Recenzja Nacomi rainbow scrub peeling do ciała tęcza-

          Cześć 😀
Pielegnacja ciała, jest dla mnie równie ważna co ,co pielegnacja twarzy.
Jednym z nieodłącznych elementów, jest co tygodniowe SPA (zazwyczaj w weekend)
Nawet ,teraz gdy jestem ostatnio nieco zabiegana ,wciąż o tym pamiętam.
Nieodłącznym, wręcz głównym punktem takiego SPA jest peeling do ciała.
Niby nie przywiązuje specjalnej wagi ,do ładnego opakowania kosmetyków.
Jakiś czas temu na E-Zebra wpadł mi w oko :
                                         

Nacomi

Tęczowy peeling do ciała o zapachu orzeźwiającego arbuza


Urocza ,barwna kolorystyka kosmetyku sprawila ze od razu mi wpadł w oko,ten peeling i kilka dni później wylądował u mnie.
Później napisałam jego recenzje,owa recenzja wylądowała w wersjach roboczych Bloggera i dziś doczekała się publikacji.
Po części dlatego też że w ostatnim  poście na moim Instagramie obiecałam Wam że kolejny post będzie recenzja peelingu.😀
Zapraszam do lektury recenzji 







Od producenta :

Tęczowy peeling do ciała

o zapachu orzeźwiającego arbuza



Pianka peelingująco-myjąca orzeźwiający arbuz.

Pielęgnacja ciała stanie się jeszcze przyjemniejsza i to w tęczowych kolorach! 
Kolorowy mus o rozkosznym zapachu arbuza odpręży Twoje myśli, a zawarte w myjąco-peelingującej piance kryształki cukru sprawią, że Twoje ciało stanie się jeszcze bardziej miękkie i gładkie, po to abyś mogła cieszyć się piękną skórą każdego dnia!





Skład :

(INCI)/Ingredients/Ingredienti,Sucrose,Glycerin,Aqua,Sodium Cocoyl Isethionate,Coco-Gluscoide,Sorbitol,Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Parfum, Sodium Chloride, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Cl 42090,Cl 47005, Cl 73015,Cl 75300,Cl 75470,Linalool





Stosowanie :

Nanieś piankę na wilgotną skórę i masuj aż do rozpuszczenia cukru,a następnie spłucz za pomocą wody.






Moja opinia :

Peeling ma bardzo fajny tęczowy kolor,a każda z tych trzech warstw pachnie inaczej
Cytrynowa warstwa pachnie arbuzem
Różowa warstwa pachnie gumą do żucia, taką owocową 
Zielona warstwa pachnie...-hm tu miałam problem z określeniem zapachu ,ponieważ poprzednie dwie warstwy zmieszaly się przy tej warstwie 



Czy po za piękną i zapachową kolorystyką peeling ma jakieś inne zalety? 
Niestety nie.
Nie radzi sobie za dobrze ze wygładzeniem skóry, jedyne co czułam po jego spłukaniu to nawilżenie.
Jeśli chodzi o konsystencję , to peeling bym zaliczyła bardziej do tych myjących niż z cukrowych.
Poniżej macie zdjęcia przedstawiające kosmetyk przed i po kontakcie z wilgotną skórą 

peeling
Po wyjęciu z opakowania 

peeling Po kontakcie z wilgotną skórą





Jeśli chodzi o zapach to niestety czułam go tylko do momentu kontaktu ze skórą.Po wmasowaniu kosmetyku w skórę I spłukaniu wodą -znikł,
Jedyny plus jest taki że kosmetyk nie podrażnia skóry.
Jeśli chodzi o wydajność -jedno opakowanie wystarczyło mi na około miesiąc przy cotygodniowym uzywaniu.
Na E-zebra zapłaciłam za niego 21,99l
Była to cena promocyjna bo normalna to około 26,00 złotych.
Biorąc pod uwagę działanie i wydajność -nie jest wart tych pieniędzy.
Znam kilka peelingów o lepszym działaniu, starczajacych na dłużej i tańszych,
Tego juz raczej nie kupię.



Mieliście go?


Dajcie znać w komentarzach ☺

Do następnego 😘


27 komentarzy:

  1. ja uwielbiam ową firmę:) ale niestety potwierdzam, że mazidła mało wydajne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzy kolorowego jeszcze nie miałam :-) Szkoda że nie spełnił Twoich oczekiwań , ja miałam nadzieję że to będzie jakiś hit ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olá, não conhecia o produto, parece ser muito bom.
    Beijinhos

    www.byglamour.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Preferuję mocne zdzieraki, więc ten peeling nie byłby dla mnie. Ale uroku nie można mu odebrać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze go nie testowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ze się nie sprawdził bo zapowiadał się super :) I drogi!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi sie, ze ta marka jest troche przereklamowana..

    OdpowiedzUsuń
  8. Już sama konsystencja na ręce mnie do tego produktu nie przekonywała . I miałam chyba jakie przeczucia ze średni produkt . Świetnie to opisałaś :) coś czułam ze tak będzie jak piszesz .

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie podołał Twoim wymaganiom. Chociaż zapowiadał się naprawdę ciekawie. Ja go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł z tymi kolorami, ale szkoda, że ma tylko tą zaletę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląd pewnie by mnie zachęcił do kupienia :D Te kolorki wyglądające jak wata cukrowa... Ale chyba nie skorzystam.
    Kasia | mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda że się nie sprawdził ;) Muszę Cię doścignąć w testowaniu pilingów, ale chyba wybiorę inny, skoro u Ciebie się nie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam do czynienia z tą firmą, chociaż produkt wygląda bardzo kusząco, jeszcze ten zapach arbuza.. ahhh <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. a szkoda bo zapachowo zapowidała sie naprawdę ciekawie....
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że produkt nie najlepiej się sprawdził, bo wygląda genialnie i gdyby przy tym oryginalnym wyglądzie działał dobrze- na pewno byłby hitem :) aczkolwiek nigdy nie miałam takiego tęczowego peelingu i mimo wszystko chciałabym go wypróbować :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. O widzisz, zastanawiałam się niedawno nad tym peelingiem, bo bardzo lubię krem arganowy do twarzy z tej firmy, ale chyba jednak pozostanę przy swoim peelingu DIY z kawy i oliwy:)
    Lecę na stronkę obczaić co tam mają ciekawego:)
    Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy31 maja

    Raczej nie skusiłabym się go przetestować :/
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetne kolory! Ja pierwszy raz o nim słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, looks interesting!

    OdpowiedzUsuń
  21. Drogi jak na taką pojemność i braku oczekującego działania :o

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie wygląda ten peeling. Jestem ciekawa jego zapachu, a szczególnie arbuza, bo uwielbiam kosmetyki o takim zapachu. Szkoda tylko, że słabo wygładza i nie ma po nim lepszych efektów. Mimo tego jednak chętnie bym go przetestowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Markę znam, tego produktu nie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dlatego nie patrzy się na wygląd ani nawet na zapach kupując peelingi :p ale pewnie sama bym wpadła widząc go w sklepie, świetnie wygląda, szkoda, że średnio się sprawdza

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)