Podsumowanie Października 2018




Witajcie w pierwszą niedzielę Listopada 
Skoro to pierwsza niedziela nowego miesiąca,to czas na podsumowanie poprzedniego miesiąca czyli Października☺



Jaki był Październik 2018?

Zacznę może od tego że Październik minął mi bardzo szybko głównie na odliczaniu i planowaniu urlopu.Gdy już się go doczekałam to pogoda się diametralnie zmieniła,zaczęło lać,wiać...
Cóż zostało mi cierpliwie czekać na poprawę pogody...Doczekałam się pięknej,złotej polskiej jesieni ale pierwszy dzień takie pogody spędziłam u lekarza,a mój humor niestety totalnie się pogorszył gdy dostałam stabilizator na ok 3-4 tygodnie +2 tygodniowy szlaban na szpilki.Ostatnio opuchlizna zaczęła schodzić,przez co stabilizator zaczyna mi się zsuwac...
Przy okazji :bardzo dziękuję wszystkim za miłe życzenia z poprzedniego postu 😘
Październik więc nie zapisał się zbyt miło w mojej pamięci,ale grunt że szybko minął.
Jednak najważniejszym momentem w październiku byla moja decyzja o rozpoczęciu kursu.
Kolejną może nie zbyt ważną decyzja była zmiana koloru włosów.Na razie wyszedł bardzo ciemny brąz,i w sumie podoba mi się ten kolor tak więc narazie zostaje przy tym kolorze...






Filmy które obejrzałam w 
Październiku 2018:

W związku z tym że byłam na urlopie ,
Udało mi się nadrobić zaległości filmowe,


Pułapka 

Udało mi się zakończyć serial.
Widziałam że w internecie krążą lekko negatywne opinie
O tym serialu,
Z którymi się nie zgodzę.
Dla mnie to był naprawdę bardzo fajny serial
Klimat bardzo podobny do Belfra ,ten sam reżyser.
I w Pułapce i w Belfrze mamy dwóch morderców; z krwi i kości który  za przeproszeniem odwalił czarną robotę i osobę która kierowała tym wszystkim.
W obydwóch przypadkach ten drugi główny morderca idzie niemal po trupach (i to dosłownie ) do celu,jest odrzucony,zraniony...
No i jest to osoba po której byśmy się w życiu tego nie spodziewali.
Śmiało Pułapkę  polecam fanom Belfra
Twórcy zostawoli otwartą furtkę do drugiego sezonu
I jakiś czas temu przeczytałam że będzie ten drugi sezon
czego trochę się boje; chyba wszyscy pamiętamy jak było z drugim sezonem Belfra???(a raczej z finałem ,który był chyba pisany na szybko byleby to skończyć )



Kler

Nie będę ściemniac;
Obejrzałam ten film bo wszyscy go oglądają 
Już przy Drogówce pisałam że kompletnie rozumiem 
Filmów Smarzowskiego i Kler to potwierdził.
Nie rozumiem tego zamieszania wokół tego filmu,
A sam film nie zrobił na mnie zbyt wielkiego wrażenia.
W którymś artykule wyczytałam że Smarzowski chciał by ludzie po obejrzeniu tego filmu przestali patrzeć na księży jak na świętych 
Mi zawsze polityka i religia(jeśli chodzi o kościół jako instytucje ) nie były zbyt bliskie,więc film mnie obszedl 


Jestem mordercą 


Podczas gdy wszyscy wokół  (no prawie wszyscy) żyją Klerem,
Mnie poruszył zupełnie inny film.
Jeśli sledzicie mnie na Instagramie ,to zapewne wiecie że serial 
Kruk.szepty słychać po zmroku ,pochłonął mnie do reszty.
Spodobał mi się na tyle że zaczęłam sprawdzać inne filmy autorstwa reżysera Kruka.
No i znalazłam.Jestem Mordercą to film oparty na faktach,przedstawiający śledztwo w sprawie słynnego w latach '70 Wampira z Zagłębia.
Z czystym sumieniem mogę go polecić tym którym podobał się Kruk.(nawet zastanawiałam sie czy nie poswiecic temu filmowi oddzielnego postu ,bo w takiej króciotkiej notatce nie jestem w stanie wszystkiego opisac.)Obydwa filmy są thrillerami psychologicznymi,mają niemal identyczne klimaty.
Nie mam zwyczaju wierzyć w to co tam wypisują w necie, ale natknęłam się na info że reżyser nie jest przekonany co do winy domniemanego Wampira,po obejrzeniu filmu jestem jednak skłonna w to uwierzyć (ja jednak mam zupełnie inne zdanie na ten temat-całkowicie przeciwne,oczywiście zbudowałam je na podstawie filmu oglądając zachowanie Kalickiego  )



Kobiety mafii

ile razy po kilku minutach filmu macie ochotę go wyłączyć?
Ja tak miałam w przypadku Kobiet mafii.
Pomyślałam że jednak dam szanse i obejrzę do końca -no niestety żałuję.Film zbyt wulgarny ,zbyt ostry jak dla mnie.


Drzazgi 

Jak wyżej czytaliście ;film autorstwa reżysera Kruka.
Z racji tego że jestem fanką thrillerow,filmów akcji ,film był dla mnie zbyt delikatny.
Nie jest zły, choć ja nic nie rozumiałam, ale wydaje mi się że osobom lubiącym dramaty i filmy obyczajowe jak najbardziej się spodoba.


Ślad

W internecie aż huczy od negatywnych recenzji na temat tego serialu.Po opiniach zrozumiałam że tematem tego serialu jest pościg za wrocławskim seryjnym mordercą.Na forach ludzie tak pisali jakby jedynym tematem był właśnie te seryjny morderca i policjanci którzy nie mogą go złapać.Jakież było moje zdziwienie gdy owy morderca został złapany po kilku odcinkach a śledczy zajęli się kolejną sprawą...
Serial ot taki sobie -ani zły ani dobry.
Ktoś pamięta jeszcze fabularno dokumentalne seriale TVN W11 czy Detektywi?
Jeśli polubiliscie tamte seriale ,ten z pewnością też Wam się spodoba.





Nielegalni

Czekałam, czekałam i się doczekałam ☺
Na razie jestem po 3 odcinkach i na chwilę obecną musze przyznać że średnio.Nie wciąga aż tak jak Kruk czy Belfer,przez pierwsze dwa odcinki akcja była strasznie zagmatwana,i dopiero w trzecim powolutku zaczęło się rozkręcać.Oglądam dalej ale jak dla mnie szału nie ma-przynajmniej na razie 


Źródła zdjęć plakatów filmowych 






Najchętniej czytane posty 
Październiku 



(222 wyświetleń)






(198 wyświetleń )






Statystyki blogowe 
Październik 2018

W Październiku mój blog odwiedziło 6187 osób 

Najwięcej osób było z 

- Polski  (2984 osób )

- Niemiec (653 osób )

-Wietnamu (477 osób )



Kosmetyczny ulubieniec miesiąca :

Paletka cieni do powiek Douglas 




Odkąd podjęłam decyzję o kursie,od nowych ubrań czy butów zdecydowanie bardziej cieszy zakup kolejnego podkladu czy cieni do powiek.Tak było w przypadku tej paletki.Przy okazji kupna kremu pod oczy w Douglasie,ta paletka rzuciła mi się od razu w oczy.Nie żałuję jej zakupu (kosztowała coś około 30 złotych )Bardzo podobają mi się kolory w tej paletce



bardzo fajnie się je aplikuje-choć podejrzewam że to zasluga pędzelka.





Opakowanie również bardzo ładne.



A co w Listopadzie?

Listopad zazwyczaj kojarzy mi się z moimi urodzinami.W tym roku wyjątkowo jednak będę czekać na moment zdjęcia tego stabilizatora (mam nadzieje że do moich urodzin tak się stanie)Oprócz tego listopad zapowiada się pracowicie -od jutra już wracam do pracy.


A Wam jak minął Październik?


Dajcie znać w komentarzach ☺
Do nastepnego 😘


51 komentarzy:

  1. Ja Pułapkę oglądałam każdy odcinek, kobiety mafii bardzo mi się podobał :) Co raz bardziej przekonuję się do Polskich filmów tego typu ;) no i na liście do nadrobienie "Nielegalni" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Polacy robią coraz to lepsze filmy akcji 😉

      Usuń
  2. Love your review as always ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy04 listopada

    Super podsumowanie.
    Kler oglądałam i mam takie samo odczucie - tyle szumu wokół ... no właśnie czego? Jak dla mnie nic konkretnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff witaj w klubie bo już myślałam że coś jest ze mną nie tak ,bo naprawdę wg mnie "Kler"to nic specjalnego ☺

      Usuń
  4. Serial "Pułapka" bardzo mnie zaciekawił swoim zwiastunem, ale nie miałam jeszcze okazji obejrzeć. Fajnie, że Tobie się spodobał. Po takim opisie jeszcze bardziej mam ochotę go zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Cię zachęciłam,bo mi się ten serial naprawdę podoba...☺
      Niektórzy się czepiają sceny z toalety w pierwszym odcinku z drzwiami zamykanym od zewnątrz, tak jak "Belfrze" czepiali się tego ile to Asia leżała w lesie 😆

      Usuń
  5. Życzę,by szybko Ci się poprawiło zdrowie ❤ Kler widziałam,cudna paletka ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe podsumowanie :) Ja szczerze nie przepadam za polskimi filmami, ale może jakiemuś tytułowi dam szansę. ;)

    www.imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo warto ,w Pl robią to coraz lepsze filmy ☺

      Usuń
  7. Nie znam żadnego z tych filmów, ale nasze rodzime produkcje ogólnie rzadko oglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pułapka całkiem całkiem, KLer też ok, choć spodziewałam się czegoś mocniejszego, Jestem mordercą tez zaliczyłam jakiś czas temu w kinie :-)Podobnie Kobiety Mafii :)
    Paletka mega kolorystycznie- a Ty tam kuruj swoją nóżkę, byc ponownie mogła chodzić w swoich ukochanych wysokich butach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,kuruje ,kuruje 😘
      Mi "Pułapka baaardzo się podobała "Kler" niestety nie...
      "Jestem mordercą "to trochę za późno obejrzałam,film bardzo fajny ☺

      Usuń
    2. "Jestem mordercą" też przypadł mi do gustu- lubię takie filmowe klimaty.
      Trzymam kciuki aby również listopad był pełen pozytywnych wrażeń

      Usuń
    3. O to witaj w klubie 😘
      Teraz pan Maciej kręci nowy film "Ikar.Legenda Mietka Kosza" -ciekawe czy będzie podobny klimatem do historii Kalickiego ☺

      Usuń
  9. Wlaśnie tyle szumu wokół tego filmu kler a ja sie zastanawiam po co szczerze to nie oglądałam i jakoś nie zamierzam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fakt szum wokół tego "kleru jest duży i ja też nie wiem dlaczego...

      Usuń
  10. Mi październik minął bardzo szybko. Ogólnie muszę przyznać, że ten rok mi umknął. Tak wiele się wydarzyło...
    Muszę koniecznie oglądnąć "Pułapka" :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też wiele się wydarzyło, zbyt wiele i nie mogę się doczekać 2019 roku 😉

      Usuń
  11. W piątek oglądałam pierwszy odcinek "Kobiet mafii" i jak dla mnie dramat, naiwne i koszmarna gra aktorów:/
    Mam nadzieję, że z nogą będzie coraz lepiej i będziesz mogła pozbyć się już tego stabilizatora:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 😘
      Noga juz coraz lepiej ,więc mam nadzieję że się tego stabilizatora szybko pozbęde 😄
      Co do "Kobiet Mafii" serialu nie oglądałam i nie zamierzam bo film był tragiczny

      Usuń
  12. Ja czesto tak mam ze gdy juz mam wolne to pogoda nie dopisuje :/ A na jaki kurs sie wybierasz? :) Ja myslalam ostatnio o kursie niemieckiego ale sie zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och witaj w klubie ☺
      Jak dziś szłam do pracy to była tak piękna pogoda 😢
      Narazie kurs wizażu wybrałam ☺

      Usuń
  13. Bardzo ciekawe filmy, część z nich znam. Co do "Kler" to nie oglądałam, miałam jechać do kina, ale widzę że dobrze że tego nie uczyniłam. Zobaczę na necie :)
    Super statystyki bloga, gratuluję tylu odwiedzin :)

    Pozdrawiam:*
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 😘
      Wg mnie "kler" to naprawdę nic ciekawego więc niewiele Cię ominęło ☺

      Usuń
  14. Bardzo zaciekawił mnie ten film 'Jestem mordercą'. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, zwłaszcza jeśli nie masz słabych nerwów, i podobał Ci się serial "Kruk,Szepty słychać po zmroku "☺

      Usuń
  15. Oglądałam na bieżąco "Pułapkę" i bardzo mi się podobał ten serial. Nie mogłam się doczekać kolejnego odcinka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Filmy akurat nie dla mnie a paletka cieni jest super :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/11/babyonlinewholesale-w-poszukiwaniu.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Współczuję zawirowań ze stabilizatorem, mam nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia i ukochanych szpilek!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję ☺
      Dziękuję😘

      Usuń
  18. Kolorki w paletce też mi się bardzo podobają! :) Październik też mi tylko mignął ;p pułapkę miałam chęć oglądać ale jakoś jeszcze nie zaczęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi przykro z powodu tego, co miało miejsce w październiku. Mam nadzieję, ze teraz będzie tylko lepiej. Życzę dużo, dużo zdrówka kochana! Z podanych pozycji filmowych widziałam tylko Kler. Wybraliśmy się na niego, bo film zrobił w okół siebie taki szum, pobił Greya, musieliśmy koniecznie dowiedzieć się o co chodzi. Nie spodziewałam się tak mocnych scen. Film według mnie był bardzo dobry, tylko nie podobała mi się końcówka bo była nie logiczna (wiem, że miało być tak z puentą, tak symbolicznie ale żeby nikt go nie uratował? nie próbował? na takiej pielgrzymce KAŻDY ma przy sobie butelkę wody) oraz film był ciut za długi, gdyby był krótszy na pewno byłby lepszy bo kolejne przekleństwa nie były już tak efektowne jak te na początku seansu. Poza tym film miał jeden rewelacyjny tekst, kiedy wszyscy księża próbowali załagodzić sprawę księdza Lisowskiego (swoją drogą ta postać w filmie ma takie samo nazwisko jak ja) i arcybiskup powiedział do jakiegoś księdza żeby gdzieś zadzwonił a ten ksiądz do niego "teraz?" a on na to "masz rację, na ch*j się spieszyć, za rok zadzwoń" - to tekst całego filmu :D ogólnie film oceniam wysoko :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 😘
      No niestety mi "Kler" nie przypadł do gustu ☺

      Usuń
  20. Właśnie na liście do obejrzenia mam film Kler i Jestem morderca . Ładne kolory ma ta paletą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 😘
      Koniecznie daj znać jakie są Twoje odczucia po obu filmach 😘

      Usuń
  21. o Pułapka! też oglądałam! :) podobało mi się i mam nadzieje, że drugi sezon będzie równie dobry :) jeśli chodzi o Belfa to mam podobne odczucia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W internecie aż huczy od opinii identycznych jak nasze na temat "Belfra 2"😆
      Też mam nadzieje że "Pułapka 2" będzie równie udana ☺

      Usuń
  22. Mam takie samo podejście do Kobiet Mafii - nie byłam w stanie obejrzeć filmu do końca.
    Swoją droga fantastycznie że wprowadzasz takie statystyki :) Bardzo lubię posty z podsumowaniami. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺
      Ja się zastanawiam jakim cudem ja dotrwalam do końca "Kobiet Mafii"

      Usuń
  23. A mi się Kler spodobał, choć jedna scena była dla mnie zbyt mocna i do teraz, miesiąc po seansie wciąż wzbudza we mnie odrazę. Reszty filmów nie kojarzę, ale zamierzam obejrzeć Pułapkę, zobaczymy, czy mnie wciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiem którą scenę masz na myśli ☺

      Usuń
  24. wspaniałe podsumowanie! :) super paletka! a serial "Pułapka" koniecznie muszę rozpocząć <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy06 listopada

    Świetne podsumowanie miesiąca :D Gratuluję statystyk ^^
    Paletka jest naprawdę super ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Tyle czasu bez szpilek! Dla ciebie to musiała być udręka :d :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze że dla mnie osobiście to jest naprawdę przykre...
      Już po prostu odliczam minuty kiedy znów wskocze w szpilki 😆

      Usuń
  27. o kurcze ! nie wiedziałąm ze w Douglasie są takie śłiczne paletki !!! *.*

    zapraszam do siebie :D
    https://maagdel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)