten rok był lepszy od poprzedniego i zadowolenia z siebie, dużo miłości, szczęścia i zdrowia! Trzymaj się i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe podsumowanie, na pewno kosztowało cię wiele czasu i pracy bo dałaś wiele linków, wiele zdjęć naprawdę rewelacyjnie czyta się twój wpis :) To że pojawili się wielbiciele, czy pierwsi hejterzy to tylko świadczy o tym że twój blog pnie się w górę. Pamiętaj - wrogowie to nawóz dla sukcesu :) Trzymam mocno kciuki za ciebie i za twojego bloga i życzę Ci wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam cieplutko myszko, szczęśliwego nowego roku!
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne podsumowanie

    ~~~~~~>>Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku<<~~~~~~
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepszego zapraszam

    mój blog |KLIK|

    w Nowym Roku <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz pięknie! Szczęśliwego Nowego Roku Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kreacja sylwestrowa, świetna sukienka!
    Szczęśliwego 2018!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. szczęśliwego nowego roku;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby każdy rok przynosił jeszcze większe uśmiechy i sukcesy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwego nowego roku! :)

    Dobrze jest pisać coś więcej osobie, ludzie którzy Cię tutaj oglądają mogę łatwiej zobrazować Twój charakter :)

    Pozdrawiam,
    www.thousand-kilometers.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, such a nice outfit, you look amazing, darling! Happy new year! =)

    I'm following your blog, I hope you can follow mine back!
    swacre

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęśliwego 2018 roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne podsumowanie! Mam nadzieję, że Nowy Rok przyniesie jeszcze więcej inspiracji!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałaś świetny rok :) Szczęśliwego Nowego Roku :*
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/sztruksowa-kurtka-w-liliowym-kolorze.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo u Ciebie tez się dział- życzę Ci , aby ten 2018 był bardziej poukładany, pełen jedynie pozytywnych wrażeń kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. It was a year that you worked a lot, many beautiful looks and various trends, I hope you continue in 2018 !!
    xoxo

    marisascloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe podsumowanie ;) Życzę wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne podsumowanie :)
    Przez ten rok Twój blog bardzo się zmienił-na plus oczywiście :)
    Życze ci aby ten rok był jeszcze lepszy-nie tylko w blogu:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne podsumowanie ;)) Wszytskiego co najlepsze w 2018! Aby Twój blog, który jest jednym z moich ulubionych rozwijał się nadal! ;) Pozdrawiam :*

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa 😘
      Jak tylko je czytam odrazu mam uśmiech na twarzy 😘

      Usuń
  24. Najlepszego na nowy rok kochana:*

    buziaki;*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy02 stycznia

    Śliczne stylizacje ❤
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  26. A happy New Year!
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja chce żeby ten rok był jeszcze lepszy, i czuje ze tak będzie! :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz w tej sukience:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne podsumowanie! Hejtami się nie przejmuj, szkoda na to czasu :)
    Życzę udanego 2018 roku!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję rozwoju bloga widać że rok był udany:*
    Życzę Ci jeszcze więcej sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak blog ma hejterów to znaczy, że jest już sławny :) także tego :)
    Życzę Ci wspaniałego 2018 :)

    OdpowiedzUsuń
  32. U Ciebie końcówka roku męcząca, u mnie znowu zawiedli znajomi i sam sylwester był do bani. Mam nadzieję, że jakoś to się w końcu ułoży.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne zestawienie kosmetyków i piękne stylizacje:*
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Szczęśliwego Nowego Roku! Mam nadzieję, że 2018 nie zmęczy cię za mocno w negatywnym tego słowa znaczeniu!
    Zdjęcia są pełne energii - przez Twój piękny, zaraźliwy uśmiech! ;)
    Stylizacja sama w sobie też bardzo ciekawa :)

    Buziak,
    Ola ;)

    https://moleteatralne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. O widzę tutaj dużo Eveline i Bieledny ;) Naprawdę super ;)
    A na zdjęciach zawsze wychodzisz cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale masz cudowne nogi <3
    Szczęśliwego Nowego Roku :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastyczne podsumowanie :)
    Juże nie mogę się doczekać kolejnych zdjęć :*
    Powodzenia w 2018:*

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)