Granatowa kurtka, czarna sukienka, czarne rajstopy, kapelusz i czarne botki na obcasie + życzenia Wielkanocne

 Witajcie :)

Ponownie wrzucam posta wieczorową( a raczej nocną) porą, ale znów obowiązki mi nie pozwalały mi zajrzeć tu wcześniej :) 

Przygotowań do świąt nie zaczęłam jeszcze, ale praca, praca, praca- na szczęście, za kilka dni obchodzimy Wielkanoc, więc sobie trochę odpocznę, myślę że uda mi się coś porobić na bloga (foty, post, albo jedno i drugie), a dziś zapraszam Was na kolejny post ze stylizacją :)

Zdjęcia te, robiłam niemal miesiąc temu i powiem Wam szczerze, że nawet nie wiem, kiedy ten miesiąc zleciał. Pozwolę tu sobie, podzielić się z Wami teorią, że im dłuższy dzień, tym szybciej czas mija. Za kilka dni będziemy mieli za sobą połowę kwietnia, niedługo majówka- mam nadzieję w tym roku, świętować ją grillując na świeżym powietrzu,  a nie w domu przy grillu elektrycznym, jak to bywało w ostatnich latach :(

Tak więc głowa do góry, trzymamy kciuki za piękną pogodę, a w maju przede mną, kolejne wyzwania, o których na pewno tu napiszę :)


Zanim zostawię Was ze stylizacją, z racji tego że odezwę się do Was na blogu, dopiero po Świętach, chciałabym Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia : Życzę Wam przede wszystkim zdrowia, spokoju, pokoju na świecie, szczególnie w obliczu tego co się dzieje u naszych sąsiadów na Wschodzie Europy. 

Niech ta Wojna się jak najszybciej skończy!

Nie poruszam tego tematu tu na blogu, co nie znaczy że nie poruszają mną informacje o tym co się tam dzieje...



Wracając jednak do tematu postu, stylizacja jest identyczna jak ta, której zdjęcia robiłam kilka miesięcy temu w Krakowie. Niestety pani fotograf do tej pory nie wysłała mi zdjęć, więc nie pozostawało nic innego jak powtórzyć zdjęcia i więcej z tą panią się nie kontaktować...

Doszłam też do wniosku, że ograniczę współpracę z fotografami, i będę robiła więcej zdjęć sama- koszta mniejsze, ryzyko oszustwa zredukowane...

Nie ma co się jednak użalać, było, minęło...

Czarny kapelusz, połączyłam z czarną minisukienką, czarnymi rajstopami i czarnymi botkami na obcasie.

Mam nadzieję że efekt końcowy, jak i zdjęcia, Wam się spodobają :)

Miłego oglądania :)





















Kurtka- Zara

Sukienka- Allegro

Botki- no name/lokalny sklep

Rajstopy- Gatta

Do następnego :)


14 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta kurtka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, klasyczna stylizacja, świetnie w niej wyglądasz, a ten kapelusz jest super!<3
    Też mam nadzieję, że wojna się jak najszybciej skończy.
    Wesołych i radosnych świąt dla Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt! Szkoda, że Pani fotograf nie wysłała Ci zdjęć, ja od samego początku sama sobie jestem fotografem i raczej na razie nie mam zamiaru uczestniczyć w żadnej profesjonalnej sesji, nie czuję takiej potrzeby :D Pięknie wyglądasz, jak zwykle! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja. A ten kapelusz to już rewelacja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy14 kwietnia

    Bardzo fajna stylizacja! Też chciałabym, aby ta wojna u sąsiadów wreszcie się zakończyła. Życzę Ci zdrowych, spokojnych i Wesołych Świąt Wielkanocnych :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne botki i kurteczka. <3

    Dziękuję. <3 Tobie też życzę spokojnych, radosnych i spędzonych tak, jak tego chcesz i potrzebujesz świąt wielkanocnych. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful Lili! Love your look from head to toe.
    Hope you're doing well!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, kobieca stylóweczka - też czekam na koniec wojny i pokój- zwłaszcza, że to co się dzieje za ścianą u naszych sąsiadó dotknęło moje mieszkające w Polsce bliskie koleżanki z Ukrainy.
    Ostatnio też sie sporo u mnie dzieje dlatego rozumiem- sama mam zaległe posty w połowie napisane, których nie mam normalnie czasu dokończyć

    Spokojnych Świąt kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylówka i sesja :)
    Mi ostatnia nie wyszła, czeka mnie powtórka i poprawka ujęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest chyba moja ulubiona stylizacja, jaką przygotowałaś do tej pory! Wyglądasz przepięknie! Ja również życzę wesołych i miłych świąt!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na najnowszy post!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie Ci wyszła ta stylizacja. Szczególnie z kapeluszem. Szkoda że tak mało kobiet go nosi. Dodaję szyku i elegancji. Pozdrawiam Kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kapelusze. Pięknie wyglądasz.
    Jestem z by wojna się już skończyła. Bo nic dobrego nie wnosi tylko terror i śmierć :(

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)