Biała bluzka, pomarańczowa minispódniczka, cieliste rajstopy ,beżowe szpilki i brązowa kurtka

 Witajcie:)

Jak Wam minął weekend?

Ja go spędziłam dość aktywnie, wypoczęłam- zdecydowanie bardziej niż podczas leniwego weekendu- wtedy czuje się bardziej zmęczona. Zresztą właśnie dlatego nie lubię bezczynnie siedzieć, muszę mieć jakieś zajęcie. Tym bardziej się cieszę, że po ostatnich miesiącach, nieco leniwych i ospałych, końcówka roku zapowiada się dość intensywnie- i mam nadzieję że jest zapowiedz 2022 roku.

Szczegółami oczywiśćie podzielę się z Wami, w odpowiednim czasie, a dziś mam dla Was kolejną stylizacje :)

Zdjęcia te robiłam na początku września- minął więc od nich miesiąc. Chociaż poprzedni miesiąc, nie należał do zbyt ciepłych, udało mi się złapać  kilka słonecznych dni, z temperaturą, która sprawiała że nie było mi zbyt zimno ;)

Przygotowania do tych zdjęć, szły- jakby to określić- nie do końca po mojemu.

Zaczęło się od bluzki; w swojej szafie mam wiele koszul, nie wszystkie jednak da się prasować. Wtedy jednak postanowiłam ową bluzke wyprasować. Skończyło się tak że bluzka wylądowała w koszu, ponieważ żelazko wypaliło w niej dziurę. Na szczęście miałam podobną bluzeczkę- tą którą mam na zdjęciach( jej już nie prasowałam :D)

Makijaż zrobiony, ja wystrojona, dotarłam do parku, rozstawiłam statyw, cyknęłam kilka fotek- i to dosłownie, bo w pewnym momencie dopadło mnie jakieś zniechęcenie, więc zawinęłam cały sprzęt fotograficzny. Wieczorem usiadłam do tabletu (wtedy jeszcze jakoś tam działał, i coś tam się dało na nim zrobić), przejrzałam zdjęcia, i mimo że nie byłam z nich zbytnio zadowolona, udało mi się wybrać cztery( które zresztą dziś publikuje, tu na blogu). Podczas obrabiania ich w Snapseedzie, cały czas miałam wrażenie że coś jest nie tak, niestety nie wiedziałam co. Dowiedziałam się, gdy zmywałam makijaż- zapomniałam pomalować brwi :D

Finalnie jednak uznałam, że mimo wszystko, opublikuje te kilka zdjęc- ta stylizacja jest moją ulubioną, często tak się ubieram i mam do niej pewien sentyment, no i kilka miłych wspomnień (szczegóły zostawie dla siebie ;) )

Pomarańczową minispódniczkę, zestawiłam z białą bluzką, cielistymi rajstopami, beżowymi szpilkami no i moją nieśmiertelną brązową kurtką z Bonprix. Dlaczego nieśmiertelną? Jeśli jesteście ze mną w blogosferze, od kilku lat, napewno zauważyliście że ten ciuszek, często przewija się w moich stylizacjach. Pomimo tego że mam ją już od ładnych kilku lat, kurteczka jest w bardzo dobry stanie- napewno więc jeszcze nieraz pojawi się na moim blogu ;)





Biała bluzka- no name\lokalny sklep

Pomarańczowa minispódniczka- Allegro

Cieliste rajstopy- Gatta

Brązowa kurtka- Bonprix

Beżowe szpilki- Czasnabuty


Dajcie znać co myślicie o całości :)

Do następnego :)

10 komentarzy:

  1. U mnie wrzesień był ładny i ciepły jak dziś, bezchmurne niebo i temperatura na tyle wysoka, że się spociłem. Stylizacja bardzo piękna, myślę, że niejeden facet odwróci głowę.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny komplet, podziwiam że umiesz chodzić na takim wysokim obcasie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow so bold and beautiful. Red is my favourite colour.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja :) Chyba każdy z nas w szafie ma coś nieśmiertelnego - u mnie to na pewno będą trapery, które miały wymienianą wkładkę tylko, kupione w 2012 roku jeszcze przez moją mamę, do dzisiaj służą i są w idealnym stanie, chociaż sklepu w którym go kupiłam już nie ma. I chyba jeszcze mam taki płaszcz bez guzika :D.

    Też tak mam, że jak się rozleniwie, czuje się zmęczona bardziej, niż byłam. Teraz jestem na L4 i staram się nadrobić rzeczy, na które nie miałam wcześniej chęci, albo czasu :)
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja! Bardzo ładna kurtka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. A Ty jak zwykle w szpilkach ;) chyba jeszcze nigdy nie widziałam Cię w trampkach ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałaś przeoczyć post z zeszłego roku- wtedy po raz pierwszy, pojawiłam się na blogu w trampkach ;)

      Usuń
  7. Nie przepadam za spódniczkami, ale wyglądasz super w tym zestawieniu:D

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)