Affect Puder Ideal Blur- moja opinia

 Cześć :)

Jak się macie po  długim weekendzie ?

Mi podczas długiego weekendu, wypadło wesele.

Nie, nie moje, chociaż nie do końca, ponieważ, przypadła mi rola świadka :)

Także przez niemal cały weekend byłam offline, jedyne co wrzuciłam na Instagrama, to zdjęcie z piątkowej sesji.  Z uroczystości weselnej, nic nie wrzucałam, i raczej nie wrzucę- jeśli chodzi o SM, bloga a życie prywatne, stosuje zasadę rozdzielania; nigdy nie zdarzyło mi się wrzucać zdjęć na IG, z koleżankami, z rodziną.

No cóż, nie będę się nad tym zbytnio rozpisywać, gdyż nie jest to tematem dzisiejszego postu, ale zostajemy w klimatach weselnych, ponieważ lato wyjątkowo dopisuje takim uroczystościom, a myślę że większość osób szykując się na taką imprezę, idzie tam pięknie ubranym  i umalowanym. I dziś na tapet, biorę:



Affect

Sypki puder

Ideal Blur






Marka Affect,  to profesionalna marka- w swoim asortymencie, posiadają korektory, pudry, palety cieni do powiek, podkłady, czyli tzw. kolorówkę. Jakiś czas temu, opisywałam podkład Ideal Blur,  dziś przyszedł czas na puder- zapraszam na recenzję :)



Od producenta:



Idealna cera, pełna zdrowego blasku to marzenie każdej z nas. Gładka i bez żadnych niedoskonałości. Do tego fenomenalnie wyglądająca przez cały dzień i na zdjęciach.  Jak zbliżyć się do tego ideału?  Wystarczy sięgnąć po puder sypki Ideal Blur.

To jeden z trzech kosmetyków z kolekcji IDEAL BLUR, który w parze z podkładem wygładzającym oraz korektorem pod oczy zagwarantuje natychmiastowy efekt perfekcyjnej, gładkiej cery.  Przetestuj trend na własnej skórze! Nasz puder zawiera opatentowane składniki o konkretnych właściwościach optycznych, które wchodzą w interakcję ze światłem.

puder sypki Ideal Blur poprawia strukturę skóry i redukuje wizualnie nawet głębokie zmarszczki. 
Matuje. Dzięki niemu skóra jest miękka i aksamitna bez efektu maski.

Unikalna kombinacja pudru: Magnesium Aspartate & Zinc Gluconate & Copper Gluconate & Calcium Gluconate zapobiegania starzeniu się skóry oraz chroni ją przed skutkami stresu i zanieczyszczeniami.
















Skład:

Silica, Polymethyl Methacrylate, Vinyl Dimethicone\ Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Cellulose, Vitis Vinifera (GRAPE) Seed Oil, Aqua, Magnesium Aspartate, Zinc Gluconate,Sodium Ascorbyl Phosphate, Tocopherol, Caprylyl Glycol, Helianthus Annuus Seed Oil, Pentylene Glycol, Calcium Gluconate, Butylene Glycol, Saccharomyces Ferment, Copper Gluconate, Chondrus Crispus Extract, Sarcodiotheca Gaudichadii, Phenoxyethanol, CI 77492








Puder, otrzymujemy w białym, zakręcanym słoiczku, z czarną zakrętką, na której mamy logo marki Affect. Samo opakowanie jest przezroczyste, zapakowane dodatkowo w czarny kartonik. 











Po odkręceniu zakrętki, mamy dodatkowe zabezpieczenie, i dopiero po jego otwarciu, możemy się dostać do pudru- za to duży plus.







Puder jak to puder, ma sypką konsystencje (tak, tak, podczas aplikowania sypie się niemiłosiernie, zostawiając biały pyłek, na biurku, lusterku, spodniach bluzce), biały kolor, ale spokojnie- na skórze jest on transparentny. 
Mamy tylko jeden odcień do wyboru: C-005, jednak jak już wspomniałam powyżej, jest on transparentny, więc powinien pasować do każdego koloru cery, niezależnie czy ktoś jest bladziochem, czy jest śniady, czy opalony.
Puder jest bezzapachowy

Kosmetyk nie daje nam żadnego krycia-  jak chyba większość pudrów transparentnych, także nie zakryje nam  żadnych niedoskonałości- zresztą, od tego jest korektor. Ciężko mi się wypowiedzieć na temat, tego czy redukuje wizualnie zmarszczki, chroni cerę przed skutkami stresu i zanieczyszczeń, za to rzeczywiście poprawia strukturę skóry (oczywiście wizualnie), w bardzo naturalny sposób matując ją.
Efekt ten utrzymuje się na cerze, dość długo, bo około siedmiu godzin, można to oczywiście przedłużyć, stosując utrwalacz do makijażu.
Dodam też, że puder nie zapchał mnie, nie podrażnił mi cery, ani nie uczulił.
Tak więc nie mam się do czego przyczepić, tym bardziej że jest on bardzo wydajny- wystarczy odrobinkę go nałożyć, by zmatowić go. Ja sama zużyłam niewiele, nawet połowy opakowania, a używam go od miesiąca. 
Jestem zadowolona z tego pudru, ale nie wiem czy do niego wrócę- o wiele bardziej polubiłam puder Soft Touch, również od Affectu, i to w dodatku tańszy jest; Ideal Blur, kosztuje 99 złotych, można go dostać w innych drogeriach (Lady Makeup, Ezebra), za około 85 złotych, jednak na Alepiękna można go kupić często w promocji za 72 złote. Podaje link do produktu:


Nie odradzam go, bo mimo wszystko uważam że to bardzo dobry i wydajny kosmetyk, szczególnie jeśli szukacie pudru na wesele, czy inną tego typu okazję :)




Mieliście już ten puder?

Lubicie kosmetyki Affectu?

Macie jakiś swój ulubiony puder, na wyjątkowe okazje?


Dajcie znać w komentarzach :)

Do następnego :)



10 komentarzy:

  1. Też nie publikuję na blogu, czy IG zdjęć rodziny i przyjaciół. ;)

    Długi weekend minął mi przyjemnie. Trochę zakupów, gry w kosza, zdjęć na bloga. Szkoda, że tak szybko minął. :D

    Nie znam tego produktu.

    Ślę słoneczne pozdrowienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że jest dodatkowe zabezpieczenie, bardzo przydatna rzecz w takich pudrach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz o nim słyszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię sięgać niekiedy po tego typu puder- cera się tak nie świeci :-) Gratuluje roli świadkowej - amm nadzieję,że dobrze się bawiłaś na ślubie, Ja najbliższy ( nie swój) zaliczam w sobotę

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam chyba nic z tej firmy, Nie przypominam sobie:D Ja pudry transparente stosuje do zmatowienia cery więc pewnie za niedługo sobie go sprawię

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja podobnie jak Ty nie publikuję zdjęć swojej rodziny czy znajomych w sieci. Cenię sobie prywatność :)


    Lubię takie oudry :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj dawno nie byłam na żadnym ślubie, a rola świadkowej to bardzo odpowiedzialna rola :D O tym pudrze nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. This powder sounds like a great product. thank you for review.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie używam pudru ponieważ w swoim makijażu nie do końca go potrzebuje. Wystarcza mi sam podkład ze względu na to, że mam cerę normalną w stronę suchej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za odwiedziny<3 Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)