Dress code and red high heels (kody rabatowe Rosegal i Capitola)

Witajcie😘

Trochę mnie tu nie bylo za co przepraszam, ale myślę że jestem nieco usprawiedliwiona ;wtorek spędziłam w Krakowie ,a wczoraj miałam urodziny 🎂🎁 (o wszystkim pisałam co nieco na Instagramie)
W najbliższa sobotę będę świętować swoje urodziny   (i nie tylko swoje, bo w poniedziałek moja najlepsza przyjaciółka skończyła 26 lat,a za kilka dni mój kolega też ma urodziny, a więc standardowo łączymy wszystko 😆)
A wy jakie macie plany na Weekend ?☺




Zanim na mojego bloga trafi sesja zdjęciowa urodzinowa, minie trochę czasu (zapowiedź jest na Instagramie )
Dziś nieco inna stylizacja coś w stylu dress code.
Sukienka którą mam na sobie pochodzi ze sklepu Rosegal,wygląda jak połączenie koszuli i spódnicy.
Jak dla mnie mogła by być trochę bardziej Obcisła, ponieważ ja lubię takie fasony,a ta jest nieco luzniejsza...
Nie mam pojęcia czy ona jest po prostu tak zrobiona,czy ja jestem za chuda 😂 czy może to przez rozmiarówke  (zazwyczaj na Chińskich stronach zamawiam rozmiar M,mimo że noszę S)
Wydaje mi się że ona jest po prostu tak zrobiona.
Ta wersja mi się wydaje najbardziej prawdopodobna ,szczególnie po tym jak w internecie znalazłam definicje dress code 

dopierwszejpracy.pl/michal-kedziora/co-to-jest-dress-code-i-dlaczego-jest-tak-wazny

Do tej sukienki dobralam czarne rajstopy,oraz bordowe szpilki na platformie ze sklepu Wilady.pl
Od razu mi wpadły w oko i czuje że jeszcze nie raz pojawiają się tu na blogu 😊
O ile z zamówieniem ze sklepu Rosegal nie było problemu (o czym pisałam w poprzednim poście ) o tyle z zamówieniem z Wilady.pl było trochę zamieszania ,ale nie jest w żadnym stopniu wina sklepu ( często zamawiam tam buty i nigdy nie było żadnych problemów ) tylko firmy InPost


Otóż buty miały trafić do Paczkomatu do którego miałam najbliżej(ZAWSZE tam zamawiam wszystkie paczki )W  SMSie z kodem widniał jednak inny adres Paczkomatu.Sprawdziłam maila-a może wybrałam inny adres dostawy?Nie jest ten co zwykle...
Zadzwoniłam na Infolinię InPostu - nie wiadomo dlaczego paczka trafiła do innego Paczkomatu, paczka zostanie przesłana do właściwego Paczkomatu.
OK więc czekam, czekam po kilku dniach dostaje SMS że mija termin odebrania paczki,niedługo trafi do punktu InPostu 
Kolejny telefon na infolinie-usłyszałam że przesyłka nie będzie przesłana  do Paczkomatu, trafi do punktu 
Punkt jest niedaleko mnie,ale nie wiem za bardzo gdzie...
Przed pójściem do pracy, postanowiłam jednak odebrać buty,więc poszłam do tego punktu.Nieco pobłądziłam,zdenerwowana i przemarznięta dotarłam do tego punktu,tylko po to żeby dowiedziec się że paczka dopiero jutro będzie w punkcie,bo kurier jeszcze jej nie odebrał z Paczkomatu 
Kolejnego dnia, gdy wybierałam się do Punktu dostałam SMSa że paczka czeka We właściwym paczkomacie...
Czyli wszystko dobrze się skończyło...☺
Zakupu butów nie żałuję bo są naprawdę przepiękne ❤

Owszem moglabym poczekać do wiosny, (tym bardziej że ta stylizacja zdecydowanie bardziej pasuje na wiosnę, jesień )ale po kilku tygodniowej przerwie od noszenia szpilek ,wykorzystuje każdą mozliwa okazje by ponosić szpilki a dwa to w botkach chodze na codzień, więc na blogu przyda się taka odskocznia😉
















Koniecznie dajcie znać co myślicie o tej stylizacji ☺

A na koniec mam dla Was dwa kody rabatowe -myślę że przed świętami, sylwestrem będą jak znalazł 😊

Do 31.12.2018 robiąc zakupy w Rosegal po wpisaniu kodu    RGBF1 otrzymujecie 25% rabatu


Natomiast bezterminowo na hasło LILIBLOGGER15 otrzymujecie rabat -15% na stronie Capitola






Do następnego 😘

39 komentarzy:

  1. Super stylizacja :) Bardzo spodobał mi się zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twój styl! :) I ten zegarek- po prostu świetny! Klasycznie i elegancko :)

    Malinowa Kaloria | Blog o walce z bulimią

    OdpowiedzUsuń
  3. A to niezłe zamieszanie, osobiście nigdy jeszcze nie miałam problemu z Paczkomatami :D
    Śliczna sukienka, a buty jeszcze piękniejsze <33

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Łączone imprezy są najlepsze ;) A Tobie i znajomym życzę szczęścia i sto lat ;)
    Masz śliczne szpileczki, ja w takich wyglądam jak w klockach :D Za krótkie me nóżki ;(
    Zegarek przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia w imieniu swoim i znajomych 😘

      Usuń
  5. Przede wszystkim wszystkiego najlepszego ;)

    Może dzięki tej ładniej stylizacji przyciągniesz szybko wiosnę ;p

    Fajnie razem świętować urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘

      Usuń
    2. Nie ma za co
      Wogole kolczyki mi się skojarzyly z latami 80:)

      Usuń
  6. Bardzo ładny zegarek i fajne zdjęcia :)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2018/11/sweet-but-psycho.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zamieszania z tym paczkomatem ;)śliczny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja! Na początku myślałam że góra to koszula, mega mi się spodobała!

    https://redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę spóźnione ale wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń! :)
    Świetna stylizacja :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja jak dla mnie super! Koszula w paski robi robotę <3 Dzięki za kody, może uda się coś wybrać na 18 siostry :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny elegancki zestaw - buciki maja super kolor.

    Dobrze,ze przygoda z paczkomatem dobrze się skończyła :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna, klasyczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny ten zegarek! Niestety przegapiłam urodziny, więc spóźnione spełnienia marzeń! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Szpilki bomba - warto było na nie czekać:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A very nice and stylish look, dear!

    OdpowiedzUsuń
  16. Happy Birthday!
    I love the look with tights. Very pretty!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Spóźnione ale szczere :) Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń :D

    Hah czyli nie tylko ja mam "historie" z udziałem inpostu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘
      Ja byłam w szoku bo nigdy z InPostem nie miałam takich problemów ☺

      Usuń
  18. Świętna ale dla mnie trochę za krótka, ale pewnie to jej urok, że jest seksi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepszego Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylizacja, rzeczywiście bardziej wiosenna, ale kto zabroni poszaleć jesienią ;) Współczuję sytuacji z InPostem, trochę sobie polecieli w kulki, ale dobrze, że wszystko już się wyjaśniło :)
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz ładnie:) choć dla mnie trochę za krótka ta kreacja:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego kochana :*
    Oj z przesyłkami są problemy zwłaszcza w okolicach świąt bo nawał tego mają. Wiadomo jest to denerwujące ale trzeba pracownikom dać trochę zrozumienia :)
    Piękna stylizacja :) szkoda, że jest tak zimno, ale cóż czego się spodziewać ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne sa te buty, choć podziwiam Cię,że umiesz w nich chodzić :p Co do inpostu to mnie ostatnio wkurzyli, wiec najchętniej to bym nie zamawiała od nich.

    OdpowiedzUsuń
  24. Spóźnione wszystkiego najlepszego :* Stylizacja cudowna, ale jak zwykle największą uwagę przykuły buty ;D

    www.imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Spóźnione, ale szczere.:) Dużo zdrówka, szczęścia i spełnienia marzeń! :*
    Ten zegarek jest przepiękny!
    Pozdrawiam ♥
    PrincessDomiii

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz mega stylowo i pięknie! Sukienka bardzo mi się podoba:)
    Jeszcze raz 100 LAT Kochana!!!:*

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)