Reakcja na siarczysty mróz czyli moje zakupy :)


Witajcie!Przetrwałyście te siarczyste mrozy?Jeśli o mnie chodzi to było okropnie.Nie lubię upałów,ale 3,4 stopnie do szczęścia mi wystarczyły bo w taki mróz się nigdzie nie chce się  wychodzić:-(No ale przyszła odwilż i ruszyłam na zakupy do Douglasa i zahaczyłam przy okazji o drogie Hebe.Oto co nabyłam :



.To kupiłam w Douglasie



A to w Hebe



Jeśli chodzi o Linię Strawberry Cream to powąchałam krem do rąk(już kilka tygodni temu)

I zapach mnie zauroczył więc do kompletu kupiłam teraz żel pod prysznic





Oraz balsam do ciała



Produkty tej marki kupiłam w Hebe podobnie jak ten szampon do włosów farbowanych



Oraz maskę do włosów

W pefumerii Douglas kupiłam balsam do ciała na który od dawna "chorowałam"





Peeling z tej serii już mam





Kolejny "słodki" kosmetyk  do peeling o zapachu jabłka i tofi



Rewelacyjny zapach i fajna formuła przypominająca galaretkę





 (krem do rąk o tym samym zapachu kupię nastepnym razem)

No i mydło do rąk o słodkim,waniliowym zapachu do rąk.



Z tej linii jest też balsam do rąk ktory również muszę kupić sobie.

A wy macie któryś z tych produktów?Co o nich myślicie?

Czekam na wasze opinie,komentarze oraz adresy blogów-postaram się odwdzięczyć komentarzem:)






Logo_GWP_120X60

14 komentarzy:

  1. same wspaniałości :) szczególnie zaintrygował mnie peeling o zapachu jabłka i tofi :) chyba sama się zaopatrzę w taki :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam peeling i balsam arachidowy dr Ireny Eris-są fantastyczne XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się chyba skuszę na to waniliowe mydło do rąk:)
    Ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również zaciekawił ten peeling jabłko i tofee...
    Drogi jest?

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dziś kupiłam i peeling i mleczko do ciała jabłko&tofee.Już testowałam-Cudoooo!!!XD
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem wielką fanką Kallos.Jednak o tej masce Omega nic nie wiedziałam...
    Ewcia testowałaś ją już?

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Kallosy ;) Ostatnio kupiłam wersję arganową, ale tej Omega też się przyglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Maskę do włosów bardzo lubię.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam peelingi! Mają cudny zapach :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Maski Kallosa są bardzo dobre:)
    Bardzo dobrze napisany post :) Pozdrawiam.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Kallosa bardzo lubię! Super zakupy z Hebe! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kallosa kosmetyki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)