Szara czapka z pomponem, ciemna kurtka, woskowane spodnie, sznurowane botki, sweterek z perełkami i szalik ombre

 Witajcie :)

W minioną sobotę wreszcie udało mi się wybrać na zdjęcia. Miało być śnieżnie, biało, zimowo, no i było, tyle że nie na moich zdjęciach, ale na zewnątrz kilka dni później kiedy to spadł śnieg. Jak to zwykle bywa nie udało mi się zgrać z pogodą (czy pogodzie ze mną :D), obyło się bez marudzenia że nie ma śniegu, wystarczy że kilka dni później, trochę ponarzekałam że śnieg mi sypie w oczy, gdy wracałam ze sklepu. I tak źle, i tak niedobrze :D

Tak więc co by nie marudzić, już więcej, zapraszam do oglądania fot :)


Jakoś do czapek z pomponem, nigdy nie mogłam się przekonać (a pamiętam jak kilka lat temu, wcale nie mogłam się przekonać do czapek). Kilka tygodni temu, się przekonałam, i w KIKu, zakupiłam szarą czapkę z pomponem, dodatkowo ubogacając swoją szufladę z akcesoriami o szalik ombre- zielony :)

Do odsłoniętego brzucha się przekonałam, ale nie zimą, tak więc pod przeuroczy sweterek z perełkami, założyłam biały top. Do tego sznurowane botki na platformie (w poprzednich złamał się obcas, po niemal trzech latach noszenia) i woskowane spodnie- miałam je upatrzone w lokalnym sklepie, już od kilku tygodni. Kiedy jednak udało mi się, w końcu, po nie wybrać, okazało się że została jedna para, w rozmiarze, zbyt dużym dla mnie. Spodnie jednak, tak mi się podobały, że zdecydowałam się kupić, i oddać do krawcowej, by mi je zwężyła. Jeszcze wcześniej, oddałam tam moją bluzkę, do drobnych poprawek. O ile spodnie, udało się zrobić, dość szybko, tak niestety na bluzkę, ciągle czekam. Tak więc, zanim zrobię zdjęcia w tej bluzce, zapraszam Was do oglądania tych zdjęć z dzisiejszego postu :)






















Czapka, szalik- KIK

Woskowane spodnie- Lokalny sklep

Botki- Allegro

Kurtka- Reserved

Sweterek- MagMac

Dajcie znać co myślicie o całości :)
Do następnego :)






17 komentarzy:

  1. Moją uwagę przyciągnęły buty. W ogóle świetnie wyszłaś na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie noszę czapek, chyba że na wycieczkę w góry, na codzień osłabiamy głowę kapturem;) Stylizacja bardzo ładna ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiana przyzwyczajeń wymaga czasu, obserwacji (jak z tą czapką). U młodych ludzi bardzo często jest to związane z dostosowywaniem się do innych, ślepe podążanie za modą, albo noszenie w końcu tego, co się tam chciało nosić, gdy się miało 10 lat, ale mama nie pozwalała. Ubiór odzwierciedla nasz stan umysłu, nasze wewnętrzne przekonanie, co wygląda dobrze, co jest coll. I z tego powodu moda jest dla mnie interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne buty i kurtka, ogólnie fajny strój 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przestanę podziwiać wysokości twoich obcasów

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia, pozdrawiam! :)

    https://kapuczinoiksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapki z pomponem - zdecydowanie uwielbiam!

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz :) U mnie wczoraj w nocy spadł śnieg i jest, jest też spory mróz więc może trochę pocieszę się zimą :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentujesz! Tak trzymaj! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja bardzo lubię czapki z pomponem, choć czasem się zastanwiam czy w moim wieku jeszcze wypada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że jeśli ktoś się dobrze w czymś czuje, lubi np czapki z pomponem, to niech je nosi, choćby miał 90 lat ;)

      Usuń
  11. beautiful jacket and wonderful background....

    OdpowiedzUsuń
  12. Super look, uwielbiam woskowane spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy15 lutego

    Piękne te czarne botki. Bardzo elegancko wyglądasz. Ja też planuje sobie takie kupić. Może jeszcze trochę pochodzę. Za czapkami nie przepadam, bo zawsze mnie gryzą i zaraz mam spocone włosy. Kurteczka też bardzo przyjemna. Lubię mieć 2 czy 3 na zmianę albo długi płaszczyk.

    Pozdrawiam serdecznie

    Kasia Dudziak
    Blog Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz ♥ Ja to ogółem za czapkami nie przepadam, ale w tym sezonie byłam strasznym zmarżluchem i nosiłam, bo inaczej było mi zimno :D

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)