Recenzja matującej i zmniejszającej widoczność porów bazy pod makijaż Golden Rose

Witam Was serdecznie 😘




Jak się macie po Świętach???
Aż trudno uwierzyć że za kilka dni zacznie się kolejny rok-2018📆


Z racji tego jest to już jeden z moich ostatnich postów w Tym roku☺



Dziś mam dla Was recenzję kolejnej już użytej przeze mnie Bazy pod makijaż

Make up primer Mattyfing &Pore Minimising
Golden Rose (baza matująca i zmniejszająca widoczność porów)






O poprzedniej bazie z Kiko Milano pisałam TU

I tamta się nie sprawdziła.
Jeśli chcecie wiedzieć czy ta też-zapraszam do dalszej lektury postu ☺



Od producenta:

Jedwabista baza minimalizuje widoczność porów oraz niewielkich zmarszczek.
Sprawia, że skóra pozostaje matowa i wygładzona.
Nie daje efektu ciężkości na twarzy.
Dzięki specjalnemu składnikowi w formule hamuje wytwarzanie nadmiaru sebum.
Produkt przeznaczony do skóry tłustej i normalnej/mieszanej.
Nie zawiera parabenów.


Skład:

aqua, cyclopentasiloxane, dimethicone/vinyl dimethicone crosspolymer, dimethicone, dimethicone/peg-10/15 crosspolymer, glycerin, caprylyl methicone butylene glycol, peg-12 dimethicone/ppg-20 crosspolymer, polymethyl methacrylate, sodium chloride, dimethicone crosspolymer, phenoxyethanol, caprylyl glycol, silica, isoceteth-10, aroma, dimethiconol, biosaccharide gum-1


Moja opinia:

Baza zdecydowanie bardziej mi przypomina krem niż bazę.
Ma piękny zapach coś jakby krem lub balsam do ciała i mleczną, białą konsystencję .




Sam kosmetyk świetnie się rozprowadza na cerze.
Nie zauważyłam aby ją wygładził.
Na plus również to że cera się po niej nie świeci ,oraz że nie zatyka/rozszerza porów (nawet je minimalizuje) ani nie wysusza cery.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona trwałością makijażu-nawet do 7 godzin.
Co najważniejsze-u mnie zgrała się z każdym podkładem.


Podsumowując:

Jestem naprawdę z niej zadowolona.
Po pierwsze przypomina zapachem , konsystencją i kolorem krem niż bazę.
Po drugie trwałość makijażu.
Po trzecie-nie niszczy cery.
Tak jak obiecuje producent:minimalizuje widoczność porów oraz niewielkich zmarszczek oraz nie daje efektu ciężkości na twarzy.
Nie zauważyłam aby cera po niej była wygładzona,napewno jest za to matowa.
Jedyny minus to pojemność i cena:za 30 ml płacimy około 26,00 złotych.
Mimo wszystko uważam że warto i naprawdę ją polecam.


Używaliście jej kiedyś?


Buziaki i do następnego 😘

23 komentarze:

  1. Z GR nigdy nie miałam baz pod makijaż. Ta jest ciekawa, chociaż cena faktycznie nie powala :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jej nie miałam, chociaż kosmetyki Golden Rose bardzo lubię ;)
    Ale wygląda ciekawie ;) Może się nią zainteresuję jak skończy mi się ta z Kobo, której aktualnie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. używałam jakiś czas temu tej bazy, i naprawdę fajnie mi się sprawdzała, myślę, że bardzo chętnie do niej wrócę;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie testowałam tej bazy :)
    Fajny produkt za niewielkie pieniądze.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam tej bazy ale GR uwielbiam szczególnie pomadki ;)
    u mnie też recenzja bazy, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam jeszcze kosmetyków GR. Jeśli jednak się słyszę, to w pierwszej kolejności na pomadki. Chociaż rzadko używam to mają takie piękne kolory😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Również nie używam baz ;) Mimo to mój makijaż jest trały :D
    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze jej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatny post, muszę ją wypróbować bo wygląda fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I love the Kiko brand, in my town there is no such store is a shame !!!
    Have a fantastic 2018 year!
    xoxo

    marisascloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam olejek Farsali fioletowy i Benefit Porefessional, ale ta baza nie maskuje porów tak jak jej nazwa wskazuje, a przynamniej nie u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi również sam krem wystarczy :)
    Ale ta baza wygląda nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tej firmy miałam tylko lakiery do paznokci, nie spotkałam się z tą bazą.
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o niej samej dobre rzeczy ale nigdy jej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie, nie używałam nigdy tej bazy, ale wygląda ciekawie ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  17. I have never tried this product. Looks nice!
    See you in 2018!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tym produkcie, ale fajnie, że u Ciebie się sprawdził. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. NIGDY NIE MIAŁAM OKAZJI UŻYWAĆ, ALE CHĘTNIE BYM SPRÓBUJE:)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)