Perfecta peeling kremowy potrójna siła złuszczania-moja opinia


Witajcie 😘

Niejednokrotnie na moim blogu wspominałam ,o tym że najwięcej czasu poświęcam na pielęgnację mojej cery.
Obowiązkowo ,wieczorem robię demakijaż ,używam toniku ,kremów ,a w weekendy nakładam maseczki i peelingi.
Choć pośród tych kosmetyków ,mam swoich ulubieńców,to bardzo chętnie testuje nowości,które później recenzuje na swoim blogu ,albo zapisuje w wersjach roboczych ,zapominam o nich ,podczas porządków na bloggerze sobie przypominam i publikuje ☺
Dziś post z tej drugiej kategorii ,recenzja :


Perfecta 

Peeling kremowy

Potrójna siła złuszczania






Marka Perfecta ,to kolejna marka która często się pojawia na moim blogu i bardzo często są to pozytywne recenzje ☺
Czy ten kremowy peeling to kolejny kosmetyczny hit?
O tym poczytacie w dalszej części notatki.☺
Zapraszam do lektury ☺





od producenta :

Bogaty peeling do twarzy o intensywnej, potrójnej sile złuszczania, polecany do skóry wymagającej silnego wygładzenia i odnowy.

Kwas migdałowy - odpowiada za chemiczne złuszczenie naskórka, dodatkowo oczyszcza, wygładza i zmniejsza widoczność porów.

Enzym z papai - gwarantuje złuszczenie biologiczne - rozpuszcza martwe komórki, zmiękcza i wygładza.

Drobiny peelingujące - złuszczają martwy naskórek w sposób mechaniczny, wygładzają.

Skład :


Aqua, Alumina, Cellulose, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Ethylhexanoate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Dimethicone, Cetearyl Glucoside, Mandeli Acid, Propylene Glycol, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Zingiber Officinale Root Extract, Papain, Hydroxyacetophenone, Phenoxyethanol, Disodium EDTA, Octadecyl Di-T-Butyl-4-Hydroxyhydrocinnamate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Buthyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, Sodium Hydroxide, Benzyl Salicylate, Linalool, Hexyl Cinnamal, Parfum, CI 42090.

Stosowanie :

Nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy. Po ok. 5-10 minutach zwilżyć dłonie wodą i wykonać delikatny masaż twarzy, spłukać ciepłą wodą. Stosować 2-3 razy w tygodniu. Nie polecany do cery wrażliwej.






Moja opinia :

Kosmetyk otrzymujemy w bardzo ładnym opakowaniu w tubce zamykanej na klik.



Peeling ma lekko błękitny  kolor i nie brudzi ☺




Lekko są tu wyczuwalne drobny peelingujace ale tylko podczas aplikowania kosmetyku i masażu dłonią 







Nie mam pojęcia czy u mnie nie jest to efekt placebo
Ale jak dla mnie pachnie on migdałami ❤
Jak jest z działaniem? 
Musze przyznać że nie zauważyłam tutaj aby peeling oczyszczal moją cerę  (a wiem że jest bardzo zanieczyszczona).Niestety nie wygładza cery.
Jedyną obietnicą producenta, która znajduje pokrycie w rzeczywistości jest to że rzeczywiście zamyka pory.



Podsumowując :

Jestem lekko rozczarowana tym kosmetykiem.
Poza pięknym zapachem i zamykaniem porów oraz brakiem podrażnień nie zauważyłam innych efektów stosowania peelingu.
Niejestem pewna czy on jest dla mnie za słaby, czy też wogule jest słaby? 
Koszt to około 18 złotych w Rossmanie -za taką cenę można oczekiwać trochę więcej niż piękny zapach kosmetyku i zamykanie porów 





Mieliście już może ten peeling? 
Jakie są Wasze opinie na  jego temat ?
Lubicie kremowe peelingi?


Czekam na Wasze komentarze ☺ 

Do następnego 😚 

32 komentarze:

  1. Nie miałam go nigdy - dawno zresztą nie miałam nic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. It looks good.

    Thank you, and have a wonderful week end!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy25 maja

    Nie spotkałam się wcześniej z tym peelingiem. Szkoda, że nie jesteś do końca z niego zadowolona. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie by się pewnie nie sprawdził, zw względu na moją dość wrażliwą cerę :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raz na tydzień robię peeling właśnie z tej serii, tylko, że do cery naczynkowej z różą. U mnie sprawdza się super, bo jest delikatny i nie zatyka porów, niweluje zaczerwienienia :D Ale stosuje go jako dodatkowy kosmetyk uzupełniający moją pielęgnację dermatologiczną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie oczyszcza, bo to jednak jest najważniejsze przy peelingu. Jestem za to ciekawa tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sądząc po nazwie- potrójna siła złuszczania ja również byłabym rozczarowana efektem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba jeszcze nie miałam tego gagatka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście, w tej cenie chyba można kupić coś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że peeling nie spełnia Twoich oczekiwań.
    W przypadku takich produktów ocena jest bardzo łatwa, ale uzyskamy potrzebne oczyszczenie, albo nie. Ja lubię delikatne produkty z wyczuwalnymi drobinkami.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh very interesting product dsrling

    OdpowiedzUsuń
  12. aktualnie stosuję od orientany enzymatyczny i jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego peelingu, szokda ze nie dzialajak chcialas

    OdpowiedzUsuń
  14. excellent product...triple strength...
    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie mam ostatnio problem z porami, więc może by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że ​​peeling był zbyt słaby.

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam ciekawa tego peelingu, bo lubię kwas migdałowy, ale jeśli nie oczyszcza to faktycznie nie warto w niego inwestować:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, ze okazal sie sredniakiem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z Perfecty nie miałam jeszcze żadnego peelingu i nie wiem czy skuszę się na ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie ważne jest oczyszczanie twarzy, więc szkoda, że peeling nie przynosi lepszych efektów. :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na razie stosuję tylko peelingi z węglem lub enzymatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Siostra używała i też narzekała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam jeszcze tego pilingu. Ciekawa jestem jak działa. Z pilingami u mnie jest tak, za coś kupię a potem to leży na półce w łazience. Ale lubię to uczucie po piling gdy skóra jest taka oczyszczona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie plany na wieczór?:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie skuszę się jak taki przeciętniak, zawsze wybieram kosmetyki które dogłębnie oczyszczają pory :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Peelingi lubię,ale tego nie znam;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda bo aktualnie jestem na etapie poszukiwania peelingu z racji tego że wczoraj dokończyłam Swój ostatni do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze wiedzieć, że bubel. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  29. good quality, but price is quite higher

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)