Podsumowanie Lipca 2018




Witajcie 😘


Dziś zapraszam Was na podsumowanie Lipca 2018






Jaki był lipiec??

Pierwsza połowa minęła mi dość spokojnie.
Dopiero końcówka była bardziej niespokojna.
Udało mi się sytuacje opanować jednak to nie znaczy że zniknął problem.
Mimo wszystko mam nadzieje że wszystko się ułoży ☺
Zapomniałam wspomnieć o wyróżnieniu na portalu Modnapolka.pl 😊
Więcej na ten temat napisałam





Filmy,które obejrzałam w lipcu:

Były tylko dwa☺



Podatek od miłości 
Dość długo chciałam obejrzeć ten film,ale albo nie było czasu,albo nie było jak.
Wreszcie się udało.
Niestety komedie romantyczne to nie jest mój ulubiony gatunek filmowy.
Nie będę się przyczepiść do filmu -bo był naprawdę fajny,ale niestety nie w moim stylu.


Drogówka 

Przy okazji pisania o Kruku ,wspomniałam Wam że bardzo lubię kryminały, thrillery.
Jako że Drogówka się do nich zalicza ,zdecydowałam się obejrzeć.
Niestety zawiodłam się.
Sama fabuła mnie nie wciągnęła,spodziewałam się jakiejś akcji,tymczasem film (jak dla mnie ) ciągnął się okropnie i zaczął mnie nudzić,i mniej więcej w połowie juz tylko na niego zerkałam ,a co za tym idzie kompletnie nic nie rozumiałam.

Źródła zdjęć plakatów filmowych
www.filmweb.pl







Najchętniej czytane posty w lipcu :

Granatowa sukienka w paski,czarne szpilki minikurtka skórzana 
 (248 wyświetleń )

ciesze się że ta stylizacja dobrze się przyjęła na moim blogu.
Jak już wspomniałam uwielbiam tą sukienkę i napewno jeszcze nie raz pojawi się na moim blogu ☺😉



Róż,puder,karmel i jeans 
(183 wyświetleń)

Nie zdziwiło mnie również że ten post był równie chętnie czytany,ponieważ to również moja ulubiona stylizacja.Choć jasne ubrania nie są raczej dla mnie -po kilku godzinach noszenia lądują w pralce,bo gdzieś się zawsze ubrudze 😉😁



Statystyki blogowe lipiec 2018


W lipcu mój  blog odwiedziło  3834 osób 
Najwięcej było z



-Polski  (1858 osób )
-Niemiec (791 osób )
-Stanów  Zjednoczonych (228 osób )



Kosmetyczny ulubieniec Lipca



W tym miesiącu był to krem do rąk Biolove ,brownie z czekoladą 



Krem oprócz pięknego zapachu  (kojarzycie limitowaną wersje Princessy pomarańczowej która w okolicach Bożego Narodzenia pojawia się chyba we wszystkich sklepach?Jeśli ją jedliście to już wiecie jak pachnie ten krem 😆😊😉) świetnie nawilża dłonie a jednocześnie nie zostawia tłustego filmu.
Szczerze go polecam.
Kosmetyk możecie kupić w Kontigo
Gdyby Wam się nie chciało szukać,podaje bezpośredni link:





A co z Sierpniem? ?

Sierpień zapowiada się trochę bardziej  intensywnie
Dopiero co kilka dni temu moja przyjaciółka,skończyła 25 lat
(Ci którzy mnie śledzą na Instagramie wiedzą zapewne że  Brithday Party było wczoraj)
A za kilka dni kolejne urodziny-tym razem mojego kolegi.
Tym razem jednak ograniczę się
Chyba tylko do złożenia życzeń😉
Za kilka dni również jadę znowu do Krakowa,i napewno będę miała przerwę od bloga.
Cieszy mnie również to że w sierpniu będę miała kilka dni wolnego więcej niż w lipcu. ☺











Jestem ciekawa co Wy myślicie o tym aby na stałe wprowadzić takie  Podsumowanie na mojego bloga?
No i jak Wam minął lipiec??

Koniecznie piszcie w komentarzach ☺
Do następnego 😚  






47 komentarzy:

  1. Zaciekawiły mnie filmy, bo jeszcze nie widziałam żadnego ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w wakacje praktycznie nie używam kremów do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podsumowanie to super sprawa,świetny wpis :) Udanego sierpnia ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem Biolove musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie podsumowania. Gratuluję sukcesów blogowych i wyróżnienia na portalu Modna Polka ;) Ten krem mnie zainteresował, musi naprawdę pięknie pachnieć.
    Pozdrawiam!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne podsumowanie, możesz śmiało takie dodawać :)
    Niezłe miałaś statystyki :)
    Mi lipiec minął na pracy oraz wyjściach ze znajomymi.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem pokaźne statystyki z lipca ;) Gratuluję ;)
    Filmu żadnego nie widziałam :D
    Ciekawi mnie ten krem do rąk ;) Zapach wydaje się być stworzony dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma jak takie podsumowania- Oba filmy mam tez na liście obejrzane- Drogówka jest specyficznym filmem- dość wyrazistym w końcu zrobił go Smarzowski :-)

    Super,ze bedziesz mogła wyjechac do Krakowa i troszke odpocząć. Ja wyjazdowo szykuje się dopiero na wrzesień i pażdziernik - 3 kraje i aż 4 wyjazdy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie po obejrzeniu Drogówki gdzieś wyczytałam że Smarzowski to specyficzny reżyser ☺

      Usuń
    2. Bardzo specyficzny- nie unika teamtów kontrowersyjncyh- jego najnowszy film Kler, tez z pewnościa do takich nalezec będzie :-)

      Usuń
    3. O nawet nie wiedziałam ☺
      Dzięki za info koniecznie muszę obejrzeć ☺

      Usuń
  9. Hello lili
    Portugal is Missing in your list the readers of, I must be just me ahahah
    Too bad you did not like movies, I don't like either. ahahah
    Your looks were super fancy.
    And I hope you have a good trip to Croatia.
    kisses

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie podsumowania to super pomysł, gratuluję także wyróżnienia. Mój lipiec minął strasznie szybko, ale był intensywny.

    Zapraszam na mojego bloga KLIK
    FACEBOOK
    INSTAGRAM
    Buziaki, Kanasia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja akurat nie przepadam za takimi filmami jak właśnie Drogówka. Nigdy nie oglądam ;/
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie wprowadź na stałe takie podsumowanka! :)
    Gratuluje wyróżnienia na portalu, bez wątpienia na nie zasłużyłaś.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Aktywność na blogu jak najbardziej na plus :) Gratuluję też wyróżnienia na "modnapolka" :)
    Chętnie obejrzałabym "Podatek od miłości". Myślę, że ten film mógłby mi się spodobać!

    OdpowiedzUsuń
  14. O, "Podatek od miłości" zapomniałam o tym filmie, a też chciałam obejrzeć :)
    Krem z brownie wygląda świetnie, może zimą się skuszę, na lato wydaje mi się za słodki ;p
    Zapraszam na blog!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe podsumowanie :) Gratuluję statystyk i wyróżnienia na portalu modna polka! naprawdę rewelacja :) zaciekawiły mnie filmy, ponieważ ich nie znam a oglądam nałogowo :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie podsumowania są fajne więc mogłabyś je na stałe wprowadzić :) Mój lipiec minął bardzo szybko i nawet nie wiem kiedy :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja z granatową sukienką jest przepiękna, nogi to Ty masz idealne:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten komplement 😘

      Usuń
  18. Anonimowy07 sierpnia

    Świetne podsumowanie! Zaciekawił mnie ten krem :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana gratuluje wyróżnienia na Modnej:) SUPER jestem dumna:)

    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie widziałam żadnego z tych filmów :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Lipiec był ciekawy, bogaty. sierpień na razie źle się rozpoczął - oby tylko dobrze się zakończył.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wprowadź na stałe takie podsumowania, to również fajna forma motywacji dla Ciebie i podsumowania wyników :)
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wyróżnienia i życzę całkowitego rozwiązania problemu. Cudownego sierpnia, ja też w tym miesiącu mam więcej wolnego, co bardzo mnie cieszy. hehe Uściski. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Intensywny miałaś lipiec. Życzę zatem więcej odpoczynku w sierpniu!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie czyta się takie podsumowania, oba filmy widziałam. Co do nich mam mieszane uczucia. A wyróżnienia już gratulowałam, ale pogratuluje jeszcze raz. A co tam! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Podatek od Miłości bardzo mi się podobał.
    Serdecznie Gratuluję :*


    http://zmalowanalalanatala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne podsumowanie ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysł z takim podsumowaniem :):) Oby sierpień był po stokroć lepszy w każdej dziedzinie :):) Chętnie zobaczę takie podsumowanie sierpniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za odwiedziny i czekam na kolejne posty :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie prowadź tę serię dalej! Uwielbiam czytać takie podsumowania <3
    Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne są takie podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne podsumowanie, oby sierpień był jeszcze lepszy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/08/biaa-sukienka-w-letni-dzien.html

    OdpowiedzUsuń
  33. O! ten krem z biolove mnie kusi :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  34. Przed wszystkim gratulacje wyróżnienia :)
    Komedi to nie widziałam.
    Ale codo kryminału mam odmienne zdanie - mi się bardzo podobał.
    Ale są gusta i guściki
    Życzę Ci by problemy się rozwiązały szybko :*

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne są takie podsumowania!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja bardzo lubię takie podsumowania, więc jestem ZA wprowadzeniem ich na stałe. Co do mojego lipca - był bardzo intensywny, sierpień będzie podobny, ale o wszystkim pewnie też wspomnę w podsumowaniu wakacji lub roku :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Some interesting things you showed for the month of July. That hand cream sounds delicious! :) Hope you have an amazing August!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Podatek od miłości to jedna z moich ulubionych polskich komedii :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)