Co ostatnio obejrzałam...

Witajcie kochani, w ostatnim dniu kwietnia :)

Data 30.04., oznacza że majowy weekend przed nami (niektórzy z Was, go pewnie już zaczęli:)).

Chociaż dziś i jutro mam wolne, w poniedziałek pracuje, ale wtorek również mam wolny, więc na pewno zaliczę pierwszego grilla w tym roku, tym bardziej że pogoda zapowiada się przyjemnie :)

A skoro pogoda zapowiada się przyjemnie, to mało kto będzie chciał spędzać czas w domu, oglądając seriale. Gdyby jednak komuś się znudziło grillowanie, albo nie mógł/nie chciał grillować, przygotowałam recenzje seriali, które obejrzałam :)

 








Behawiorysta




Gerard Edling to stateczny wykładowca, ekspert w dziedzinie kinezyki - nauki zajmującej się badaniem mowy ciała oraz były prokurator z ogromnym doświadczeniem, Horst Zeiger – nieśmiały, młody mężczyzna, outsider, maniak komputerowy i… totalnie nieprzewidywalny morderca. Gdy jeden z nich zamierza popełnić zbrodnię, drugi, znany z tego, że potrafi rozszyfrować każdego przestępcę i rozwiązać każdą sprawę, próbuje temu zapobiec. Niestety skutkiem ich pojedynku jest makabryczne widowisko, transmitowane online do tysięcy widzów… Czy w momencie, gdy granica między tym co realne, a wirtualne zacznie się zacierać, tytułowy behawiorysta będzie nadal w stanie „czytać” swego przeciwnika?



Jakiś czas temu, po obejrzeniu trzech odcinków, nie byłam zadowolona z tego serialu, o czym pisałam w tym poście. Po trzecim odcinku, akcja nabrała tempa, twórcy zeszli  z partii rządzącej. Każdy kolejny odcinek, trzymał w napięciu, serial zaczął mi się podobać, pani Brygida przestała mnie irytować, ba, okazało się że jej postać jest kluczowa w całej tej historii, dylematy mają z nią związek. Przyszedł w końcu czas na ostatni, ósmy odcinek i... czar prysł. Finał sezonu był dla mnie dość przewidywalny.  

Po obejrzeniu wszystkich odcinków, podtrzymuję swoją opinie o tym serialu- jestem bardzo rozczarowana.  Na kolejny sezon, raczej się nie skuszę. 




Emily w Paryżu 

Sezon II








Dwudziestoparoletnia Emily jest ambitną dyrektorką działu marketingu z Chicago, która niespodziewanie otrzymuje pracę marzeń w Paryżu. Gdy jej firma przejmuje luksusową francuską agencję marketingową, młodej kobiecie powierzone zostaje opracowanie odpowiedniej strategii w mediach społecznościowych. Nowe, paryskie życie Emily wypełniają upojne przygody i nieoczekiwane wyzwania — w tym zyskanie sympatii nowych współpracowników, nawiązanie nowych przyjaźni i odnalezienie miłości.


Jakiś czas temu , byłam bardzo zachwycona pierwszym sezonem. Wspomniałam też, że nie mogę się doczekać, drugiego sezonu. W końcu się doczekałam... i nieco rozczarowałam.
Zacznę od tego, że czar trwania odcinków został wydłużony- mamy dziesięć odcinków, drugiego sezonu, dziewięć z nich trwa niemal pół godziny, a ostatni prawie czterdzieści minut.
Gdyby serial wciągał, można by to było przeżyć, niestety kolejnym minusem jest fabuła, a raczej jej brak. 
Mamy kilka wątków dość ciekawych (trójkąt Emily, Gabriel, Camille, nieprawidłowości w Savoir), jednak zostają one zmarnowane, a jeśli chodzi o relacje między Gabrielem, Camille a Emily, to przez kilka odcinków zastanawiałam się o co tam chodzi. Wątek współlokatorki Emily- Mindy został rozwinięty, jednak lepiej byłoby go nie rozwijać moim zdaniem. Btw. Mindy bardzo ładnie śpiewa :)
 Na kursie francuskiego, Emily poznaje Alfiego- coś tam się między nimi dzieje, ale to również jest zmarnowane. Relacja między tą dwójką, jest zbudowana na siłę, w dość banalny, a nawet głupi sposób.
Sama Emily, też mnie zaczęła irytować, podobnie jak cały drugi sezon- z ulgą skończyłam oglądać dziesiąty odcinek, który zostawia furtkę do trzeciego sezonu- w ostatnich minut odcinka, Emily rozmawia przez telefon. Nie wiadomo czy zostanie w Paryżu, czy wróci do Ameryki- tego się pewnie dowiemy w pierwszym odcinku trzeciego sezonu. 
Czy obejrzę?
Jeszcze sama nie wiem.
Drugi sezon- ani nie polecam, ani odradzam, ale naprawdę ciężko mi się go oglądało.



Źródło zdjęć i opisów:


Oglądaliście któryś z tych seriali?
Co ostanio obejrzeliście?

Koniecznie też pochwalcie się, jakie macie plany, na tegoroczną majówkę :)

Do następnego :)

17 komentarzy:

  1. Zdecydowanie wolę spędzić czas czytając książkę, ale ta Emily w Paryżu mnie zaciekawiła, tylko szkoda że drugi sezon cię zawiódł.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja byłam naprawdę ciekawa tego "Behawiorysty" tym bardziej, iż mam za sobą książkę. Jednak po Twojej opinii nie będę sobie psuć wykreowanej w mojej głowie historii. Co do "Emily..." oglądałam i drugi sezon gorszy od pierwszego. Da się obejrzeć, ale bez szału.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba serial o Emily. Czekam z niecierpliwością na kolejny sezon :) To zdecydowanie jeden z moich ulubionych na Netflixie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam książkę Behawiorysta ( bardzo mi się podobała) zatem serial kusi. Podobnie jak Ty pracuję we wtorek 02.05, ale 03.05 już na szczęście też mam dzień wolny :-) Ostanio serialowo oglądałm "zachowój spokój" - można obejrzeć chociaż są pewne niedociągnięcia i Gangland Undercover - ten mi się bardzo podobał,a le uwielbiam kliamty gangów motocyklowych :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety nie znam żadnego z powyższych

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy02 maja

    Chętnie obejrzałabym Emily w Paryżu :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy02 maja

    Chętnie obejrzałabym Emily w Paryżu :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się drugi sezon "Emily w Paryżu" podobał. Czuję niedosyt, jak dla mnie trwał za krótko. :D Jak zawsze podziwiałam stylizacje Emily.; )

    Ostatnio wciągnął mnie serial "Moon Knight". ;)

    Udanej Majówki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że drugi sezon Emily Cie rozczarował. Ja sporo słyszałam o tym serialu, ale jeszcze nie ogladałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę zobaczyć 1 sezon Emily w Paryżu ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami jest tak, że to kolejne sezony to męczarnia. Miałam tak ze słynnym Strenger Things (chyba dobrze napisałam). Wtedy po prostu odpuszczam, to ma być przyjemność :). Nie widziałam niczego z Twoich propozycji, nie do końca chyba są w moim guście, ale kto wie... może kiedyś :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh very interesting TV shows

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie ten pierwszy serial

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam szczerze, że Behawiorysta jestem zachwycona, brakuje dobrych polskich produkcji a ta zdecydowanie do takiego grona nalezy :) Co do Emily... pierwszy sezon urzekajacy, troche naiwny, romantyczny bajkowy i zabawny a drugi... jakoś nie czułam juz tego radosnego nastroju, obejrzałam ale bez zachwytów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wolę czytać Behawiorystę, niż oglądać. 😀 A sama skończyłam ostatnio Bridgertonów - nie lubię seriali historycznych i kostiumowych, ale przepadam i wsiąkłam totalnie. ♥️

    OdpowiedzUsuń
  16. o! Dziękuję za inspiracje, aktualnie szukam ciekawych tytułów do obejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio obejrzałam Brigertonów 🙈

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)