Weekend w Sandomierzu

Hej kochani😘

Jak się macie w ten sobotni, świąteczny wieczór??



Dziś mam dla Was zdjecia z mojej ostatniej wizyty w Sandomierzu.
Aż trudno w to uwierzyć ale dzień przed zrobieniem zdjęć pogoda była przepiękna😍-świeciło słońce, było cieplutko 🌞, pamiętam że wtedy akurat szłam sobie spacerkiem od kosmetyczki do mojej ukochanej galerii (w Kielcach oczywiście) jakieś 3,5 km.☺
Tym samym odkryłam że moje uczulenie na słońce nie dokucza mi aż tak bardzo jesienią.😉😁
W dniu robienia zdjęć lekko padał deszcz ☔ale zbyt zimno nie było.
Nawet trochę się bałam czy nie rozpada się bardziej,bo wtedy ze zdjęć nic by nie było,ale udało się.😏


















Te i poprzednie zdjęcia wykonała Sylwia(mam nadzieję że to nie była nasza ostatnia współpraca, ponieważ bardzo fajnie mi się z nią współpracowało💞)
Na sobie mam futrzaną kamizelkę (której zakup opisywałam TU), bluzkę z Lipmaru(pochwaliłam Wam się nią TU), sznurowane botki na platformie (dość długo je już mam, pisałam o nich TU)
Torebkę i całą resztę znacie już z innych zdjęć (np TU i TU)


Według mnie stylizacja idealnie nadaje się na jesienny spacer.🍁🍂
Co o tym myślicie??


A tutaj mam jeszcze kilka zdjęć samego miasta, które zrobiłam sama,telefon komórkowym bo podczas pakowania się zapomniałam spakować aparat fotograficzny.😜







To wszystko z mojej strony.
Buziaki i do następnego 😘





57 komentarzy:

  1. Sandomierz jest pieknym miastem ;)


    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja, na spacer jak najbardziej ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i ciekawa stylizacja! :) Ja niestety zupełnie nie czuję weekendu - spędzam go niestety w pracy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że sesja się udała;) Super zdjęcia;)
    Byłam w Sandomierzu niedawno ;) Piękne miejsce, jest co oglądać;)

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. I loved the look
    following your blog
    new post - http://meuestiloe.blogspot.com.br/
    kises

    OdpowiedzUsuń
  6. Sandomierz jest naprawdę pięknym miastem. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się tam być :)
    Spacerek widzę, że rzeczywiście miałas udany, a pogoda dopisywała, o co jest co raz ciężej.
    Stylizacja rzeczywiście w sam raz na jesień. Super!
    Zdjęcia są przecudowne. Oby nie była to Wasza ostatnia współpraca ;)

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz,sesja baaardzo się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie wypady są czasem potrzebne :)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Aura potrafi przeszkodzić w zdjęciach. Ostatnio u mnie lubi sobie płatać figle ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz:*
    Piękne masz włosy:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię sandomierz:) byłam tam jakiś czas temu:p

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. aj nawet nie pamiętam kiedy ostatnio byłam w Sandomierzu.. pięknie wyglądasz!
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy12 listopada

    Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Sandomierz to piękne miasto :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zakątki miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia i cudowne miejsce - niestety nigdy tam nie byłam :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/ostatni-powiew-zotej-jesieni-monday-look.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie byłam w Sandomierzu ....ale jest na mojej liście wycieczkowej :D
    PS super stylizacja :)
    PS:Zostaje na dłużej-obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sandomierz znam tylko ze znanego serialu, osobiście nigdy tam nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice pictures :)

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ty masz śliczne loki :*
    Świetna stylizacji,wyglądasz przepięknie:*

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajna stylizacja! świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nigdy nie mialam okazji byc w Sandomierzu :( cuuudownie sie prezentujesz <3

    nowy post <3
    https://justemsi.blogspot.com/2017/11/dress-kalina-kocemba.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne zdjęcia!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Perfect photos and you have cute outfit. I like your bag :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  26. beautiful photos! sounds like you had a lot of fun. Anyway, just saying hello all the way from the Philippines! I hope you can drop by my blog too and follow if you like. Have a wonderful day! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ tam ładnie ;) A z Ciebie to ładna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps przyszłości proszę bez reklam. Nie potrzebuje adresu by tu wejść .

      Usuń
    2. Zapomniałam dodać , że futrzak dodaje pazura stylizacji :)

      Usuń
  28. Miasto bardzo urokliwe - ma swój klimat.
    super fotki :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja ulubiona z wszystkich Twoich stylizacji:) pięknie tutaj wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny zestaw kochana:) Futerko prezentuje się genialnie :)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  31. Miasto jest bardzo piękne,mi kojarzy(pewnie tak jak większości:p) z pewnym serialem :)
    Pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Cute photos!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zdjęcia :) pięknie wyglądałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam Sandomierz, piękne zdjęcia, a Ty wyglądasz ślicznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Very nice photos :-)
    I following you now, follow me back please.
    Have a nice day.
    SimonetaBlog

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne i świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy tam nie byłam, a kiedyś by się przydało. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne miasto :) Zdjęcia wyszły świetne!

    OdpowiedzUsuń
  39. SUCH A CUTE LOOK!!!!

    https://justohana.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  40. Cute photos!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy tam nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kurczę, nie wiedzialam, że Sandomierz to takie ladne miasto :O koniecznie muszę wybrać się tam kiedyś :)
    Świetnie wyglądasz :)
    super futrzak <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Amazing shots!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  44. Love your all black look especially that fur coat!!!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna sesja i piękne miasto :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy18 listopada

    Świetnie wyglądasz! Sandomierz to bardzo piękne i ciekawe miasto

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Nice pictures beauty!
    La ilusión de Nina - http://lailusiondenina.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale tam jest ladnie!
    Nigdy nie byłam w Sandomierzu :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy31 stycznia

    What's up, the whole thing is going fine here and ofcourse every one
    is sharing facts, that's truly fine, keep uup writing.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)