PhotoChallenge 2019 Jak&Jil

Witajcie☺


W dzisiejszych czasach, na całym świecie jest masa osób które próbują wyglądać idealnie, nie akceptują swoich mankamentów w wyglądzie.

Jest to dość duży odsetek.

Nawet jeśli ta liczba tych osób, próbujących na siłę się zmienić w ideały, jest ogromna, to na pewno jest też część osób które akceptują siebie i czują się dobrze w swojej skórze.

Przecież nie ma ideałów, nie ma idealnego wyglądu, każdy z Nas jest na swój sposób piękny.

Patrzymy na zdjęcia którymi nas karmią Socialmedia czy Intenet, na których widzimy ludzi pięknych,uśmiechniętych zapominając że istnieje coś takiego jak Photoshop.


Marzymy o świecie w ktotym wszystkie rodzaje piękna są akceptowane, a każda osoba jestuwzględniana przez to co czyni go innym.

I właśnie z myślą o takich osobach Jak&Jil ogłosił konkurs PhotoChallenge 2019









PhotoChallenge 2019 jest skierowane do studentów uniwersytetów, studiów magisterskich,doktoranckich, podyplomowych czy licencjackich dowolnego kierunku.



Nagroda w konkursie jest 4.000 dolarów (z czego 1.000 dolarów trafi do jednego z partnerów NGO,wybranego przez zwycięzcę )



Więcej informacji o konkursie oraz formularz znajdziecie na stronie :














Ktoś z Was chce wziąć udział?

A może braliście udział w tym, lub podobnym konkursie?

Dajcie znać w komentarzach ☺ 

Do następnego 😚

25 komentarzy:

  1. Fajna inicjatywa:) Ja już jestem po studiach, więc się nie załapię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie wezmę udziału w konkursie ze względu na to, że chodzę do technikum :)
    Wszystkim co biorą udział, życzę powodzenia :)
    PS. TEN KOMENTARZ JEST PRAWIDŁOWY, W TAMTYM BYŁ ZŁY LINK HAHHAHAH XD
    Pozdrawiam
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ciekawa inicjatywa! Sama nie brałam w czymś takim udziału i chyba już się nie zaliczam do grona mogących wziąć udział...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22 stycznia

    Bardzo ciekawy konkurs dla studentów :D
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie poczytam o konkursie :) Zaciekawił mnie sam temat, taki prawdziwy.

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej inicjatywie, wydaje się być ciekawa. Swoją drogą - to prawda - internet, media społecznościowe karmią nas wszystkim co IDEALNE. Idealne śniadania, idealne zdjęcia produktów, idealne zdjęcia makijażu, idealne życie ;) I przyznam szczerze - Trochę zaczyna mnie to męczyć, że brakuje w tym wszystkim luzu i autentyczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już nie studentka:D ale pomysł sam w sobie bardzo zacny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O chyba do mnie pisali z tym konkursem co kochana dostałaś za publikacje??

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy23 stycznia

    Niestety ja jeszcze studentką nie jestem, ale fajnie z twojej strony, że wspierasz takie inicjatywy! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda ze nie jestem już studentka :/. Bo akcja i powod tej akcji jest super .Przez media i ich kreowanie piękna kobiety czuja się brzydkie - a nie są .Mam nadzieje ze Ty się zgłosisz to będę głosować i kibicować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 😘
      No niestety nie jestem studentką tak więc się nie zalapie😐
      Ale inicjatywa mi się bardzo podoba, tak więc popieram tą akcje

      Usuń
  12. O kurcze ja już po studiowaniu, ale nagroda warta zachodu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna inicjatywa i sposób na wyrażenie swoich poglądów. Powinniśmy uświadomić sobie, że dopóki nie zaakceptujemy tego, jakie jesteśmy nie uda nam się osiągnąć ideału :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idee konkursu jak najbardziej popieram ale udziału raczej bym nie brała :) zresztą i tak nie jestem już studentką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tym konkursie. Bardzo ciekawa sprawa Raczej nie wpisuje w moja tematykę fotograficzną, ale może coś wpadnie mo do głowy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa akcja ;) Myślę, że potrzebujemy teraz takich ;) Ja jednak studia już skończyłam, więc mogę jedynie przyglądać się wszystkiego z boku ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny konkurs :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm może i ja spróbuje ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna inicjatywa - nie ma jak wśród całej tej wykreowanej w fotoshopie fatamorgany zobaczyć coś naturalnego . Ideałów nie ma- chodzi o to by zaaakceptować się takimi jakimi jesteśmy :-*

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)