Eveline Cosmetics Beauty&Glow matujące serum do twarzy- moja opinia

 Cześć :)

Bohaterem dzisiejszego postu jest kosmetyk, którego używałam kilka razy w życiu, i moja skóra nie lubi go. Mowa o serum. Przeglądając Wasze blogi, często widzę recenzje tego specyfiku, jednak moja cera na używanie serum, reaguje źle- większość tych kosmetyków ją zapycha, najprawdopodobniej dlatego że mam cere. Na kilka tego rodzaju kosmetyków, tylko jedno serum, moja cera tolerowała. Owe serum, było produktem marki Eveline, doczekało się nawet recenzji na moim blogu, o TU

Zapchana cera po innych serach, skutecznie mnie zniechęciła do stosowania tego produktu. 

Niedawno na Instagramie marki Eveline, pojawił się post z informacją o nowych serach. Producent zapewniał że, każdy znajdzie coś dla siebie, niezależnie od rodzaju cery (sera matujące, rozświetlające, na przebarwienia) I tym oto sposobem, podczas kolejnych zakupów w drogerii Hebe, kupiłam:

Eveline Cosmetics

Beauty&Glow

Matujące serum do twarzy




To serum jest przeznaczone do cery tłustej\mieszanej, ze skłonnością do powstawania niedoskonałości- czyli idealne dla mnie. 
A jak się to serum sprawdziło na takiej( czyli mojej) cerze?
O tym, w dalszej części postu- zapraszam do lektury:)


Od producenta:


WIELOKIERUNKOWE DZIAŁANIE:

PRZECIWDZIAŁA NIEDOSKONAŁOŚCIOM – redukuje istniejące objawy trądziku i zapobiega powstawaniu nowych.

MATUJE – reguluje wydzielanie sebum oraz zmniejsza przetłuszczanie się skóry.

NIWELUJE WIDOCZNOŚĆ PORÓW – odblokowuje pory i minimalizuje ich widoczność, skutecznie poprawiając kondycję skóry.

KOI I REGENERUJE – łagodzi objawy podrażnień i przyspiesza odnowę naskórka.

STANOWI TARCZĘ ANTYOKSYDACYJNĄ – chroni skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników.

KOMPLEKS NATURALNYCH SKŁADNIKÓW W PRZYJAŹNI Z TWOJĄ SKÓRĄ:

ACTIMATT już po 1. użyciu zapewnia efekt wyraźnego zmatowienia i poprawy kondycji cery. Skóra jest ukojona, a rozszerzone pory i zaskórniki mniej widoczne.

KOMPLEKS UDOSKONALAJĄCY 7% (niacynamid, aminokwasy, witaminy A, B i C) perfekcyjnie wygładza oraz zmniejsza widoczność porów.

WYCIĄGI Z GARDENII I AKACJI pomagają w szybszej regeneracji skóry i skutecznie chronią przed szkodliwym działaniem wolnych rodników.

PRE- i PROBIOTYKI dbają o unikalny mikrobiom Twojej skóry.

Produkt wegański!








Skład:

Aqua (Water),Glycerin,Niacinamide,Propanediol,Undaria Pinnatifida Cell Culture Extract,Camellia Sinensis Leaf Extract,Gardenia Jasminoides Meristem Cell Culture,Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate,Acacia Seyal Gum Extract,Polymnia Sonchifolia Root Juice,Alpha-Glucan Oligosaccharide,Panthenol,Betaine,Sodium Hyaluronate,Ascorbyl Glucoside,Ascorbyl Palmitate,Inulin,Sodium PCA,Sodium Lactate,Serine,Alanine,Glycine,PCA,Lysine HCl,Glutamic Acid,Threonine,Arginine,Lactobacillus,Proline,Phenoxyethanol,Hydroxyacetophenone,Ethylhexylglycerin,Sodium Benzoate,Potassium Sorbate,Parfum (Fragrance),Xanthan Gum,Polyglyceryl-4 Caprate,Polyglyceryl-6 Caprylate,Hydroxyethylcellulose,Tapioca Starch,Citric Acid,Maltodextrin,Disodium Phosphate,Polysorbate 20,Polysorbate 60,Sodium Phosphate,Limonene




Stosowanie:

Odpręż się. Rano lub wieczorem delikatnie wmasuj 3-4 krople serum w oczyszczoną skórę twarzy, omijając okolice oczu. Spójrz w lustro i uśmiechnij się do siebie. Jesteś piękna!








Kosmetyk otrzymujemy w szklanym opakowaniu, z ciemnego szkła, z pipetką




Wszystko to zostało zapakowane w zielony kartonik, na którym mamy wypisane informacje o produkcie, m.in skład czy stosowanie. 









Serum jest bezzapachowe, bezbarwne, o lejącej się, rzadkiej konsystencji.

Kosmetyku używam raz dziennie; na noc  po demakijażu,umyciu,  przed nałożeniem kremu(w weekend na dzień, po peelingu\ maseczce). Zgodnie z zaleceniem producenta, trzy krople wmasowywuje w cere, szyje i dekolt. Już po chwilii od zaaplikowania, serum wchłania się w cere, matując ją( nie jest to długotrwały efekt). Co ważne, nie wysusza jej przy tym, nie zapycha jej również, nie podrażnił mnie ani też nie uczulił.
 Stosuje serum od dwóch tygodni, i zauważyłam że cera już mi się tak nie przetłuszcza. Na temat niedoskonałości\ porów się nie wypowiem, ponieważ nie mam tego typu problemów.  


Przez dwa tygodnie nie zużyłam jeszcze połowy produktu, więc na miesiąc napewno wystarczy. Serum można kupić w drogeriach Hebe, gdzie kosztuje prawie 40 złotych. Ja trafiłam na promocje, gdzie zapłaciłam za produkt, niecałe 24 złotych. 
Myślę że jeszcze nieraz do niego wrócę (oczywiście gdy będzie na promocji ;)) i polecam go osobom które mają cere tłustą i mieszaną :)


Jakie sera stosujecie w pielęgnacji?
Mieliście to serum, lub inny produkt z serii Beauty&Glow Eveline Cosmetics?

Dajcie znać w komentarzach :)

Do następnego :)

22 komentarze:

  1. Wybór jest duży. Czasem trudno skojarzyć, co się stosuje. Dobrze, że to akurat się sprawdziło i nie było niemiłego zaskoczenia.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny produkt do mojej cery. :) Jak skończę używać te co mam to z chęcią wypróbuję i ten produkt. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego serum, ale Eveline bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kosmetyki od Eveline, ale tego serum jeszcze nie używałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że to serum polubiłaby moja cera :)
    Ogólnie lubię kosmetyki Eveline :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you very much for amazing review! I like Eveline cosmetics)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tą promocją to Ci się fajnie trafiło :) Produkt wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie tym serum :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Lili. Na kosmetykach mało się znam, ale jeśli Tobie czy innym poga to serum, to dlaczego by nie użyc. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks like a good product
    It has Niacinamide that is one of my favorite ingredients

    OdpowiedzUsuń
  11. the product sound great...

    # Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem jak to serum sprawdziłoby się u mnie. Póki co nie kupię, bo mam kilka, które czekają w kolejce, a aktualnie używam serum z Neutrogeny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te nowości mocno mnie kuszą, zwłaszcza peeling z kwasami

    OdpowiedzUsuń
  14. I had acid serum from Eveline. But I didn't like her

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja najbardziej lubię sera z witaminą C i z retinolem, tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I didn't know that Evelin have skin care products. From them I use only 8 in 1 nail polish which is amazing. Thank you for review.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię kosmetyki tej marki, ale tego nie znam. Chętnie się skuszę, bo ma dobry skład. Pozdrawiam cieplutko że☀️

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie ta firme ,mysle ze u mnie to serum by sie sprawdzilo. Na razie uzywam kosmetykow z marki Ordinary i czekam na efekty :)

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie ♡
    Wspaniała recenzja. Ciekawy produkt, bardzo chętnie go wypróbuję :) Dobry skład i marka fajna. Ja kilka razy miałam okazję używać serum. Moja cera różnie reaguje na ten kosmetyk. Czasem widzę efekty, czasem kompletnie ich brak mimo wszystko skóra nie reaguje w zły sposób na te produkty. Chętnie przetestuję opisywany kosmetyk, bardzo mnie ciekawi :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla osób szukających zmatowienia wydaje się być naprawdę fajną opcją 😘😘 Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię efekt matowienia skóry, ale rzadko sięgam po cokolwiek do twarzy;)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)