Hean Smart Baza pod cienie- moja opinia

 Cześć :)

Są takie kosmetyki od których nie oczekuje zbyt wiele.  Bohaterem dzisiejszego postu, jest właśnie taki produkt:




Hean 

Smart Baza pod cienie









Marka Hean, jest kolejną moją ulubioną- ci którzy zaglądają tu regularnie, zapewne zauważyli, że ich produkty, często się pojawiają na moim blogu.  Różnie z nimi bywa; raz trafi się coś fajnego, raz tzw. bubel. 
W przypadku baz pod cienie, nie mam zbyt wielkich oczekiwań; ma rollować cieni, ma przedłużać ich trwałość. 
Czy Hean Smart Baza pod cienie, sprostała moim oczekiwaniom?
O tym w dalszej części postu- zapraszam :)




Od producenta:



Wzmacnia intensywność cieni, pigmentów i przedłuża trwałość makijażu oka. Korygująca baza pod cienie utrwala i wzmacnia pigment. Formuła zawiera specjalnie dobrane składniki, które pomagają przedłużyć trwałość makijażu oka. Charakteryzuje się kremową i ultradelikatną konsystencją dzięki czemu doskonale rozprowadza się na skórze i zapobiega „rolowaniu się” cieni na powiece. Intensyfikuje kolory oraz usprawnia ich aplikację. Kosmetyk dopasuje się do każdego rodzaju cieni, zarówno sypkich, jak i kremowych. Skutecznie neutralizuje koloryt powieki, koryguje niedoskonałości oraz przebarwienia, niwelując problem tłustej powieki. 

KORZYŚCI: 
✔zapewnia lekkie matowe wykończenie, ułatwiając blendowanie aplikowanych cieni ✔ utrwala i wzmacnia intensywność pigmentów
✔długotrwała, profesjonalna formuła
  ✔koryguje niedoskonałości oraz przebarwienia, niwelując problem tłustej powieki 
✔kremowa i ultradelikatna konsystencja, doskonale się rozprowadza i zapobiega „rolowaniu się” cieni na powiece




Skład:




AQUA, CYCLOMETHICONE, ISODODECANE, BEESWAX, PEG-10 DIMETHICONE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, POLYPROPYLSILSESQUIOXANE, SYNTHETIC BEESWAX, TALC, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, HEXYL LAURATE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, GLYCERIN, SORBITAN ISOSTEARATE, VP/EICOSENE COPOLYMER, SODIUM CHLORIDE, PHENOXYETHANOL, NYLON-12, PROPYLENE CARBONATE, MICA, PERFLUOROOCTYL TRIETHOXYSILANE, PARFUM, ETHYLHEXYLGLYCERIN, POLYPERFLUOROMETHYLISOPROPYL ETHER, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, [+/- CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499].










Produkt, otrzymujemy w prześlicznym, różowo- złotym opakowaniu, które przypomina korektor pod oczy.
Duży plus za aplikator- ułatwia nakładanie bazy i jest bardziej higieniczny, niż baza zamknięta w słoiczku.






Sam kolor bazy też wygląda niczym korektor (uprzedzając, nie próbowałam stosować tej bazy, jako korektor pod oczy :))
Konsystencja jest kremowa, kosmetyk jest bezzapachowy.




 
Po zaaplikowaniu bazy na powieki, rozjaśnia ten obszar- im więcej produktu nałożymy, tym bardziej jasna będzie powieka. Nie ma to żadnego wpływu, na makijaż oka- baza bez problemu, wklepuje się w powiekę. 
Najważniejsze jest dla mnie to, że nie podrażnia ona powieki, nie uczuliła mnie- a okolice oka, są chyba najdelikatniejszym obszarem, na twarzy. 

Cienie bez problemu utrzymują się na powiece, osiem godzin- tyle zazwyczaj noszę makijaż.
Bardzo przyjemnie mi się na niej pracuje, cienie rozprowadzają się bez problemu- czasami trafi mi się baza, po której, ciężko rozetrzeć ciemniejsze cienie. W przypadku Hean Smart, nie mam tego problemu. 
Nie ma też rolowania cieni, jednak ja zawsze, zanim przejdę do makijażu oka, to między tym etapem, a apilkacją bazy, delikatnie pudruje powiekę, jasnym cieniem/pudrem- więc nie wiem czy to też nie dzięki temu.



Ale tak czy inaczej, jestem bardzo zadowolona z tej bazy; mam ją już kilka tygodni, i nie zauważyłam by była na wykończeniu (myślę że przy codziennym używaniu, wystarczy na 1-2 miesiące. )
Cena również nie jest zbyt wysoka- za Hean Smart, w Hebe, zapłacimy około 22 złotych, a na promocji około 15 złotych.

Tak więc naprawdę Wam ją polecam- sama z pewnością jeszcze nie raz do niej wrócę :)



Lubicie kosmetyki Hean?
Mieliście już tą bazę?
Macie jakiś ulubiony produkt, pod cienie?


Dajcie znać w komentarzach:)

Do następnego :)

14 komentarzy:

  1. Oh very nice concealer darling
    Good review

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w takim razie ją przetestować, do tej pory miałam tylko z Inglota :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie opakowanie wygodne i wizualnie wpisuje sie w estetykę :) co co działania wdzę że warte zakupu a i cena przystępna

    OdpowiedzUsuń
  4. Marka mi się kojarzy, choć nie pamiętam, jakie produkty od nich miałam. Za to bazę pod cienie używam bardzo rzadko, zazwyczaj tylko na wielkie wyjścia, bo na co dzień nie ma na to czasu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tej bazy, ale tak naprawdę bardzo rzadko stosuję cienie do powiek.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze bazy pod cienie, ale taki kosmetyk to ciekawa opcja i fajnie, że nie podrażnia powieki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bazę stosuję tylko pod podkład. Oczy maluję sporadycznie, jedynie zawsze pamiętam o rzęsach. Chętnie jednak wypróbuję ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  8. Its looks good
    https://www.melodyjacob.com/2023/07/green-one-shoulder-maxi-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi Lili
    Hope all is well with you!
    But your blog has a problem, I ask for the translation to Portuguese on the first page and the blog translates, but when I open the post the translation disappears, you have to put the translator inside the post!
    As I didn't understand what you wrote, I think the product must be good, but in fact I don't know what your opinion is!

    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki z tej marki lubię ale takiej bazy nigdy nie miałam 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Obecnie szukam jakieś dobrej bazy zatem ten post dla mnie jak znalazł - chętnie ja przetestuję na sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor nie mój ale może przyjrzę się tej marce :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)