Green dress

Witajcie! :-* Jak się macie już prawie po weekendzie?
 Ostatnie dni jeśli chodzi o pogodę to był mix Najpierw ciepło,później kilka deszczowych dni a teraz znów weekend był dość słoneczny więc ciężko było z tego nie skorzystać ;-) Weeknd spędziłam z moim chłopakiem w Krakowie. A skoro mowa o Krakowie to muszę Wam zaprezentować swoje ostatnie zdjęcia które były tam robione -stylizacje skopiowałam w ten Weeknd ;-)

















 A wy jak spędziliście Weekend ? Mam nadzieję że u Was też pogoda dopisała :* Czekam na wasze komentarze







♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się rewanżować komentarzem:*




♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)




♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole Mojego Bloga :)


47 komentarzy:

  1. You have very interesting weekend. This outfit is so cool. You have top dress :)

    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  2. Maggi28 maja

    Świetna stylizacja wyglądasz naprawde super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia kochana! :) świetnie wyglądasz :)
    u nas weekend trochę imprezowy, trochę rodzinny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale krótka sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta sukienka, slicznie w niej wyglądasz *_*


    Mój blog.Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Weronika30 maja

    wyglądasz przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka fajna stylizacja ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja:)
    Pozdrawiam :)
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W weekend jak pamiętam pogoda nie dopisała u mnie, wiec czas spędzony w domku :)
    Super zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie lovvellyy.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia, podziwiam za te wielkie szpilki :D
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam okazje być w Krakowie dwa razy. Niesamowite miasto :)
    Oj tak pogoda jest teraz piękna, choć wciąż dosyć zmienna.
    Świetnie wyglądasz! Ja bym nie potrafiła chodzić w tak wysokich butach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale wyglądasz<3 :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz racje pogoda jest dość dziwna, aż nie wiem co rano na siebie włożyć.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do odwiedzenia moich " czterech ścian " w internecie http://nalalands.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać, że czujesz się świetnie w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ale szpilki-ja bym się w takich zabiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz przepięknie :-**

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka jest świetna, a niebotycznie wysokie szpiluchny sama uwielbiam nosić, więc zestaw w 100% przypadl mi do gustu, absolutnie nic bym tu nie zmienila, super wyglądasz :)

    Też planujemy wyjazd do Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG ale szpile :) Ja potrafię w takich tylko siedzieć :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na wizytę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz, piękne buty!
    tylko dla mnie za wysokie, nie wiem czy bym
    w nich dała radę chodzić :D super wpis!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa sukienka i jakie szpilki <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. jak zwykle wyglądasz cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz przepięknie,stylizacja jest cudowna :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Urocze zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. sukienka ma ciekawy wzór ;) bardzo ładnie Ci w tej fryzurze ♥
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna jest ta sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz, cudowna stylizacja
    mega dopasowanie obcasów do całości
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Natalia05 czerwca

    wyglądasz prześlicznie♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  33. Czarnulka05 czerwca

    piękna sukienka,wyglądasz rewelacyjnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukienka świetna:) Ja weekend niestety spędziłam leniwie:(
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety nie mój styl, ale Ty świetnie wyglądasz bo masz dugie nogi :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  36. You look stunning with this dress!! So cool!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: GENEVA TRAVEL DIARY, TIPS AND OUTFITS

    OdpowiedzUsuń
  37. Odważna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz Lili! :)
    No i boskie szpilki :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)