Jantar odżywka regenerująca do włosów-moja opinia

Witajcie 😚

Jak tam Wasze nastroje w połowie tygodnia???
U Was też pada deszcz? ??
Ja mimo tej deszczowej pogody mam bardzo dobry humor 😆

No okey-chyba przez ten deszcz mam dobry humor😊😅



Jakis czas temu na blogu jednej z Was natknęłam sie na recenzje

Jantar, odżywka regenerująca do włosów.



Zaintrygowala mnie ona po części dlatego że uwielbiam testować kosmetyki i dlatego że szukałam ratunku dla swoich kosmetykow po nieudanym eksperymencie z szamponem Micelarnym Nivea.
Jesteście ciekawi jak u mnie sprawdzila ta odzywka?
Zapraszam do dalszej lektury postu ☺



Od producenta:

Nadaj swoim włosom witalność i siłę! Odżywka Jantar oparta na sprawdzonej niezmienionej od lat recepturze. To owoc długich tradycji wykorzystania niezwykłych właściwości bursztynu.

Bursztyn - pielęgnuje, wzmacnia , odżywia włosy i chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznychTrichogen® - stymuluje wzrost i przedłuża cykl życia włosa;Witaminy A, E i F - regenerują, odżywiają i odbudowują strukturę włosa;Polyplant Hair® - wzmacnia słabe włosy, ogranicza ich wypadanie oraz poprawia kondycję skóry głowy oraz cebulek włosowych;D-pantenol - nawilża i łagodzi podrażnienia skóry głowy.

Zalecenia:

Włosy zniszczone i osłabione;Wymagające regeneracji i odbudowy;Podatne na wypadanie;Wrażliwa i swędząca skóra głowy. 

Potwierdzone rezultaty- mocne, zregenerowane, mniej podatne na wypadanie, pełne witalności włosy.

Bliżej natury – 91% naturalnych składników, 0% parabenów, alkoholu etylowego, barwników.

Testowana dermatologicznie.



Skład:

Aqua (Water), Propylene Glycol, Glucose, Amber Extract*, Hedera Helix (Ivy) Extract*, Lamium Album (White Nettle) Extract*, Arnica Montana (Mountain Arnica) Flower Extract*, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract*, Arctium Majus (Burdock) Root Extract*, Officinalis (Marigold) Flower Extract*, Pinus Sylvestris (Pine) Bud Extract*, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract*, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract*,  Nasturtium Officinale (watercress) Extract*, Calendula Tropaeolum Majus (Nasturtium) Flower Extract*, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Extract*, Arginine, Biotin, Zinc Gluconate, Acetyl Tyrosine, Niacinamide, Panaź Ginseng Root Extract*, Hydrolyzed Soy Protein, Calcium Pantothenate, Ornithine HCl, Polyquaternium-11, Citrulline, PEG-12, Dimethicone, Glucosamine HCl, Panthenol, Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Polysorbate 20, PEG-20 Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Zinc PCA, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

*surowiec pochodzenia roślinnego




Stosowanie:


Zdjąć zatyczkę, rozpylić preparat u nasady włosów, a następnie wmasować w skórę głowy. Nie spłukiwać. Stosować codziennie, aż do momentu uzyskania widocznej poprawy stanu włosów, przez minimum 4 tygodnie, a następnie dla podtrzymania efektu 2 razy w tygodniu. Do kompleksowej pielęgnacji stosować pozostałe produkty z serii Jantar do włosów zniszczonych. Duża zawartość wyciągów ziołowych może powodować wytrącanie osadu. Przed użyciem wstrząsnąć.







Moja opinia:

Utrudnieniona aplikacja.
Trzeba psikać u nasady i wcierac w skórę głowy co nie jest zbyt wygodne.


Jednak odżywka nie wymaga splukiwania przez co jeżeli farbujemy włosy kolor utrzymuje się dłużej na włosach.
Zapach odzywki nie jest drazniacy czy nieprzyjemny.


Już po dwóch tygodniach zniknął uporczywy swiad skory głowy.
Czy włosy szybciej zaczęły rosnąć-tego nie wiem bo mi kosmyki dość szybko rosną.
Włosy napewno są zdecydowanie bardziej zregenerowane,nie pusza się.
Jeżeli chodzi o wypadanie włosów :niestety dalej wypadają ale już mniej.
To zauważyłam po 4 tygodniach codziennego uzywania odzywki.
Nastepnie stosowalam ja przez kolejne 4 tygodnie jednak ,zgodnie z zaleceniem producenta tylko 2 razy w tygodniu.
Czy po tym okresie coś sie zmieniło?
Zdecydowanie tak!
Osiągnęłam upragniony efekt: włosy przestały mi wypadać!



Podsumowując:

Przyznam szczerze że trochę sceptycznie podchodziłam do tego kosmetyku.
Musze jednak przyznać że firma Farmona pozytywnie mnie zaskoczyła tą odżywką.
Drobny minus za aplikację,która jest faktycznie trudna.
Cena jak najbardziej adekwatna do jakości i wydajności (około 2 miesięcy,najpierw przy miesięcznym codziennym stosowaniu,a później dwa razy w tygodniu) około 14,00 złotych w Rossmanie.
Naprawdę szczerze ją polecam,i jeszcze nie raz jej użyje.



Kto z Was używał tej odżywki?
Jakie macie doświadczenia z Jantar?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach ☺

Do następnego 😘

39 komentarzy:

  1. To chhba coś dla mnie
    Bo wlosy strasznie mi wypadają....

    OdpowiedzUsuń
  2. Same dobre opinie czytam o tym Jantarze, muszę w końcu spróbować i ja;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo ciekawie:)


    Buziaki:*
    Zapraszam kochana na nowy post ze stylizacją:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam tej odżywki ale miałam inną z tej firmy i nie byłam zadowolona :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. O tym produkcie nie słyszałam, ale coś z Jantara kiedyś wpadło mi w ręce i raczej nie wspominam tego spotkania źle.
    Nie mam zniszczonych włosów, więc raczej po ten produkt nie sięgnę ale może komuś ze znajomych polecę :)
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to nie jest odżywka tylko mgiełka do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ja kiedyś, ale już nie pamiętam, jak się spisała, chyba była po prostu przeciętna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello Lili
    It sounds like a great produtc but i dont know that brand.
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sounds like a great product.
    Love it dear

    Much Love,
    Jane | The Bandwagon Chic

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam problem ze słabymi i wypadającymi włosami, ale tym razem skusiłam się na olej z czarnuszki, który o dziwo kupiłam w Biedronce! :) Jestem z niego bardzo zadowolona, bo już po pierwszym dniu widać efekty, a przy tym pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ją, ale jeszcze nie stosowałam - czeka na użycie. Mam nadzieję,że u mnie się jakoś sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam większość produktów Jantara, w tym i tą odżywkę. Ja byłam zdecydowanie na tak za każdym razem :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji jeszcze próbować tego kosmetyku, ale słyszałam i czytałam o nim wiele. Muszę w końcu go zakupić, wiele osób bardzo go chwali :) wspaniała recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzieś w zapasach mam kultową wcierkę tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy17 maja

    Z odżywką pierwszy raz się spotykam i muszę przyznać, że mnie zaciekawiła ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam, używam, ale starsza wersja w szklanej butelce była zdecydowanie lepsza. Włosy nie wypadały, nie puszyły się, a po użyciu tej nowej wersji nie widzę takich efektów. Ale i tak polecam!

    obserwuję i zapraszam do mnie: napisaneprzezkasie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawiłaś mnie tym produktem - zwłaszcza jak napisałaś,że widziłaś róznice w kwestii wypadania a raczej nie wypadania włosów:) Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  18. używałam ją i w sumie...dobrze wspominam ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Wcierkę/odżywkę Jantar uwielbiam, ale niestety nie w tej wersji. Stara, w szklanym opakowaniu to było cudo! Ta jest po prostu okej :)

    https://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam ją, słyszałam dobre słowo, ale jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam ją wiele razy w sklepach, ale nigdy nie używałam. Po Twojej recenzji muszę wypróbować, bo moje włosy wypadają mi garściami. Ale Ci zazdroszczę, że Twoje przynajmniej szybko rosną.
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Love that you don't have to rinse it off after you apply it!
    Happy weekend!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam kiedyś wcierkę tej firmy :) Przetestuję też odżywkę :)
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  24. wydaje się fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno wypróbuje:)

    wer-weronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mnie zaciekawiła. Fajnie, że nie trzeba jej spłukiwać przez to jest szybsza w zastosowaniu ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  27. I don´t know this product. But it´s look amazing. Great post! :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię tę odżywkę z Jantara. Miałam już kilka buteleczek i widzę efekty :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta odzywka z Jantar jest świetna ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja używałam mgiełki z jantar i byłam bardzo zadowolona 💙 www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. używałam i również polecam :) produkty Jantar są naprawdę świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tej nie używałam, ale wiele dobrego słyszałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  33. kiedyś używałam wcierki ale nie przypadła mi do gustu :)

    / halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam kosmetyki z tej firmy:) są tanie i na moje włosy działają idealnie:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Produkty Jantar są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie próbowałam jej jeszcze, ale włosy mi się strasznie puszą, więc chyba się na nią skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy21 maja

    Muszę w końcu sięgnąć po jakiś produkt tej firmy..
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo lubię kosmetyki Jantar, ale tej odżywki jeszcze nie miałam, fajnie że się jej nie spłukuje :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)