Moje kosmetyczne odkrycie-Kiko Millano

Witajcie!Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o moim najnowszymy odkryciu kosmetycznym -Kiko Millano


Z tym sklepem swoją przygodę zaczęłam od szminki w kolorze nude-szukałam jej praktycznie we wszystkich sklepach w Galerii Krakowskiej(to było akurat po sesji zdjęciowej na Plantach gdzie po raz pierwszy miałam.usta pomalowane w tym kolorze -zwykle malowałam je na czerwono a odcień nude mi się bardzo spodobał)i znalazłam ją dopiero w Kiko Millano Szminka ma fajny delikatny waniliowy zapach :-)Na zdjęciach odcień może wyglądadać na łososiowy - ale to wina światła ;-)




Poźniej nabyłam podkład






Moją uwagę zwrócił fakt że podkład posiada aplikator który ułatwia nakładanie kosmetyku





Podkład świetnie się wtapia się w twarz,nie ma efektu "maski" no i najważniejsze dla mnie utrzymuje się bardzo długo na twarzy :-)



Nabyłam również paletę cieni do powiek







Oraz kosmetyki których recenzje wam napisze już wkrótce.
Są to : Pianka do mycia twarzy


Oraz baza pod make up






Kosmetyki tej marki są rewelacyjne jest tylko jedna wada....Ach nie dwie! Po pierwsze:Ceny-może rozboleć głowa bo te kosmetyki do tanich nie należą ale nadrabiają jakością :-)są absolutnie tego warte :-) Po drugie:Dostępnosc Z tego co mi wiadomo to sklepu Kiko Millano nie ma u mnie w Kielcach :-(Najbliższy dla mnie sklep jest w Galerii Krakowskiej w Krakowie. Znacie tą markę?Macie jakichś kosmetycznych faworytów? Czekam na wasze komentarze :-*












♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się rewanżować komentarzem:*




♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)




♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole Mojego Bloga :)
























24 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam nic tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy o tej firmie nie słyszałam ale czekam na Twoje recenzje-może się skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe produkty ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się paleta cieni do powiek :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się kolor szminki.
    Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalia08 czerwca

    podoba mi się paleta :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy ale kosmetyki wyglądają ciekawie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. How interesting! Nice review and thanks for sharing!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: GENEVA TRAVEL DIARY, TIPS AND OUTFITS

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna szminka :) bardzo lubię ten odcień :) a jeśli przy tym pachnie wanilią- cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor szminki mi sie bardzo podoba! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Such beauties! I am longing to give Kiko cosmetics a try :D xx

    elizabeth ♡ ”Ice Cream” whispers Clara
    (lets follow each other on bloglovin or instagram)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szminka ma śliczny kolor! Osobiście uwielbiam odcienie nude :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post dear

    http://iameleine.blogspot.com/
    http://www.instagram.com/iameleineblog/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kosmetyki ale niestety nie skorzystam!
    Zapraszam do mnie na moją metamorfoze. Dokonałem niemożliwego. http://flarri.blogspot.com/2017/06/metamorfoza.html

    OdpowiedzUsuń
  16. I love kiko! These products sound great <3
    The Fancy Cats

    OdpowiedzUsuń
  17. It looks like be amazing cosmetic products :) New design of your blog is super :)

    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiko has some really good products, i'm actually using the exact same palette atm :)
    Would you like to follow each other ? Let me know: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne kosmetyki!
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam nic z tych kosmetyków, ale kolory w paletce interesujące :3
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/pamietnik-1.html

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)