My juny long weeend



Witajcie!Gdy zerknełam na datę byłam w lekkim szoku-połowa czerwca za nami!Ponad miesiąc temu mieliśmy długi majowy weekend a czuje się jakby to było wczoraj;-) Już w środę zaczęłam swój długi weekend i nie mogę w to uwierzyć że dziś sobota-czy wy też tak macie że w pracy/szkole czas się niemiłosiernie dłuży a podczas wolnego biegnie niemal speedem???
Tak jak wspomniałam ostatnio 15 czerwca mój kolega a chłopak mojej przyjaciołki obchodził swoje urodziny i tradycyjnie wyprawił impreze z tej okazji-pojawiłam się na niej z moim ukochanym ;-) Impreza była fantastyczna:-) a oto w czym się tam pojawiłam.





Tej sukienki chyba wam jeszcze nie pokazywałam



Ale buty już tak;-)






Dziś również wybieram się do znajomych ale już sama bo mój chłopak niestety pracuje :-( A oto stylizacja




Klasyczna bokserka  i do tego jeansy






oraz całkiem nowe szpilki ;-)





 A wy co porabiacie w ten długi czerwcowy weekend?Pochwalcie sie w komentarzach ;-)




















♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się rewanżować komentarzem:*




♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)




♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole Mojego Bloga :)




32 komentarze:

  1. świetne stylizacje i cudne obcasy jakby byłaa lepsza jakość fotek na pewno bym je udostępniła na blogu.
    pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarnulka18 czerwca

    rewelacyjnie wygladasz w tej sukience;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwie stylizacje-cudowne;)Piękne są te nowe szpilki :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18 czerwca

    Druga stylizacja najbardziej mi się spodobała ^^ Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne szpilki <3.
    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie buty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sukienka jest przecudna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej mi się podoba sukienka

    OdpowiedzUsuń
  11. Weronika18 czerwca

    Kolejne rewelacyjne stylizacje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne stylizacje ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow,wyglądasz nieziemsko

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19 czerwca

    great!
    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjna sukienka-masz do niej idealną figure

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne butki:)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Racja, szkoda że w pracy czy szkole czas tak szybko nie leci, jak w wolny weekend grr

    Super wyglądasz- a te szpiluchny są boskie, jedne i drugie, też uwielbiam takie niebotycznie wysokie ajćććć <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nieziemsko wyglądasz w tej sukience :***

    OdpowiedzUsuń
  19. You look so pretty :) I like you shoes.

    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka-cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. No faktycznie nie pokazywałaś tej sukienki wcześniej a szkoda bo jest mega ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi też czas leci szybko :-) Pięknie wyglądasz jak zawsze Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne stylizacje <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. MariAnna20 czerwca

    Wow przepięknie wyglądasz w tej sukience ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz-jak zwykle zresztą;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna sukienka ale ta druga stylizacja mi się bardziej podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. dobrze, że miło spędziłaś czas :) bardzo ładny odcień tych nowiutkich szpilek :) lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obydwie stylizacje-Super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Druga stylizacja bardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)