Recenzja matującej bazy pod makijaż Kiko Milano


Cześć kochani 😘

Na wstępie chce podziękować wszystkim Anonimowym za komentarze pod Tym postem.
Mam dla Was złą wiadomość-nie wstydzę się w takich ubraniach pokazywać,nie wstydzę się swojej figury.
Zdaje się że to Wy się wstydzicie-skoro nawet nie podpiszecie się tylko chowacie się jako Anonim 
Nie ma czegoś takiego jak anonimowość w internecie-zawsze  zostaje jakiś ślad np numer IP.
Oczywiście bloga nie usunę, będę pisać dalej...
Tak jak dziś...





Jakiś czas temu zachwycałam się marką Kiko Milano.
Dziś mam dla Was recenzję matującej bazy pod makijaż z tej firmy.








Od producenta:

Matująca baza do twarzy, wyrównująca koloryt cery. Idealna do skóry mieszanej i tłustej z tendencją do świecenia się w ciągu dnia. 

Specjalna formuła - z zawartością pudrów absorbujących, które zapewniają efekt soft focus - maskuje niedoskonałości skóry i tuszuje świecące strefy twarzy. Ułatwia nakładanie i wydłuża trwałość podkładu.

Przezroczysta konsystencja produktu z łatwością się wchłania i sprawia, że cera na długo pozostaje matowa i wygładzona.

Praktyczna tubka z końcówką okulistyczną umożliwia wyjątkowo łatwe dozowanie produktu. Ozdobą opakowania jest zakrętka w eleganckim, stalowoszarym kolorze z wygrawerowanym logo KK.





Produkt testowany dermatologicznie.

Nie zatyka porów.




Skład:


AQUA (WATER/EAU), PENTYLENE GLYCOL, BUTYLENE GLYCOL, SODIUM POLYACRYLATE, ALCOHOL DENAT., SILICA, POLYSORBATE 20, PPG-26-BUTETH-26, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, TOCOPHERYL ACETATE, SODIUM PHYTATE, PARFUM (FRAGRANCE).



Moja opinia:

Silikon jest tu bardzo wyczuwalny -zapach nie jest bardzo nieprzyjemny ale dość intensywny.
Nie rozszerza i nie zatyka porów.
Jak jest z trwałością makijażu?
Jeśli chodzi o markę Kiko Milano słabo.
Na słońcu jakieś 3 godziny, natomiast wieczorowo 5 godzin.
Albo produkt jest słaby albo ja mam zbyt wielkie wymagania.
Jedyny plus to to że cera faktycznie nie świeci się po użyciu bazy.
No i faktycznie nawilża cerę ☺




Podsumowując:

Jedynie na specjalne okazje polecam.
Nie warto jej za często używać,bo powoduje wypryski.
Trwałość też jest dość kiepska, zwłaszcza za tą cenę.
Na co dzień odpada.


Mieliście kiedyś ten kosmetyk?
Używacie baz pod makijaż?

Buziaki i do następnego 😘



46 komentarzy:

  1. No i bardzo dobrze!
    Gdybyś przestała prowadzić bloga dopiero by się hejterzy ucieszyli!
    Tak trzymać!:*
    P.S bazy nie miałam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie dla mnie takie kosmetyki, muszę uważać na cerę.

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie słyszałam o tej marce, ale plus dla kosmetyku za to, że buzia się nie świeci po nim:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Testuje właśnie w ostatnim czasie różne bazy sylikonowe pod makijaż i super, ze napisałaś o tym produkcie, mogę sie cos dowiedzieć, bo jeszcze tej firmy nie próbowałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że mogę mieć zbyt wrażliwą cerę na ten kosmetyk, a wyprysków mieć nie chcę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że baza nie spełniła Twoich oczekiwań.
    Anonimami nie ma się co przejmować, to sfrustrowani zazdrośnicy, którzy tak jak napisałaś - nie mają nawet odwagi się podpisać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam nic tej firmy, ale chyba się nie skuszę...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przejmuj się anonimami! Ja osobiście, mam wyłączną tą funkcję, bo wiem, ze ludzie potrafią być okrutni.
    Nigdy nie używałam tej bazy ;*

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Never heard of this brand but it sounds interesting dear thanks for sharing..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan online shopping pk

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że od razu weszłam w link, żeby zobaczyć jak okropni potrafią być w ludzie i czego to dotyczyło. Ale gdy weszłam to mnie zatkało. Jak można pisać takie komentarze nawet w czyjeś urodziny??? Moim zdaniem powinni sobie darować przynajmniej w taki dzień (choć tak naprawdę wcale nie powinni niczego pisać i zostawić swoją opinię dla siebie). Mi bardzo podoba się fakt, że ubierasz się tak niesamowicie kobieco i seksownie i nie wstydzisz się tego. Mi np. strasznie brakuje tej odwagi. Całe szczęście, że usunęłaś te komentarze, bo pewnie miały strasznie niski poziom.

    Ech, nie testowałam i wątpię, że będę.
    Skoro tylko pogarsza zamiast pomagać.
    Choć 3h i 5h to nie jest aż tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przejmuj się hejterami! Potrafią być tacy 'mądrzy' tylko anonimowo.
    Bazy nigdy nie miałam :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja akurat baz pod makijaż nie używam - jakoś mi z nimi nie po drodze. Ale mino wszystko miło mi się czytało wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy tej bazy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful! I love it!
    Have a nice weekend ahead!

    ♡ MARY MARÍA STYLE ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydatna recenzja, ja osobiście nie używam bazy, ale jeśli kiedyś zacznę to wiem już jakiej raczej nie wybierać

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie uzywam baz pod makijaz, ale fajnie czytalo sie ten post :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczaczki, ale przy mojej tłustej cerze jednak oczekuje czegoś naprawdę efektywnego, bo nie chcę się później męczyć i martwić, czy przypadkiem coś mi się na twarzy popsuło.

    https://szopit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. przynajmniej wiem, że go nie kupię:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przejmuj się tymi anonimami :)
    Mi też bardzo podoba się Twój styl:)
    Figurę również masz super:)
    A co do bazy-miałam kupić ale po tej recenzji to sobie raczej odpuszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba nie użyłabym tego produktu.
    A takimi ludźmi nie warto się przejmować. Fakt - boją się podać swoje dane, podpisać się imieniem, a IP jak najbardziej zostaje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja generalnie nie stosuję baz, wolę krem nawilżający :D
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie używałam produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie miałam nic z tej firmy:) Kochana nie przejmuj się anonimami, najlepiej zablokuj sobie anonimowe komentowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie miałam okazji testować

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam i uwielbiam :)

    Anonimowi - są tylko słabymi jednostkami ze zbyt dużą ilością wolnego czasu... Nie ma się czym przejmować !

    Pozdrawiam,
    www.thousand-kilometers.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy10 grudnia

    Pierwszy raz spotykam się z tą firmą. Szkoda, że produkt się nie spisał. Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Produkt nie dla mnie:(
    Anonimowymi się nie przejmuj.
    Najlepiej ich ignorować, znudzą się:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z Kiko miałam tylko tusz do rzęs ale się niestety nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiesz co, takie niemiłe komentarze to codzienność każdej osoby, która prowadzi jakąś swoją działalność w internecie. Trzeba to przełknąć lub najlepiej nie zwracać na to uwagi. Hejtera najbardziej cieszy fakt, że te komentarze denerwują Cię, więc nie daj się i pokaż że piszesz przede wszystkim dla własnej przyjemności :) recenzja świetna, nie znam produktu ale raczej go nie wypróbuję :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie używałam podkładów Kiko, ale pomadki mają rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze jej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaskoczyła mnie trwałość, dość słabo wypada. Na co dzień nie używam bazy i makijaż wytrzymuje mi dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie używałam żadnych produktów tej marki. Nie używam bazy pod makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  34. Więc nie polecasz kochana? Ja używam z NYX i jest naprawdę świetny:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  35. Wogule nie używam bazy pod makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Myślałam ze okaże się lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. nie przekonuje mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja jakoś nie używam baz pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie produkt nie zachwyca .
    Nie daj hejterom. Tym bardziej tym co nie mają odwagi wyjść po za anonimowość.

    OdpowiedzUsuń
  40. Z pewnością nie dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Szkoda że produkt się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  42. Baz pod makijaż używam bardzo rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  43. This product is really amazing. I use another cosmetic product :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  44. anonimki haha :D mi pieszczą tym ego jeżeli piszą bo zwykle ukazują przy tym niechcący jak mnie mocno stalkują :D

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)