Podsumowanie tygodnia 03/05.2017

Witajcie! Co u was słychać?Jak minął tydzień u Was? U mnie bardzo szybko;) Blyskawicznie można powiedzieć.Ostatnimi czasy jeśli chodzi o pracę moją kochaną to w związku ze świętami które ostatnio były (Wielkanoc i Długi Majowy Weekend) łącznie odpoczywałam dwa tygodnie więc żeby nie było zbyt różowo teraz dostałam wolny tylko weekend:-) W związku z tym że mój ukochany miał odwrotnie w weekend i pracował i niestety nie mogliśmy się spotkać weekend spędziłam u siebie w mieście. Przedewszystkim regenerowałam siły na nadchodzący tydzień i nadrabiałam zaległości w sprzątaniu oraz spotkaniu ze znajomymi i z rodziną. Muszę wam się pochwalić swoimi nowymi łupami ze sklepu Lipmar



i nie tylko;)


 Stylizacje z tymi ubraniami napewno pojawią się na moim blogu :-) Pisząc o łupach nie moge nie pokazać wam prezentu na Dzień Matki który chce dać swojej Mamie


Są to perfumy o których już kiedyś wspominałam


Podobnie jak o tych butach




 których użyłam do dzisiejszej stylizacji która-według mnie-jest bardzo uniwersalna,nadaje sie na wiele okazji :-) Bluzka ma fajny wzorek przy dekolcie

 I fajny krój (sorry za jakość zdjęć:-))


A na dodatek jest lekka i przewiewna-idealna na upalne dni :-)



A u Was co słychać? Czekam na Was w komentarzach:-)
Mam jeszcze pytanie do dziewczyn które zamawiają rzeczy z Shein-ile najdłużej czekałyście na zamówienie?
Z tego co wyczytałam na stronie moje leży w jakimś biurze dytrybucyjnym od 25.04.2017 w Polsce.


P.S Mam dla Was kod rabatowy  sklepu cozabuty.pl
 8% na obuwie marek Nessi, Carinii, Rieker, NIK
 TREŚĆ KODU:may8
Kod jest ważny do 26.05.2017







♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się rewanżować komentarzem:*




♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)




♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole Mojego Bloga :)

















21 komentarzy:

  1. Maggi21 maja

    Śliczne są te miętowe szpilki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosia21 maja

    Skórzane mini to teraz hit!
    A te miętowe szpilki-extra!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. czasem mała rozłąka jest potrzebna :) dobrze, że miałaś wolny weekend i mogłaś trochę się zregenerować. Zakupy bardzo ładne, a te miętowe buty- przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jest ta bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również kupiłam mojej mamie perfumy:)
    Świetne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a nice outfit and pictures!! Great post!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: SIMPLE BUT FUN STYLE

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne szpilki ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudno mi powiedzieć jak z Shein ale z ZAFUL czekam za zwyczaj 2-3 tygodnie ;)
    Jak zwykle świetne buciki, pasują do tej koszuli! :)
    Mamie na pewno spodoba się ten prezencik ^^
    Ale świetne łupy! Z pazurem! :D

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z shein współpracowałam bardzo dawno temu, jeszcze jak nazywali się sheinshide ale z tego co pamiętam przesyłka szła standardowo, od 2 tyg do miesiąca :) ciekawe ubranka :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ze stron typu SheIn paczka powinna iść do 3-4 tygodni :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zakupy i świetne butki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Obledne buty!!

    Pozdrawiam
    www.czary-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Amei o sapato, tudo está muito lindo!
    Beijinhos ❤
    Blog Ale Canofre
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać, że strasznie zaciekawiły mnie te buty. Może nie są do końca w moim stylu ale mają coś w sobie! :D
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódniczki są przepiękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Donata25 maja

    ślicznie wyglądasz w tej stylizacji:-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Elisa28 maja

    świetna stylizacja ;-)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)