Mgiełka koral morski lirene


Witam Was serdecznie 😘

Jak się macie przed weekendem?
😊


Na początek chciałabym Wam podziękować za miłe komentarze na temat mojego zdrowia (poprzedni post).
Już się lepiej czuję i żyje moimi nadchodzącymi urodzinami😍🎂
Napewno o tym napiszę 😉



Jakiś czas temu pisałam recenzję nowego Balsamu od Lirene-jedwab morski.
Dziś mam dla Was recenzje kolejnego produktu z tej samej linii Mineral Collection

Dwufazowa Mgiełka do ciała z koralem Morskim





Skład:

Aqua (Water), Isododecane, Glycerin, Dimethicone, Sodium Chloride, Ethylhexylglycerin, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Calcium Gluconate, Sodium Cocoamphoacetate, Lauryl Glucoside, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Sodium Cocoyl Glucamate, Corallina Officinalis Extract, Citric Acid, Gluconolactone, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Geraniol, CI 61565 (D&C Green No. 6), Capsanthin / Capsorubin.





Od producenta:

-Szybka, równomierna aplikacja, błyskawiczne wchłanianie, bez tłustej warstwy;

-Działa antyoksydacyjnie, nawilżająco, wygładzająco;

-Regeneruje i odbudowuje skórę, przywraca jej napięcie i elastyczność.

Efekt wygładzonej i naturalnie nawilżonej skóry już po godzinie od aplikacji! Olejkowa mgiełka subtelnie otula ciało zapachem morskiej bryzy oraz w intensywny sposób pielęgnuje skórę, pozostawiając ją aksamitnie miękką w dotyku. Koral morski ma działania antyoksydacyjne oraz pozwala długotrwale nawilżyć skórę, przywracając jej gładkość i zdrowy koloryt. Minerały morskie regenerują i odbudowują skórę, przywracając jej odpowiednie napięcie i elastyczność. Lekka, dwufazowa formuła mgiełki zapewnia szybką i równomierną aplikację oraz błyskawiczne wchłanianie, nie pozostawiając tłustej warstwy.

Testowano dermatologicznie.










Stosowanie:

Wstrząsnąć energicznie butelką w celu dokładnego połączenia faz. Nanieść równomiernie na umytą i osuszoną skórę ciała, a następnie rozsmarować. Stosować codziennie rano i wieczorem.


Tak wygląda mgiełka przed wstrząśnięciem




A tak wygląda mgiełka po wstrząśnięciu


Moja opinia:

Mgiełkę przed użyciem należy wstrząsnąć i wtedy można się nią pryskać.
Niestety mgiełka sprawdziła się o wiele gorzej niż balsam.
Po pierwsze nie nawilża ciała.
Producent obiecuje nam regeneracje, nawilżenie , wygładzenie, elastyczność-,moja skóra po aplikacji mgiełki nie była ani zregenerowana, wygładzona ani tym bardziej elastyczna czy nawilżona.
Próbowałam nawet sporej ilości spryskać ciało-co prawda wchłania się błyskawicznie ale nie zostawia skóry nawilżonej.
Kolejnym razem psikałam się nią mniej jednak mimo to już po trzech użyciach jej zauważyłam że zostało pół buteleczki-także kolejny minus za wydajność.
Mgiełka kosztuje około 19 złotych-więc do tanich nie należy ,a po produktach za taką cenę spodziewamy się napewno chociażby dobrego nawilżenia skóry, którego w tym przypadku nie otrzymamy.
Zapach mgiełki-nie jest ostry, jednak dość specyficzny- przyjemny nie jest ale napewno nie brzydki; ciężko mi go określić.Na szczęście nie zostaje na skórze-tu również minus.
Jedyne co może się podobać to opakowanie.


Podsumowując:

Brak nawilżenia, mało przyjemny zapach no i błyskawiczne zużycie za dość wysoką cenę.
Naprawdę bardzo się zawiodłam.
Jedynie opakowanie jest ładne-no ale po kosmetykach nie oczekuje że ma ozdabiać półkę w łazience- w przypadku balsamów ,olejków za taką cenę chciałabym mieć ładnie pachnący kosmetyk które dobrze nawilży moją skórę.
Ja już napewno tej mgiełki nie kupię i no i naprawdę odradzam Wam ją szczerze.














Mieliście może tą mgiełkę?
Macie inne zdanie na jej temat?

Czekam na wasze komentarze.
Do następnego 😘







25 komentarzy:

  1. Czy w ogóle istnieją skuteczne i fajne mgiełki do ciała? Ostatnio takiej szukam, a trafiam na same negatywne opinie :/
    Szkoda, że ta Ci się nie sprawdziła.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie ;)

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. So sorry that you didn't find this product useful. Thanks for the honest review!
    You can find my GF gadget on the upper left side of my blog (click on the 3 horizontal lines). From there you can easily follow my blog!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę się trzymała do niej z daleka ;D

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej mgiełce,a po tym co przeczytałam-NIE skusze się na nią:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tej mgiełki, ale myślałam nad jej kupnem

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam i nie wypróbuję w takim bądź razie;)
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo fajnie,szkoda że się nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy25 listopada

    Pierwszy raz spotykam się z tym produktem, ale raczej go nie zakupię. Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie kupowałam tej mgiełki ale to dobrze, skoro się nie sprawdziła u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli przeciętniak... będę wiedzieć, żeby nie kupować;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostanę tylko przy balsamie Jedwab Morski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rzetelna recenzja. Szkoda tylko , że produkt okazał się bublem.
    To już nie długo będziesz świętować .
    Życzę Ci by to był szczęśliwy dzień i spełnily się wszystkie Twoje marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam okazji jej testować

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie spotkałam się z tym produktem i po Twojej opinii raczej po niego nie sięgnę i zaoszczędze sobie rozczarowania :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda, że trafiłaś na taki bubel kochana :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda że się nie sprawdziła miałam ją sobie kupić,ale odpuszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze wiedzieć, że ta mgiełka to niewypał:) a bardzo lubię kosmetyki z tej firmy:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  20. nie używałam , ale może być fajna :)
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie widziałam jej nigdy. Ale dobrze wiedzieć, że nie jest dobra. Producenci różne efekty obiecują ale nigdy nie wiadomo ile w tym prawdy

    tanajmniejsza.blogspot.com <--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie, że napisałaś szczerą recenzję, teraz będę wiedziała, że nie warto tej mgiełki kupować:)

    OdpowiedzUsuń
  23. To mamy takie same odczucia co do niej niestety.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mnie ta mgiełka ostatnio kusiła, jednak stwierdziłam że póki co mam zapas balsamów na pół roku =) Widzę, że jednak dobrze, że jej nie wzięłam =)

    OdpowiedzUsuń
  25. Musze wypróbować:) Ja to stosuje płyn micelarny z Biedry:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)