Maska do włosów Seri Natural Line -Moja recenzja

Witajcie.Ostatnio zakupiłam maskę do włosów Serii Natural Line( Κατασκευάζονται στην Ελλάδα )
Skład:
1)Aqua
2)Cetaryl Alcohol,Cocamide DEA
3)Cetrimonium Chloride
4)Dimethicone
5)Glycerin
6)Mel
7)Butelene Glycol
8)Malic Acid
9)Actindia Chinensis ;Kiwi
10)Fruit Juice
11)Citrus Aurantium Dulcis;Pomarañcza
12)Citrus Paradisi;Grapefruit
13)Pyrus Malus ;Jabłko
14)Trideceth-9
15)Prunus
16)Amygdalus Dulcis
17)Seed Extract
18)Panthenol
19)Citric Acid
20)Benzyl Alcohol
21)Methylchloroisothiazolinone
22)Methylisothiazolinone
23)Parfum
24)CI 19140
25)CI 16185
Maska ma lekko mlecznożółty odcień i piękny miodowy zapach:-)
Więc umyłam włosy i nałożyłam ją.
Trzymałam ją na głowie przez 1h.Efekt?Po umyciu włosy były błyszczące i mięciutkie.Maskę nakładałam wieczorem ale moje wlosy pachniały nią jeszcze następnego dnia.W dotyku były mięciutkie,żadnych kołtunów fajnie je się rozczesywało ;-)No i nie puszyły się.A do tego były lekko pofalowane;-)Z czystym sumieniem ją polecam.
Możecie ją kupić tu:
KLIK
 A wy używałyście tej maski?Jesteście zadowolone?Piszcie w komentarzach.
Pozdrawiam:-)


Miło mi że czytasz mojego bloga.Jeśli komentujesz-zostaw adres bloga.Staram się rewanżować komentarzem:-)

18 komentarzy:

  1. Nie słyszałam jeszcze o tej masce, ale przydałoby się zregenerować moje włosy :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Maski nie miałam :) Widzę na zdjęciu, że konsystencja chyba super :)


    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tej maski nie miałam :) ale może kiedyś się skuszę, wydaje się, że mogłaby mi pasować :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam, że przy dłuższym regularnym stosowaniu ta maska może trochę rozjaśnić włosy (miód w składzie), ale patrząc że jest dopiero szósty nie do końca w to wierzę...
    Z tego co rozumiem dopiero zaczęłaś ją używać - zauważyłaś taki efekt, czy za krótko jeszcze ją używasz żeby móc określić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest trochę za krótko żeby to stwierdzić...:-)Zapytam swojej fryzjerki czy to prawda z tym rozjaśnieniem i jeśli tak to po ilu efekt może być widoczny.

      Usuń
    2. Lili mam nadzieję że napiszesz wtedy o tym na swoim blogu:-)?

      Usuń
  5. O jaki ciekawy post i komrntarze!:)
    Jeśli chodzi o rozjaśnianie włosów to podobno dobra na to jest płukanka z cytryny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka03 lutego

      ja z kolei słyszałam o masce z miodu i cytryny-podobno też ma działanie rozjaśniające

      Usuń
  6. Yasmin02 lutego

    Maske pare razy widziałam ale nie testowałam jej...
    Recenzja dość pozytywna więc skuszę się na nią wiosną :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jej nie używałam, ale skoro daje taki defekt na włosach to chyba warto. ➥ przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tej masce ale chętnie ją wypróbuję bo mam problemy z rozczesywaniem włosów;)
    http://ingenuity-charm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mam na stanie jedna taka gigantyczna maske nie wiem kiedy ja zuzyje :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Hallie03 lutego

    pierwszy raz słyszę o takiej masce..Wydaje mi się że warto ją wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam jej wcześniej, ale muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dotychczas nie miałam do czynienia z tą maską. Z reguły rzadko po nie sięgam, bo przeważnie biorę szybko prysznic, myję włosy szamponem i czym prędzej szykuję się do wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam okropny problem z rozczesaniem włosów po myciu, choć odkąd kupiłam Tangle Teezer jest o wiele lepiej. Może z tą maseczką będzie idealnie? :D Na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiłaś mnie tą maską:-)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)