Bordowa bluzka,futrzana kamizelka, jeansy i botki na szpilce

Witajcie kochani

Dziś przychodzę do Was z pierwszą częścią zdjęć z Katowic.
Ostatnie tygodnie dały mi naprawdę mocno w kość  dlatego z miłą chęcią powrócę do takich miłych wspomnień.


Zdjęcia robione były w pierwszy dzień kalendarzowej wiosny,choć pogoda na to zupełnie nie wskazywała-tradycyjne po sesji dopiero pojawiło się słońce.
Foty były robione w Parku Śląskim i pierwszą rzeczą która mnie tam zachwyciła były pustki...

Nie przepadam za tlumami ludzi, a podczas sesji zdjęciowej jest to jeszcze nasilone-jakby nie było jest to publiczność.
Choć trochę się już do tego przyzwyczaiłam, pusty Park Śląski był naprawdę miłą niespodzianką
Nie wiem czy to kwestia pogody,czy pory dnia czy miałam po prostu farta
W każdym razie cały pobyt zaliczam do udanych 😀
Nie przedłużając ,zanim przejdę do zdjęć chciałabym skorzystac z okazji (ponieważ następny post pojawi się dopiero po Śwìętach)i złożyć Wam życzenia Wielkanocne :zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Wielkiejnocy








Na sobie mam bordowa bluzkę że sklepu Wassyl, jeansy ,botki na obcasie, zegarek z Capitola,oraz futrzana kamizelkę że sklepu
Po za zniżka Capitola (15% rabatu na hasło Liliblogger15)
Mam dla Was również rabat 25% na zakupy w Matigol (BLOG25PL)



Dajcie znać w komentarzach co myślicie o tej stylizacji.










Fotograf - Klaudia Harwig

Bluzka - Wassyl

Jeansy - allegro

Zegarek - Capitola  (15% taniej z kodem LILIBLOGGER15)

Botki na szpilce - Wilady.pl

Futrzana Kamizelka - Matigol (25% taniej z kodem BLOG25PL )




Jeszcze raz Wam życzę Wesołych Świąt.
Do następnego 😘

40 komentarzy:

  1. ale mi się bardzo podobają buty :D Kamizelka też jest fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie lubię miejsc do zdjęć gdzie każdy się przygląda. Wyglądasz na niezwykle zrelaksowaną na tych fotkach.Stylizacja jest świetna , kamizelka to mój faworyt :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki klimat jeszcze wrócił ;) U mnie już sto procent wiosennie.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja. A buty mega! Mimo to nie umiałabym w nich chodzić :D
    A do Katowic się wybieramy już niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi Lili
    I wish you a wonderful easter. And wow that photos are stunning. I m a little shy too when I see many people around me.
    Xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja, no i te świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely shoes...
    have a great day

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz, buty wygrywają :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21 kwietnia

    Świetne futerko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja i super buty! Wow no rewelacja!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy21 kwietnia

    Super stylizacja! Bardzo spodobał mi się kolor bluzeczki :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. A very nice and stylish look, dear!

    OdpowiedzUsuń
  13. You looks great honey :)

    http://finddyourway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny klimat zdjęć❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo spodobała mi się Twoja stylizacja! Idealna na wiosnę :) Dobrze, że sesja zdjęciowa się udała i przebiegła bez przeszkód. Trochę późno, ale również życzę Ci Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Super look . A zdjęcia cudowne . No miałaś farta , ze były pustki .

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia :) Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie jestem fanką skórzanych kamizelek <3
    Mimo, że już po świętach to życzę dużo ciepełka!
    Kasia-napisaneprzezkasie

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne buty, ale obstawiam, że zabiłabym się w takich.

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem Ci że bardzo dobrze że słoneczka nie było, zdjęcia sa prześliczne!
    Sama mam kilka rzeczy z Wassyl i jestem bardzo zadowolona :)
    Buty mega, kocham takie szpile, chodź przy małym bąblu rzadko nosze :(
    Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestawik świetnie dobrany kolorystycznie. Bardzo podoba mi się Twoja torebka. Dobrze,ze sesje udało się zrobic bezpromlewo i zbędnej widowni :-P

    OdpowiedzUsuń
  22. you look pretty with jeans and shoes

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega stylowy zestaw, a te buty świetne! Pięknie wyglądasz!:)
    Mam nadzieję, że święta były udane:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Futrzana kamizelka bardzo bardzo mi się podoba! Buty dałabym trochę niższe, ale tylko dlatego, że mam inny styl. Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dlatego ja do sesji staram się wybierać raczej takie odludne miejsca, bo u nas to jeszcze zaścianek, a blogerka to kosmitka ;) hahaha

    Kochana Twoje szpiluchny jak zwykle powalają <3
    wyglądasz bosko !

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie wyglądasz :) Dobry fotograf, ma oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja:):) Super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  28. Po pierwsze kochana piękne zdjęcia :) Po drugie kurczaczek juro 26stopni a ja u ciebie widzę futrzaka :) Świetnie wyglądasz piękna :)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  29. kamizelka przegenialna :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny klimat zdjęć :) Bardzo ładna stylizacja a to futerko jest mega :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  32. O rany jaka piękna sesja! :) Też nie przepadam za tłumami ludzi ;p śliczna stylizacja, a plener idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, this looks amazing!!
    Beautiful photos ♥ You look gorgeous!
    Hugs from Germany!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Love this jeans look!! :)

    Very sexy high heeled boots!! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)