Podkład Eveline Cosmetics Liquid Control HD Long -moja opinia

Witajcie w połowie długiego weekendu 😘



Tym razem długi weekend mnie niezbyt cieszy ponieważ jeszcze mam ten stabilizator na nodze.
Pierwotnie jutro miałam mieć wizytę kontrolną ,ale z racji tego że jest to dzień wolny to sobie poczekam jeszcze tydzień 😠
Pociesza mnie jedynie fakt że to za tydzień minie 3 tygodnie odkąd zaczęłam nosić stabilizator, a zgodnie ze słowami lekarza
3,4 tygodnie będzie go trzeba nosić
Liczę że za tydzień się już pożegnam ze stabilizatorem ,wskoczyć w szpilki i zrobić foty bo mam kilka pomysłów na stylizacje 😊
Póki co ,ciąg dalszy kosmetycznych recenzji ma moim blogu.
Dziś recenzja :


Podkład 

Eveline Cosmetics 

Liquid Control

HD Long 


Ci którzy zaglądają od dłuższego czasu na mojego bloga,
Zauważyli napewno że marka Eveline Cosmetics często się przewije i są to zdecydowanie pozytywne recenzje.☺
Podkład Liquid Control cieszy się pozytywną opinia wśród innych dziewczyn.
a jak jest ze mną ?
O tym w dalszej części postu ☺ 










Od producenta :


Liquid Control HD podkład do twarzy



Innowacyjny podkład nowej generacji, dzięki płynnej, nietłustej i niezwykle lekkiej konsystencji zapewnia maksymalnie naturalny efekt „drugiej skóry”. Doskonale kryje i długotrwale matuje do 24 h, bez efektu maski. Idealnie wyrównuje koloryt, zapewniając rezultat udoskonalonej cery- „baby face effect”. Aplikowana pipetką satynową formuła pozwala precyzyjnie kontrolować stopień krycia.



Testowany dermatologicznie.









Skład :


Aqua (Water), Dimethicone, PEG-10 Dimethicone, Talc, Isododecane, Trimethylsiloxysilicate, Nylon- 12, Glycerin, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, PEG/ PPG- 18/18 Dimethicone, Trimetoxycaprylylsilane, Magnesium Sulfate, Parfum, Disteardimonium Hectorite, Caprylyl Glycol, DMDM Hydantoin, Chlophenesin, Propylene Carbonate, EDTA, May Contain (+/-): CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491, CI 77492, CI 77499.











Stosowanie :

Dobrze wstrząsnąć przed użyciem. Rozprowadzić cienką warstwę produktu na oczyszczonej skórze twarzy.







Moja opinia :


Kosmetyk otrzymujemy w sporej buteleczce z pipetką która ułatwia, aplikacje.






Pamiętajmy aby przed nałożeniem wstrząsnąć buteleczka w przeciwnym razie,podkład nie da wogule krycia cery.
Po wstrzasnieciu opakowaniem,naciskamy pipetke wyjmujemy ją ponownie naciskamy pipetke nad tym czym aplikujemy zazwyczaj podkłady na cerę  (ręka,blender, gąbka itp)
Pamiętajmy o tym potrząsaniu,przed każdą aplikacją.
Po pierwsze krycie, o którym wspomniałam wyżej.
Po drugie podkład bez potrząsania,najprawdopodobniej osiada się gdzieś w opakowaniu i ciężko go później wydobyć.
Z krycia jestem bardzo zadowolona -kryje bardzo dobrze nie tworząc efektu maski.
Jestem zdecydowaną fanką lekkiego makijażu  (no chyba że do zdjęć ) i nie mam większych problemów z cerą więc mi wystarczyła jedna warstwa.




Odcień którego ja używam
To
010 light beige

tak wygląda podkład
Po rozsmarowaniu na dłoni  (dłoń mam ciemniejsza niż twarz)

Pomimo dobrego krycia podkład nie zatyka porów, nie powoduje wyprysków jest lekki.
Największą i najmilsza niespodzianką była dla mnie trwałość.
Po około 3 godzin większość podkładów  (nawet nakładanych na bazę ) znikały.
Podkład Eveline Liquid Control przetrwał około 6 godzin  (bez bazy,z baza był na mojej buzi dłużej )




Podsumowując :

Jak więc widzicie(czytacie 😆) ma fajne krycie, długą trwałość i jest lekki.
Dawno nie spotkałam podkładu który miał by taką lekką aplikacje i fajnie się nakładał.
Krycie -perfekcyjne a przy tym nie tworzy efektu maski.
Wydajność również ok-juz jedna warstwa wystarczy aby zakryć zaczerwienienia i drobne niedoskonałości,przez co wystarczy na dłużej(używam go od około 2 miesięcy i nie wykorzystałam jeszcze nawet połowy )
Ideał??
Niestety nie ma tak dobrze...
Jedynym minusem tego podkładu jest cena:około 42 złotych.
Ja miałam farta i kupiłam go na promocji w Drogerii Hebe za połowę tej ceny.
Będę wypatrywać tej promocji bo uważam że warto ,ale nie za 40 złotych 

Mieliście już może ten podkład???
Jakie są Wasze ulubione podkłady? 
Piszcie w komentarzach ☺ 
Do następnego 😚 




31 komentarzy:

  1. Fajna recenzja, ja wolę podkłady z Boujrois (nie mam pojęcia jak to się pisze, haha)
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na tę firmę to faktycznie cena dosyć wygórowana. Ale mimo wszystko przetestowałabym ten produkt - jestem ciekawa jak sprawdziłby się u mnie :) Trzymam kciuki, żeby jak najszybciej ściągnęli Ci ten stabilizator - czekam na stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, mam nadzieję że lada dzień wskoczysz w szpilki i zaprezentujesz nam tu kolejną cudowną stylizację! Pogoda jeszcze dopisuje, więc śmiało :) co do recenzji, naprawdę świetna. Znam ten produkt z widzenia, ale nie miałam okazji się z nim bliżej poznać. Obecnie mam bb od under20, nawet dobry, a poprzednio miałam matujący od Bielendy- jeden z moich ulubieńców :) Cudowny post, jak zawsze!
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  4. Привет, Лили ))
    Я ещё не пробовала тональные средства от Eveline. Но о марке слышу много хороших отзывов.

    OdpowiedzUsuń
  5. czytałam o nim pozytywne opinie i chyba się skuszę, aby zobaczyć jak się u mnie sprawdzi.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję, że szybko minie ten tydzień aby ściągnąć stabilizator kochana! A o podkładzie już słyszałam, jednak używam minerałów więc nie będę go testować :) Super że Tobie się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten podkład i aktualnie go używam. Uważam że jest naprawdę dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest na mojej liście rzeczy które mam kupić po wyczerpaniu zapasów. Na razie mam jego kolegę z Catrice. Mam nadzieje, że nie zapcha mojej trądzikowej skóry :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się w porządku ale zgadzam się z Tobą, że stanowczo za drogi ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy11 listopada

    Uuuu nie ładnie. A może jutro Twój ośrodek będzie otwarty? bo służba zdrowia ma niby normalnie pracować.
    Zdrówka życzę - nie daj się!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 😘
      Niestety niemal wszystkie przychodnie dziś były pozamykane to raz a dwa z "mojej" przychodni dostałam trochę za późno info o odwołanej wizycie,więc pewnie szybciej będzie mi odczekać te kilka dni niż szukać innego lekarza ☺

      Usuń
  11. Mam ten podkłąad i nawet go lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tego podkładu. Ogólnie jakoś wolę w tubce :D Ale to chyba kwestia przyzwyczajenia.
    Podoba mi się jego krycie, jednak cena dość wysoka.
    Mam nadzieję, że uda mi się go spotkać na jakiejś promocji.A byłam w sobotę w Hebe... ://

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiałam się nad nim ale w końcu wzięłam z wibo i catrice :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ten podkład. Ogólnie był fajny i ładnie wyglądał na twarzy, z wyjątkiem mojego nosa. Strasznie się w tym obszarze ważył, więc poleciał w świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cena rzeczywiście wysoka, ale skoro się sprawdza, to lepiej już wydać te 40 zł na niego niż na jakiś tańszy, ale beznadziejny. U mnie jeszcze dobrze działa podkład z Ingrid Cosmetics, fajnie kryje, długo się utrzymuje, a twarz jest gładka i nie ma efektu maski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for the honest review. I haven't tried this before, but sound great.

    https://www.missymayification.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo dobrego już o nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Od niedawna właśnie szukam dobrego ale lekkiego podkładu. Dzięki Bogu nie mam już większych problemów z cerą, wiec zależy mi na delikatnym i naturalnym kryciu przebarwień. Jestem nim zaciekawiona i możliwe, że przy następnej wyprawie do drogerii zaopatrzę się w niego.

    Pozdrawiam kochana i zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę kochana szybkiego ściągnięcia stabilizatora :) Podkładu nie miałam jeszcze nigdy okazji testować, ale może kiedyś wpadnie w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile masz biedulko utrapienia z tym stabilizatorem ....
    JA na szczęście też nie mam problemó z cera , więc podkładów tak naprawdę używam okazjonalnie ... Obecnei an mojej półce jest ten od Armaniego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze że nie sądziłam że te kilkanaście dni w tym stabilizatorże będzie mi się tak dluzylo. ..

      Usuń
  21. Ma nadzieję, że już niebawem nie będziesz musiała nosić stabilizatora:)
    Świetna recenzja, ja na co dzień raczej nie używam podkładów, a do zdjęć wybieram pudry mineralne:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam o nim dużo dobrego :) Niestety ja póki co mam jeszcze dosyć częste problemy z cerą, przez co u mnie podkład to codzienność

    OdpowiedzUsuń
  23. nice review....
    greeting- evi erlinda

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jednak wole gdy puder jest gęstszy :) Powiem ci że chyba mam gdzieś ten podkład tak patrze, że znam i konsystencje i opakowanie:) Czas go wyciągnąć:)


    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też jestem fanką lekkiego makijażu na codzień, chętnie sprawdzę ten podkład. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo słyszałam o tym produkcie. Muszę go w końcu sama przetestować.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy, tego jednak nie miałam okazji używać jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem właśnie w trakcie testów tego podkładu i zobaczymy jak u mnie się sprawdzi :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)