Stylizacja; jeansy, szare szpilki, beżowa kurtka i różowy top

 Witajcie :)

Dziś mam dla Was zdjęcia kolejnej wiosennej stylizacji.

I to iście wiosennej bo po raz pierwszy w tym roku wskoczyłam w szpilki- będąc na zewnątrz ;)



Brązową kurtką chwaliłam się już post temu ( KLIK

W outficie z dzisiejszego postu, postawiłam na jeansy, różowy top oraz szpilki, które można zamienić na balerinki/trampki i śmigać np. na spacer :)

Oprócz zdjęć nakręciłam też filmik- pomysł na niego chodził za mną już od roku, ale ze względu na porę roku/pogodę nie udało mi się nakręcić wcześniej. 

Wgl mam wrażenie że przez to że zamieniłam swój tłuszcz na mięśnie, chodzę jakoś inaczej jakoś ciężej? :D

Stylówke, zdjęcia, filmik zostawiam do oceny Wam :)


Do następnego :)



















 







15 komentarzy:

  1. bardzo ładnie, świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, wiosenna stylizacja i ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello!
    I couldn't watch the video! The photos are beautiful and I don't think you look fat anymore! I admire your courage in wearing those shoes with that vertiginous heel!
    Have a great weekend!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie kolorów, lubię takie barwy i powiem Tobie, że sama rozglądam się za brązową ramoneską. Czy tylko ja widzę, że filmik jest niedostępny? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. Gdyby buty były trochę niższe to spokojnie mogłabym iść tak do pracy ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie tak klasycznie , co za nogi

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam za chodzenie w takich butach :) Ja zawsze stawiam na wygodę, bo lubię dużo chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne się prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kurtka i piękna Ty

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak wiosennie, kolorki cudne! Te dżinsy są świetne i pięknie wyglądasz w tej stylówce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny, wiosenny zestaw. Dżinsy bardzo fajne, pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię taką kolorystykę :) Zdjęcia też super!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)