Beżowa koszulka, beżowa spódniczka i beżowe sandały na koturnie

Witajcie kochani :)

Jak tam Wasze humorki, przed kolejnym długim weekendem?

Ja z jednej strony się cieszę, na te kilka dni wolnego, ale z drugiej strony, wolałabym aby te wolne dni, rozłożyły się trochę inaczej, bo to trochę mi krzyżuje plany, no ale trudno, nie będę narzekać.

Zamiast narzekać, zapraszam Was na oglądanie stylizacji, letniej stylizacji :)


W letnich stylizacjach, powinny dominować jasne kolory- czarny, nie dość że przyciąga słońce, to gdy ktoś jest bladziochem (na przykład ja :D), podkreśla to, i to w niezbyt korzystny sposób.
Także po ciemniejsze ubrania, sięgnę gdy się trochę opalę ;)

Sama historia powstania tych zdjęć, jest pokręcona- najpierw miałam je robić w sobotę, niestety zaczęło padać, stwierdziłam że zrobię je za tydzień, jednak finalnie, robiłam je następnego dnia. 

Sporą zagwozdkę, miałam też w przypadku wyboru miejsca do fotek, finalnie wylądowałam tu gdzie wylądowałam (robiłam już tu kiedyś zdjęcia), nie obyło się też bez przygód, które miały miejsce, głównie w drodze powrotnej. Najpierw było miło- zobaczyłam małą sarenkę, później jakiś piesek chciał mnie odprowadzić ;) Szkoda że tego nie zrobił, bo później nie było już tak milutko- zgubiłam się, o mały włos nie zniszczyłam bluzki, zahaczając o jakiś krzak- ah, ta ulga gdy okazało się że to co miałam za dziurę, było plamką, którą udało się usunąć. Wyszłam w końcu na ulicę, której zupełnie nie kojarzyłam, zaczęłam się zastanawiać, czy to nie jest gdzieś po za miastem, ale tabliczka na najbliższym budynku, poinformowała mnie, gdzie jestem- dalej w Kielcach, w dodatku blisko domu, więc odetchnęłam z ulgą. 
Z samych zdjęć, średnio jestem zadowolona, ale już się do tego przyzwyczaiłam że zdjęcia na bloga, dzielą się na udane i te mniej udane :D

Jeśli chodzi o stylizacje, jak już powyżej wspomniałam, postawiłam na jasne kolory- beże.

Rozkloszowana minispódniczka, beżowa koszulka, sandały na koturnie i na włosach opaska w groszki- tym razem jasna :)
Sama fryzura średnio wygląda, ale zapewne z tego powodu że kilka dni wcześniej, farbowałam włosy,a po takim zabiegu, są one, hm... nieco kapryśne.

Mimo wszystko, życzę miłego oglądania :)



















Beżowa koszulka- Ascella

Beżowa spódniczka- Magmac

Beżowe sandały na koturnie- CCC/ Deezee

Opaska- Aliexpress




Do następnego :)











11 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz/ Ten kolor bardzo do Ciebie pasuje. Jesteś podobna do mojej siostry. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne połączenie, uwielbiam takie monochromatyczne zestawy, szczególnie w beżu:) Pięknie wyglądasz:)
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza stylizacja! Bardzo lubię takie dziewczęce outfity. <3

    Życzę Ci przyjemnego wolnego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci do twarzy w tym stroju.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega Ci pasuje ta spódniczka :) w ogóle to bardzo fajnie to połączyłaś wszystko razem :) Wyszedł ładny look :) Powiało latem :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, podziwiam za poświęcenie dla zdjęć. Dobrze, że wszystko się dobrze skończyło. Stylizacja rewelacja! Bardzo ładnie w niej wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na lato zdecydowanie jasne kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam beżowy kolor, bardzo Ci pasuje swoją drogą :)
    Stylizacja w moim guście, piękne sandałki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Podziwiam za wysokość koturny! Ja bym w takiej daleko nie zaszła :D

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)