Jeansowa sukienka i camelowe kowbojki

 Cześć :)

Witam się z Wami przedświątecznie, ponieważ wielkimi krokami zbliża się długi majowy weekend :)

Grill, chill, relax-  perspektywa ta, napawa optymizmem, oby pogoda tylko dopisała, a będzie dobrze :), i będzie można wskoczyć w podobną stylizację, do tej, którą dziś prezentuje na blogu (a może nawet uda się zrobić nowe zdjęcia ;))

Póki co, zapraszam Was, do oglądania tych fot, zrobionych dwa tygodnie temu :)


Niech Was nie zmyli to słońce- tego dnia okropnie wiało, co zresztą, chyba widać po sukience ( i po fryzurze).

Na fotki, poszłam ubrana w zimową kurtkę, którą zdejmowałam na chwilkę do zdjęć. Uważam, że jednak warto było się poświęcić do zdjęć- jestem zadowolona z końcowego efektu :)

Zdjęć nie jest zbyt dużo (Ci którzy śledzą mnie długo, wiedzą że sesje zdjęciowe, które robię na zewnątrz i publikuje tu na blogu, zawierają zazwyczaj kilkanaście zdjęć), na jednym z nich widać dlaczego; nie wiem co się stało i jak, ale zaparował mi aparat, przez co duża część zdjęć, była zamglona, co uniemożliwiło mi dalsze robienie fotek. Gdy wracałam do domu, wszystko z aparatem było już w porządku (ach, złośliwość rzeczy martwych), sprzęt ma już ładnych kilka lat, liczę się z tym że trzeba będzie go niedługo wymienić.


Stylizacja chodziła mi od dawna już po głowie- jeansowa sukienka i camelowe kowbojki. O ile camelowe kowbojki, pojawiły się w mojej szafie, w ubiegłym roku, tak na jeansową sukienkę nie mogłam trafić (albo krój/fason nie ten, albo cena zbyt wygórowana).  Jak widać, udało mi się upolować w końcu sukieneczkę- w Kiku, o ile dobrze pamiętam, za 40 złotych. 

Nie przedłużając- miłego oglądania :)














Sukienka- Kik

Camelowe kowbojki-  Ciara

Cieliste rajstopy- Marilyn

Ozdobna gumka do włosów- Aliexpress




Dajcie znać co myślicie o całości :)

Ja się żegnam z Wami, jednak przed majówką, napewno pojawi się tu jeszcze co najmniej, jeden post :)

Tak więc; do następnego :)

14 komentarzy:

  1. Perspektywa grillowania w majówkę i mnie napawa optymizmem :) Mam nadzieję, że się uda :D stylizacja fajna, taka wygodna, uniwersalna i niezobowiązująca. Na grilla ze znajomymi się nada :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna ta sukienka i super zdjęcia wyszły. Ja mam zaplanowany wyjazd na majówkę ale coś widzę po prognozach, że pogoda nie ma zamiaru dopisać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super połączenie - jeansowa sukienka i camelowe kowbojki tworzą zgrany duet. ;)

    Oj, czekam na majówkę, chcę sobie odpocząć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka, myślę o zakupię podobnej 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna sukienka! Pięknie w niej wyglądasz. Uwielbiam dżins :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja :D Widać, że pogoda dość upierdliwa ;D Heh
    Pozdrawiam!
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka. Lubię takie dżinsowe :) A botki dodają charakteru całości. No super! :)

    U mnie na majówkę szykuję się grill :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetna stylizacja, chyba moja ulubiona na ten moment u Ciebie :D Bardzo podoba mi się to połączenie jeansu i camelowych butów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny look i piękny zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wyglądałaś

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)