Podsumowanie Października 2019

Witajcie 😘

Zaczynamy przedostatni miesiąc w roku - nie mogę uwierzyć że 2019 rok już niedługo się zakończy,a ja za kilka tygodni będę o rok starsza...
Póki co zapraszam na podsumowanie miesiąca 😃

















Jaki był Październik?

W miarę dobry miesiąc to był.
Przedewszystkim ,w październiku odbyłam kolejne (i chyba już ostatnie w tym roku ) szkolenie z wizazu (pisałam o tym TU).
Kurs uświadomił mi że jeszcze sporo nauki ,przede mną - no ale kolejne etapy będę zaliczać już w przyszłym roku☺
Październik ,kojarzy się również z Halloween- nie obchodzę jakoś hucznie tego święta ( w tym roku planowałam sobie zrobić maraton seriali i filmów ,ale przyszły moje koleżanki i wyciągnęły mnie na domówkę ,bez żadnych przebieranek ,wspomniałam o tym na swoim InstaStory) ale przeglądałam Wasze blogi ,czy też posty na Instagramie,i trochę nad tym ubolewam ze nie zrobiłam nic z tej okazji na bloga ,bo to wszystko co widziałam było mega inspirujące ,nawet mi wpadł do głowy pewien pomysł na stylizacje ,makijaż -coz mam nadzieję że w przyszłym roku uda mi się Was zaskoczyć 😉
Podobnie ma się sprawa z Targami Książki w Krakowie -rowniez bardzo ubolewam ze nie udało mi się tam pojawić i również mam nadzieję że za rok nadrobię to ☺
Mimo wszystko październik zaliczam do udanych miesięcy - no prawie bo w październiku zaliczyłam przerażająco dużą ilość wizyt u krawcowej.
Nie wiem co się dzieje ,ale tylko w tym miesiącu załatwiłam (podejrzewam że zahaczyłam nogawką o suwak w butach) trzy pary spodni 
Udało mi się je naprawić ,ale aż się boje co będzie dalej 😕




Filmy które obejrzałam 
W
Październiku 






Pułapka (2 sezon )

Rok po koszmarnych wydarzeniach Olga Sawicka  układa sobie życie – adoptuje Ewę  i wspólnie chcą stworzyć szczęśliwy dom. Pisarka wraca również do formy i na szczyt popularności, a jej książka "Pułapka" trafia na listę bestsellerów.
Niestety Olga trafia na celownik mediów i wzbudza zainteresowanie opinii publicznej przez proces Dariusza Tyńca – mordercy młodej dziewczyny. Nadają mu przydomek "Bestia", co łączy go z pisarką, ponieważ tak nazywał się jej pierwszy kryminał, w który charakteryzuje taki sam okrutny sposób działania mordercy. Kryminał był oparty na wspomnieniach kobiety, czy to więc oznacza, że zabójca z lat 80-tych ponownie zaatakował?
Olga postanawia ustalić co łączy zbrodnię z lat 80-tych ze sprawą Dariusza Tyńca. Sprawa "Bestii" przywołuje przeszłość kobiety i zmusza ją do konfrontacji z własną przeszłością.


Kilka tygodni temu, pisałam Wam że jestem po piątym odcinku.
Wspomniałam też że dam Wam znać, jak obejrzę cały sezon
Tak więc, po tych siedmiu odcinkach, nadszedł czas na ocenę ,drugiego sezonu ,a w skrócie mogę napisać KLAPA!
Pierwsze 5 odcinków było super ,czuć było napięcie, akcje - świetny kryminał 
Szósty odcinek ,mimo że był trochę słabszy, nadal trzymał fason - i tu już mógłby się serial zakończyć 
Natomiast siódmy odcinek ,totalnie zepsuł cały sezon ; nieudolna próba zaskoczenia widza (dowiadujemy się kto tak naprawdę  był Bestią ,jednak moim zdaniem psuje to dotychczasowy efekt ,dodatkowo rodzą się kolejne pytania i w efekcie czujemy niedosyt oraz mętlik w głowie) i zakończenie, które nic nie wnosi.
Nieśmiało pojawia się furtka do trzeciego  sezonu -jeśli jednak, ma być taki jak końcówka drugiego, lepiej żeby go nie było.
Drugi sezon  Pułapki to coś w stylu jak zepsuć dobry serial 
Tragedia ;ale nie odradzam
Po pierwsze; 5 odcinków, nieźle 
Po drugie; sami się przekonacie



(Nie)Znajomi


Grupa przyjaciół decyduje się zagrać w trakcie kolacji w niewinną grę. Do zakończenia spotkania wszyscy muszą ujawniać wiadomości przychodzące na ich telefony, a rozmowy mają odbywać się w trybie głośnomówiącym. Jak możemy się spodziewać, ten przyjemny wieczór wywróci ich świat do góry nogami.

Początek filmu, zapowiada się banalnie i można by odnieść wrażenie że wieje nudą -grupa znajomych spotyka się na kolacji- nic bardziej mylnego.W trakcie grania w tą grę, wychodzą na jaw sekrety głównych bohaterów  ,czuć nawet lekkie napięcie, gdy się zastanawiamy co będzie dalej 
Film momentami jest również bardzo ,zabawny.
Warto wspomnieć, o świetnej obsadzie.
Lekki,przyjemny i bardzo fajny odstresowywacz
Polecam ,jak najbardziej 😀





Boże Ciało

Dwudziestoletni Daniel zostaje warunkowo zwolniony z poprawczaka. Wyjeżdża na drugi koniec Polski, żeby pracować w stolarni, ale zamiast tego zaczyna udawać księdza.

Tutaj chciałabym wstawić cytat ,którym (prawie) zaczyna się film;ale niestety mam pamięć złotej rybki (dobrą ale krótką)
Dlaczego pisze "prawie zaczyna się film "?
A no ,po polgodzinnych reklamach ,zwiastunach pada właśnie ten cytat i są bodajże jeszcze dwa zwiastuny ,z czego jeden z nich przyprawił mnie niemal o zawał serca ; myślałam że zaczyna się film ,ale kompletnie mi nie pasował do tematyki Bożego Ciała i już myślałam że pomyliłam salę, ale na szczęście po dłuższej chwili rozpoczął się seans.
Ten wstęp to tylko przestroga ,dla tych którzy wybierają się do kina na ten film ,żeby się nie przestraszyli tak jak ja.A czy warto obejrzeć Boże Ciało?
Pomijając to że to nasz kandydat do Oscara ,myślę że tak.
Film jest nie tylko ciekawy ,ale i nieco kontrowersyjny.Daje trochę, do myślenia.
Na ten film czekałam, i obejrzalabym go nawet bez tej nominacji do Oscara -lubię filmy, inspirowane prawdziwymi zdarzeniami.
Główny bohater, jako udawany ksiądz do bólu przypomina księdza Mateusza z Sandomierza;z każdym porozmawia, każdego wysłucha,próbuje niemal w każdym znaleźć dobro.
Przez cały film towarzyszyła mi myśl czy wyda się że Daniel udaje księdza? 
Film nie jest kolejną nagonką na księży, jest bardzo realny i tutaj zabłysnę cytatem który kilka lat temu przeczytałam w Internecie i moim zdaniem świetnie pasuje do tego filmu czasami najgorsi ludzie siedzą co niedziela w pierwszych ławkach w kościele, a najlepsi są pokryci tatuażami.
Minusem jest tu zakończenie;znów trzeba sobie dopowiadac/domyślać się co dalej 
Mimo to,film polecam .






Książka 




Król 

Piękne samochody, kobiety, zimna wódka i gorąca krew. Boks, dzielnice nędzy i luksusowe burdele, błoto Woli i eleganckie ulice Śródmieścia. Żydzi i Polacy. Getto ławkowe i walki uliczne. Etniczny, społeczny, religijny i polityczny tygiel Warszawy 1937 roku. A ponad wszystkimi podziałami zasady gangsterskiego świata, w którym siła jest najcenniejszą walutą.
Wszystko zaczyna się w zatłoczonej sali Kina Miejskiego, gdzie rozentuzjazmowana publiczność przygląda się walce bokserskiej. Trwa ostatnie starcie w meczu o drużynowe mistrzostwo stolicy. Polscy kibice dopingują reprezentanta Legii – znanego falangistę Andrzeja Ziembińskiego. Z żydowskich trybun dobiegają okrzyki na cześć zawodnika klubu Makabi Warszawa, Jakuba Szapiry. Ten wieczór należy do niego. Wśród wiwatów jednych i gwizdów drugich, triumfowi Szapiry przyglądają się siedemnastoletni Mojżesz Bernsztajn oraz Kum Kaplica – stary bojownik PPS, socjalista i król warszawskiego półświatka.
Czterdzieści lat później, w Tel Awiwie, emerytowany żołnierz Mosze Inbar pochyla się nad maszyną do pisania, by powrócić do wieczoru, w którym po raz pierwszy ujrzał na ringu pięknego, zuchwałego i niezmiernie pewnego siebie boksera. Wówczas nie wiedział jeszcze, że w 1937 roku to właśnie Szapiro, prawa ręka Kaplicy, zabił jego ojca z powodu niespłaconego długu. Nie przypuszczał też, jak wiele w jego życiu zmieni jeden wieczór i spotkanie z Kumem Kaplicą…
Targani namiętnościami bohaterowie, żywe konflikty i emocje, wciągająca akcja i jej nieprzewidywalne zwroty. Do tego pierwszy w polskiej powojennej literaturze tak ciekawy i wolny od mitologizowania portret żydowskiego bohatera oraz pasjonujące realia Warszawy lat 30. XX wieku. Literacki knock-out.

To moje pierwsze spotkanie z książką, od ładnych kilku lat i pierwsza ,tego typu recenzja na moim blogu.Po Króla sięgnęłam, w oczekiwaniu na serial ,na podstawie książki,z  lekką obawą (pierwszy raz  czytam literaturę piękną)
Napewno, nie jest to książka którą czyta się lekko.Mosze w jednej chwili opowiada o swoim życiu, przy Jakubie ,a w drugiej chwili przeskakuje do teraźniejszości (tj.pisze o tym co robi w danej chwili).
Tytułowy Krol ,to Jakub Szapiro który niemal do złudzenia przypomina Ala Capone-a mimo to go polubiłam.
W książce nie brakuje brutalnych scen ,wulgaryzmów ,ale wszystko to jest opisane z klasą także myślę że nie ma szans ,by poczuć się zniesmaczonym.
Nie brakuje zaskakujących zwrotów akcji ,nutki historii- tak więc generalnie mam wszystko to co lubię (czy to film,czy serial, czy książka)
Spodobał mi się również, styl pisania autora - tak więc myślę że nie jest to moje ostanie spotkanie z twórczością pana Szczepana 😀
Książkę, oczywiście polecam i uprzedzam - nie czyta się jej lekko 


Źródła zdjęć i opisów filmowych :

www.filmweb.pl


Źródło zdjęć i opisów  książki:



Statystyki bloga 

Październik 2019


W Październiku mojego bloga odwiedziło 6556 osób 

Najwięcej osób było z:

Polski ; 2669 osób 

- Niemiec ; 1514 osób 

- Ukrainy ; 504 osoby 

- Stanów Zjednoczonych ; 465 osób 









Najpopularniejsze posty 

Październik 2019 







Kosmetyczny ulubieniec Października 


L'Biotica èclat Face Peel 

Peeling mechaniczny z naturalnymi drobinkami ścierającymi 
Pestki brzoskwiń i łupiny orzecha arganowego 









Jeśli chodzi o peelingi ,jestem bardzo wybredna; tzw zdzieraki mi się najlepiej sprawdzają 
I niestety mało które mi pasują, do tej pory lubiłam serię Sugar Scrub od Loreal (najlepszy był Ten choć Ten też był fajny )
To co mnie powstrzymywalo od ponownego zakupu któregoś z tych peelingów to cena.
Już miałam zamówić któryś z nich w Internecie (np na Ezebra ,są w przystępnej cenie ),ale  w międzyczasie podczas zakupów (A konkretnie podczas płacenia za zakupy ,już przy kasie) Pani sprzedawczyni poleciła mi to mazidło od L'Biotica .Marki nie znałam wcześniej ,a racji tego że był w promocji(z 40 złotych na 11 złotych) to wzięłam i...się zakochałam 😉
Już podczas zakupu ,upewniłam się że jest on z drobinkami.Swietnie wygładza, oczyszcza i odżywia cerę a do tego pięknie pachnie ; czuje tu coś jakby pomarańcze i orzech 💕
Myślę że wrócę do niego ,i polecam ;warto sprawdzić w drogerii Hebe na promocji 😀




A jak tam Wasz Październik?

Piszcie w komentarzach ☺

Do następnego 😘




65 komentarzy:

  1. W takim razie witam w listopadzie!
    Ja również nie mogę uwierzyć w to, że ten rok zaraz dobiegnie końca! Strasznie szybko mi to wszystko minęło. Koniec szkoły, matura, wakacje za granicą, 20 lat, praca. Już życzę Ci wszystkiego dobrego z okazji urodzin!
    W takim razie powodzenia na kolejnych kursach :) Dobrze, że się nie zrażasz świadomością, że jeszcze wiele wiedzy przez Tobą. W końcu człowiek całe życie się uczy :)
    Halloween - posty, makijaże, kreacje potrafią być niesamowicie inspirujące. Jednak ja również go nie obchodzę. Choć nie ukrywam, że miałam ochotę na jakąś imprezę.
    Dobrze, że udało się naprawić te spodnie. Ale 3 pary to trochę dużo jak na jeden miesiąc :D
    Miałam iść na (nie)znajomi, ale jakoś nie wyszło. Słyszałam właśnie, że bardzo przyjemna ekranizacja, ale podobna do jakiegoś zagranicznego filmu. Niestety, nie pamiętam tytułu.
    Książki... W końcu muszę się zabrać za cokolwiek! :D
    Bardzo ładne statystyki, oby tak dalej! :)
    To prawda, niektóre peelingi potrafią mieć zabójczą cenę...

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za życzenia dziękuję, za powodzenie nie dziękuję-aby nie zapeszyc 😉
      To prawda człowiek się całe życie uczy ,im więcej razy coś robisz, tym szybciej się uczysz 😃
      Widzę że i u Ciebie rok był udany 😃
      A film polecam bo bardzo fajny, doczekał się kilku wersji językowych w kilku krajach -z tego co doczytałam na Filmwebie m.in w Turcji.
      Oj mi też się ciężko było zabrać za książkę-ech ta elektronika mnie rozleniwila nieco ,zdecydowanie prościej odpalić jakiś film czy serial...

      Usuń
  2. A ja w tym miesiącu żadnego filmu nie zobaczyłam. :/ Nie pamiętam zresztą nawet w kinie byłam - nie mam czasu. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że uda Ci się znaleźć trochę wolnego - nie tylko na kino 😃

      Usuń
  3. Widzę, że październik u Ciebie był udanym miesiącem ;) Fajnie, że zamieściłaś te recenzje bo byłam bardzo ciekawa w szczególności tych dwóch filmów - "(Nie)znajomi" oraz "Boże ciało". U mnie w zeszłym miesiącu wiele się działo - odbywałam praktyki zawodowe w Maladze, miałam urodziny, które spędziłam na Gibraltarze, a Halloween spędziłam w kinie na filmie "Joker", który swoją drogą bardzo polecam. Niestety nie udało mi się przeczytać żadnej książki, ba, od dłuższego czasu nic nie czytałam, gdyż przez szkołę brakuje mi czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😃
      Obydwa filmy są bardzo fajne i chętnie je obejrzę jeszcze nie raz 😃
      O widzę że i u Ciebie w Październiku też sporo się działo 😃
      Film "Joker" myślę że obejrzę, w końcu dużo osób do poleca 😃
      Oj znam ten ból odnośnie książek-tez miałam baaardzo długa przerwe od czytania ,właśnie przez brak czasu

      Usuń
  4. Widzę, że październik był dla Ciebie naprawdę dobrym miesiącem :)
    Gratuluję wyświetleń na blogu :)
    Ja też nie mogę uwierzyć, że niedługo nowy rok i będę miała rocznikowo 22 lata.
    Bardzo lubię takie podsumowania miesiąca :)

    pozdrawiam Cię Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘
      22??
      Nie wyglądasz na tyle ,myślałam że masz 19...😃

      Usuń
  5. Amazing post!!!

    Would you like if we were to follow each other ? I would be happy . this is my link http://www.ludatischenko.com @luda.tischenko - instagram

    OdpowiedzUsuń
  6. Well done!
    In my October, I consumed to much sugar, ate to much candies and drank sweet hot chocolate and thai tea. I also watched scary Halloween movies.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I have to drink Thai tea sometime 😃
      I'm curious how it tastes

      Usuń
  7. Se ve todo muy bonito! Te espero por mi blog! Feliz semana! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam bym się cieszyła, jakbym znów miała krawcową u boku i często do niej chodziła :D
    Gratuluję statystyki :) Z tego co zauważyłam to z miesiąca na miesiąc coraz ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😃
      Oj tak - cieszę się że coraz więcej osób do mnie trafia 😃

      Usuń
  9. U mnie październik był bardzo aktywny na swój sposób
    Bardzo fajne podsumowanie
    Do mnie tez ostanio doszło, że na dobrą sprawę to już koniec roku
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne to podsumowanie, oby listopad też był udany. Ciekawią mnie te filmy, które obejrzałaś, z chęcią też bym je zobaczyła. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam taką nadzieję, jak i również że uda Ci się filmy zobaczyć 😃

      Usuń
  11. Hi dear Lili
    I can't believe that I'm just a few weeks of getting older too!!!
    Time flies!! Nice work here on the blog!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  12. na kurs wizażu sama bym chętnie poszła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę ciekawie spędziłaś miesiąc. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. These series looks very interesting. Thank you for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/11/by-terry-gloss-terrybly-shine-cupcake_4.html

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też całkiem fajny był ten październik, filmów za dużo nie widziałam, ale za to odkryłam kolejny świetny serial - 'Gomorra' i totalnie się wciągnęłam;)
    Zaciekawiły mnie te filmy, szczególnie 'Boże Ciało', tą książkę również chętnie bym przeczytała:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za polecenie -chyba też obejrzę ten serial 😃

      Usuń
  16. a dla mnie drugi sezon pułapki był włąśnie zajebisty, mega mni się podobał i dużo bardziej niż p0ierwszy sezon :D
    i Boże Ciało to coś co muszę obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O "Boże Ciało " polecam 😃
      Jeśli chodzi o "Pułapke " sam drugi sezon nie był zły, dla mnie ,tylko to zakończenie wszystko popsuło 🤬
      I chyba dlatego pierwszy sezon mi się bardziej podobał

      Usuń
  17. times fly so fast....look like, everything goes well with all of us

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post, Thanks for sharing,
    I'm following you! X.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana,
    Lubie te Twoje podsumowania- oba filmy kinowe widziałam i oceniam pozytywnie :-)

    Zaciekawiłaś mnie natmiast pozycją książkową - wcześniej nawet nie myślałąm , aby po nię sięgnać a terz kusi kusi :-)

    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘
      Co do filmów nie jestem zdziwiona ,już dawno zauważyłam że mamy bardzo podobne gusta filmowe 😁
      Jestem ciekawa ,czy książka przypadnie Ci do gustu 😉

      Usuń
  20. Gratuluję statystyk ;) Co do Halloween, to tez żałuję że nie dodałam żadnego wpisu ze strasznym makijażem czy coś... :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy05 listopada

    Zapraszam do Spis Blogów Największej platformy promowania blogów w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe podsumowanie, ja ciągle nie mam czasu zrobić podobnego :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że uda Ci się w końcu znaleźć na to czas 😘

      Usuń
  23. Ten rok tak szybko przeleciał, że ja sama nie wiem co jak gdzie i kiedy :D
    Ja też ubolewam, ze nie wykorzystałam inspiracji na Halloween. Nie bardzo miałam z kim obchodzić tego święta i nawet horrorów jakoś tak nie chciało mi się oglądać. Jak na złość jeszcze dzieciaki się księdza wystraszyły i po domach nie chodziły ;p
    Na targach tez nie byłam, za rok się spotkamy :)
    Ja w serialach lubię oglądać pierwszy sezon i na nim kończyć. Zwykle drugie są tragiczne :P Właściwie wszystkie seriale powinny mieć po jednym sezonie :P Za to Boże ciało muszę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko ,no to rzeczywiście niefajnie z tymi dzieciakami...
      Liczę na to że i mnie się uda w przyszłym roku dotrzeć na te targi i faktycznie się spotkamy ☺
      Z tymi serialami , rzeczywiście masz sporo racji ☺

      Usuń
  24. Chciałam właśnie iść do kina na Boże Ciało :D
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. To 40zł chyba było naciągane. :D Mimo wszystko bardzo lubię produkty od L'Biotica, ja stosuję od nich kosmetyki do włosów. Świetne podsumowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt ,trochę "popłynęłam" z tą ceną ,ale generalnie była to spora promocja ,więc no MUSIALAM wręcz kupić 😁
      Markę poznałam dopiero przy tym peelingu , i jeśli wszystkie(albo przynajmniej większość ) ich kosmetyków są tak fajne jak ten peeling to super ☺
      Dziękuję ☺

      Usuń
  26. Pułapkę chciałam oglądać, ale nie mam czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na końcówkę -wedlug mnie - nie masz czego żałować , szczególnie jeśli polubiłaś pierwszy sezon

      Usuń
  27. Bardzo udany październik! Pogratulować statystyk :)
    Mam nadzieję, że listopad będzie dla Ciebie równie piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘
      Też mam taką nadzieję i Tobie również życzę udanego i przyjemnego miesiąca 😘

      Usuń
  28. świetne podsumowanie! muszę obejrzeć drugi sezon Pułapki
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘
      Jestem ciekawa czy Ci się spodoba

      Usuń
  29. Thanks for the beautiful post!

    Have a nice day)  

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Great selection! This is something new for me
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  31. Na tym zdjęciu filmu Boże Ciało ten aktor wygląda jak Ryan Gosling haha:D:D Nie wiem czy to dlatego, że jest jeszcze noc czy takie korzystne ujęcie haha:D Buźka:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba to drugie, bo powiem Ci szczerze ze sama mam takie skojarzenie-podobny rzeczywiście 😁😉
      Buziak 😘

      Usuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)