Podsumowanie Kwietnia 2019

Witajcie 😘

Tak jak obiecałam,tydzień temu ,dziś na blogu
















Jaki był Kwiecień 2019?

Choć moje problemy z marca ,nieco się przeciągnęły na kwiecień ,
To smialo mogę stwierdzić że w tym wypadku po burzy zawsze pojawia się slonce.
Trochę się to wszystko poukladalo,i wreszcie mogę się skupić na kolejnym wyzwaniu czyli rozkręcaniu własnego biznesu (Ci którzy mnie śledzą na Instagramie wiedzą o co chodzi)
Skupiłam się również na moim zdrowiu ,czyli tych moich problemach ze słońcem.
Czekają mnie teraz dodatkowe badania,ale...
Odkryłam że wystarczy popsikac włosy lakierem ,i nic się nie dzieje!
Na początku myślałam że być może promienie UV są słabe,ale kiedy przed Świętami Wielkanocnymi trafił się upalny dzień (temperatura oscylowała wtedy w granicach 30 stopni ),pochodziłam na zewnątrz i nic się mi nie stało (no prawie bo ja jestem osobom która źle znosi upały i trochę się źle czułam,ale takie samo samopoczucie towarzyszy mi niezależnie od tego czy przebywam na słońcu czy nie) było już wiadomo ze znalazłam sposób na ochronę ,co bardzo mnie to cieszy ze względu na to że trochę mnie to blokowało , zwłaszcza jeśli chodzi o zdjęcia robione na zewnątrz.
Podsumowując ,choć problem został opanowany,to mimo wszystko dalej będę próbować dowiedzieć się co mi tak naprawdę dolega.
Telefonu niestety nie udało mi się naprawić ,musiałam kupić nowy.
Dodatkowo popsuł mi się też tablet,na szczęście udało mi się naprawić inny ,o którym zapomniałam ,gdy popsuł się on w zeszłym roku w Krakowie.
Po powrocie nie miałam czasu/zapominałam o oddaniu go do naprawy ,przez co czas gwarancji się skończył i musiałam kupić nowy,który popsuł mi się kilka tygodni temu.
Mimo wszystko Kwiecień nie był najgorszym miesiącem.




Filmy które obejrzałam 
W Kwietniu:



Miszmasz czyli Kogel-Mogel 3

Internetowe fora o tym filmie dzielą się na tych którym podobał się ten film i na tych którzy uznali go za klape.
I ja po obejrzeniu tego filmu dołączyłam do tych drugich.
Film niestety stracił swój urok ,sceny które mialy być śmieszne sa w moich oczach żenujące,a końcówka filmu to jakiś kosmos (w negatywnym znaczeniu tego słowa).
Ci którzy liczą na fajna kontynuację poprzednich dwóch części , lepiej żeby odpuścili ten film bo czeka ich niemiła niespodzianka.





Plagi Breslau

Jeśli przed obejrzeniem tego filmu powstrzymują Was obawy o wulgarne sceny ,to możecie być o to spokojni,bo nie ma ich.
Może razić ilość przekleństw,mogą razić krwawe i obrzydliwe sceny,
Ale wyszedł bardzo dobry thriller,z niezłym zakończeniem,które mnie trochę zaskoczylo.
Polecam tym którzy lubią thrillery.



Konwój.


Na ten film natknęłam się przypadkiem,a skoro widniała informacja gatunek filmowy:thriller nie mogłam go nie obejrzeć.
Początek filmu sprawił że byłam trochę sceptycznie nastawiona na pozostałą część,ale nie rozczarowałam się.
Całkiem fajny film ,z fajna fabułą.


Źródło zdjęć plakatów filmowych:
www.filmweb.pl




Statystyki Bloga
Kwiecień 2019



W Kwietniu mojego bloga odwiedziło 9006 osób

Najwięcej osób było z :

- Polski 2685 osób

-Francji 984 osoby 

- Niemcy 807 osób

- Stany Zjednoczone 802 osoby 








Najpopularniejsze Posty




Kosmetyczny ulubieniec 
Miesiąca:

Catrice Camouflage Cream
Korektor w kremie







Końcówka marca i pierwsze tygodnie kwietnia były dla mnie dość sterujące ,co niestety odbiło się m.in na mojej cerze ,na której pojawiły się wypryski.
Owszem można użyć zwykłego korektora ,mi jednak najlepiej się sprawdził korektor w kremie od Catrice ,który świetnie je ukrył.
Ze względu na to superkrycie ,odradzam używanie go pod oczy.
Swoją drogą coraz bardziej lubię kosmetyki marki Catrice
Korektor kupiłam na Lademakeup
(LINK gdybyście go chcieli tam kupić )





A jak Tam Wasz Kwiecień?



Dajcie znać w komentarzach ☺


Do następnego 😘




68 komentarzy:

  1. OO tak ten kamuflaż z Catrice to również mój ulubieniec

    OdpowiedzUsuń
  2. Intensywny miałaś miesiąc- cieszę się, że znalazłaś sposób na swoje problemy ze słońcem:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺
      Mam wrażenie że cały rok taki będzie ☺

      Usuń
  3. Czytałam sporo recenzji na temat 'Miszmasz czyli Kogel-Mogel 3' i większość była bardzo negatywna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czemu dziwić ,"to tylko jakby " kontynuacja dwóch poprzednich całkiem fajnych części ☺

      Usuń
  4. Znam ten korektor z Catrice, super się sprawdzał :) Gratuluję takich wspaniałych statystyk na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  5. odkąd poznałam ten korektor nie rozstaję się z nim haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana trzymam kciuki za Twoje zdrowie, bo z tym nie ma żartów, jak Ci się sprawdza nowy telefon? Filmów niestety nie widziałam, więc się nie wypowiem. 9 tyś wyjść miesięcznie to całkiem dużo, gratulacje! Kwiecień u mnie szybko minął, albo był bardzo przyjemny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺
      Jeśli chodzi o telefon ,to jak narazie niezle☺

      Usuń
  7. you look so sweet...like sweet 17....

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak koleżanka dobrze mówi:) bardzo młodo wyglądasz;)

      Usuń
    2. Dziękuję dziewczyny 😘

      Usuń
    3. I follow you, hope you follow me as well.
      Thanks

      Usuń
  8. Zainteresowałaś mnie filmem Konwój,życzę Ci powodzenia w biznesie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zwłaszcza jeśli lubisz kryminały
      Nie dziękuję 😉

      Usuń
  9. Fajnie, że znalazłaś sposób na ochronę przed słońcem.
    Konwój mnie bardzo ciekawi, mam zamiar niebawem go obejrzeć.
    Lecę na stronkę zobaczyć ten korektor:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺
      Film polecam bo bardzo fajny ☺
      Co do tej ochrony to wyszło przypadkiem 😉

      Usuń
  10. Śliczna sukienka ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze super podsumowanie ;) Współczuję przygód z elektroniką, ale tak to niestety bywa. Najgorzej jak wszystko na raz zaczyna się psuć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺
      No niestety,jak zaczyna się psuć to wszystko naraz 😟

      Usuń
  12. Nie ma to jak wszystkie sprzęty psują sie w tym samym czasie i trzeba kupić nowe. Dobrze,ze chociaz stary tablet wskrzesiłaś do życia.
    Z filmów Kogiel MOgiel- amm barzdo podobne zdanie- dla ,nie dno. Konwój tez bardzo mi się podobał :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobrze że udało mi się go uratować ☺
      Spodziewalam się że "Konwoj " Ci się spodoba - wszakże mamy podobne gusta jeśli chodzi o film 😉

      Usuń
    2. Dokładnie- zawsze mniej wydanych pieniędzy na coś nowego :)
      Tak bardzo mi się podobał :-)

      Usuń
  13. Mój kwiecień minął jakoś szybko. Co do obejrzanych przez Ciebie filmów to nie oglądałam żadnego, ale każdy z nich mam w planach. Najbardziej kusi mnie film "Plagi Breslau".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ,bo bardzo fajny thriller ☺

      Usuń
  14. Gdzieś mignął mi przed oczami Konwojent.. Ale nie jestem pewna czy to był plakat czy jednak Mama kupiła do swoich zbiorów. Gratuluje statystyk! Życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój kwiecień był nawet okej. Dużo wolnego, to się ceni :)
    Film ,,Kogel Mogel" mnie się właśnie podoba. Fakt, jest troszeczkę, a nawet bardzo inny od tamtych części, ale ja osobiście na to czekałam, nie chciałam wręcz ciągnięcia tego w tym samym stylu. Niestety filmy, które są odtwarzane po długim czasie zazwyczaj się różnią kompletnie od poprzednich części. Tak jest i tu. Ale ile osób tyle opini, jak mówisz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to pozazdrościć tego wolnego ☺
      A no właśnie,ja niestety liczyłam że bedzie kontynuacja poprzednich czesci ,dlatego mi się nie spodobał,ale..."ile osób tyle opinii"
      Druga sprawa że tak jak piszesz ,minęło sporo czasu od premiery "Galimatiasu", i czasy się zmieniły ,dlatego też nie jest ten sam klimat.

      Usuń
  16. Współczuję przykrych chwil jak również problemów ale głowa do góry, po deszczu zawsze wychodzi słońce :) mój kwiecień był ciekawy, szybki i pozwolił mi trochę przeżyć, chodź wiosną dopiero się rozkręcam, czekam na lato, dopiero w tedy wykorzystuję każdy dzień na 100% :) z filmów nie znam ani jednego, to znaczy znam ale nie miałam okazji obejrzeć :) jak tylko będę miała okazję, na pewno coś zobaczę, chodź mam długą listę filmowych zaległości... ja nie wiem kiedy to wszystko nadrobię :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bardzo podobnie;również teraz staram się wykorzystać każdy dzień ☺
      Mam nadzieję że znajdziesz chwilę na nadrobienie zaległości filmowych ☺

      Usuń
  17. Nie widziałam żadnego filmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tylko "plagi Breslau" i "konwój"

      Usuń
  18. nie oglądałam Kogla Mogla;p nigdy żadnej części;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś chyba pierwsza mi znaną osobą,która nie obejrzała dwóch poprzednich części 😉😁

      Usuń
  19. My April was not bad. quite busy for Easter at work.

    You did a great job on your blog. Congratz for your achievements!
    I follow you

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your congratulations and for "follow" ☺

      Usuń
    2. You are very welcome =)

      Usuń
  20. Hi Lili
    I love the sun and the heat!!
    Sorry about your phone!!
    About movies, I don't go to the movies!!!
    Xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. when it comes to films, there is nothing to regret in 20% 😉
      whereas when it comes to phone-coz happens ...
      thank you ☺

      Usuń
    2. I love the spring when temperature below F 70 or C 22 degree

      Usuń
  21. Ojej, widzę, że długo mnie nie było, bo większości z tego podsumowania nie pamiętam ;o Ostatnio czas pędzi jak szalony i nie wiem nawet kiedy mi miesiące uciekają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze że już wróciłaś ☺

      Usuń
  22. Z tych wymienionych wyżej filmów widziałem „Plagi Breslau” (chociaż nie lubię wulgaryzmów u Vegi, zupełnie niepotrzebnych moim zdaniem).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety filmy Pana Vegi mają strasznie dużo wulgaryzmów ,też uważam że niepotrzebnie.
      Akurat "Pragi Breslau " to i tak lightowo w porównaniu z innymi co nie zmienia faktu że umie zrobić fajne filmy ,zwlaszcza akcji ☺

      Usuń
  23. Ja akurat uważam że Kogel Mogel 3 był fajny, wiadomo że wczęsniejsze części były o niebo lepsze ale nie ma tragedii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi się nie podobał ,ale ja chyba za bardzo się nastawiłam to że będzie to kontynuacja,poprzednich części☺

      Usuń
  24. Miałam ten korektor Catrice i krycie ma naprawdę mocne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tez ogladalam Kogel Mogel 3 i ciesze sie, ze nie wybralam sie na to do kina. Moj ulubiony polski film i niestety taka profanacja.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, że Twoje problemy w większej mierze zostały rozwiązane! Życzę dalszych sukcesów :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta sesja zdjęciowa z kamizelką była genialna :)
    aszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy15 maja

    Super podsumowanie kwietnia :D Muszę obejrzeć Kogel-Mogel :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa , czy Ci się spodoba 😀

      Usuń
  29. jakie plany na wieczór?:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Życzę Ci, żebyś w maju już sobie ze wszystkimi problemami poradziła, powodzenia również w biznesie i zdrowia życzę :* pozdrawiam
    http://pracownia-kotolaka.blogspot.com
    http://raciezka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Najlepszy look był ten z kamizelką uwielbiam :)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  32. Też bardzo lubię ten korektor:d Miałam oglądać w ten weekend ten najnowszy Kogiel Mogiel ale chyba sobie daruję skoro taka kiszka:D Buziaczzki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ☺
      Trzecia część "Kogla Mogla" odradzam , szczególnie jeśli lubisz dwie poprzednie

      Usuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)