Andrzejkowa stylizacja 2019- mała czarna z Charlotte Fashion

Witajcie 😘
Nie macie pojęcia, jak się cieszę że ubiegły tydzień przeszedł już do historii- dla mnie nie dość że był ciężki, to jeszcze ciągnął się niemiłosiernie 😧
Ale na szczęście już się skończył 😊
A ja dziś dla Was przychodzę z propozycją stylizacji na andrzejki
Jestem ciekawa jakie macie plany na Andrzejki ?
Ja wybieram się na domowke do znajomych, tak jak co roku ; będzie to impreza łączona ,urodziny mojej przyjaciółki, urodziny mojego kolegi, andrzejki i moje urodziny - z tej okazji pojawi się tutaj post ,ale to za kilka dni 😊

Tymczasem zostawiam Was z moja propozycją Andrzekowej stylizacji 

Tym razem zdecydowałam się na tzw małą czarną-sukienka pochodzi ze sklepu Charlotte Fashion  
Tył góry jest prześwitujący, gora z kolei ozdobna z dekoltem w kształcie łezki, a dół klasyczny, bez ozdób, czarny i obcisły 
Lekko podwinęłam tą sukienkę, jej długość jest do kolan.
Do sukienki dobralam czarne rajstopy ,oraz czarne szpilki.










Rajstopy - Gatta 

Czarne Szpilki na platformie - Wilady.pl





Jestem ciekawa ,co myślicie o tej stylizacji?
I gdzie Wy spędzicie Andrzejki?

Dajcie znać w komentarzach 😃

Do następnego 😘

38 komentarzy:

  1. Na imprezce andrzejkowej już byłam :) Wczoraj mieliśmy takie małe party z przyjaciółmi :) Ot dobre jedzenie i winko :)
    Ślicznie wyglądasz w małej czarnej :) Uwielbiam takie sukienki :) I czarne szpilki, klasa sama w sobie :)

    pozdrawiam Cię Lili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stunning black!
    Love your shoes so much.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz wystrzałowo w tej sukience!!! Bardzo podobają mi się te zdobienia z przodu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Meega szpile, dajesz rade przetrwać w nich cala impreze ? Jaka maja wysokość

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja :) Zawsze podziwiam osoby, które umieją chodzić w wysokich szpilach bo ja nie potrafię.

    Ja byłam 16 na imprezce, na razie się nigdzie nie wybieram, tamtą nazywam troszkę Andrzejkową :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz.! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sukienka, ten krój i kolor zawsze będą na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooow! You look stunning :) 

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje plány na dnešní den byly spíš pracovní :D Šaty vypadají opracdu dobře, zvláštně s těmi botkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mała czarna to must have, ja mam chyba ze trzy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna sukienka, ja na andrzejki nie idę, ale szykuje się na sylwester 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy24 listopada

    Wygodne są te szpilki?? jaka maja wysokość ??

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze będe to powtarzać. Podziwiam Cię za wysokość szpilek ! ;)
    Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna andrzejkowa propozycja :-) Świetnie w niej wygladasz.
    Mi tydzień zleciał bardzo szybko i pracowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sukienka, a Ty kochana wyglądasz w niej prześlicznie!:)
    Dla mnie ostatni tydzień również był męczący, co do andrzejek to pewnie wyskoczymy z mężem na jakąś imprezę klubową:)

    OdpowiedzUsuń
  17. You look gorgeous. Such a beautiful outfit for holiday season.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/11/salvatore-ferragamo-signorina-misteriosa_24.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz, mała czarna jest zawsze najlepsza:D :**Buźka

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh really secy dress darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Mała czarna na każdą okazję
    Coco Chanel miała nosa wprowadzając ja do świata mody po Pierwszej Wojnie Światowej

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękna ta sukienka :) Wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja. Wyglądasz naprawdę mega ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy26 listopada

    Sukienka bardzo fajnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Look na Andrzejki gotowy :) Czerń to zawsze dobre wyjście :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  25. jakie szpile! :D podziwiam! dla mnie to nie dowyobrazenia :D takie wysokie! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna sukienka, piękne długie nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładba sukienka a te buty wyyyysokie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Estupendo post ! Muchas gracias por la visita! Feliz día! 🍂🍁🧡

    OdpowiedzUsuń
  29. U nas Andrzejki w domowym zaciszu :) Dla mnie Andrzejki są zawsze bardzo pracowite, zazwyczaj maluję sporą ilość Pań na imprezy/domówki czy bale :)
    A stylizacja super, uwielbiam taką klasykę :) Wyglądasz wspaniale!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz w tej sukience, pasuje Ci. Ja w planach mam zakup raczej cieplejszych rzeczy, np czapek. wejdź tutaj to zobaczysz co mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  31. Czarna sukienka to taka klasyka❤

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Very beautiful dress! So simple and stylish
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  33. ja mam cudną małą czarną z lumpka:) za 10 zł a lata już ma:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi Lili
    you look amazing in that look, hAPPY sT. aNDREW'S DAY!!
    XOXO

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)