Groszki,czerń i granat +kilka nowości



Witajcie 😚



Jak tam Wasz długi majowy weekend?



Dość długo nie pisałam takich luzniejszych postów  nad czym
Ubolewam ponieważ bardzo je lubię ale w ostatnim czasie jestem bardzo zajęta, ciągle brakuje mi czasu i bardzo dużo się
U mnie pozmieniało-i na plus i na minus...

Nie bez znaczenia jest tu również pogoda...
Tak,tak wreszcie zrobiło się w miarę ciepło 😆
Pojawiło się słońce i udało mi się zaliczyć bardzo nieprzyjemną
Sytuacje związaną z tym że jestem na nie uczulona,ale na szczęście wszystko się dobrze skończyło no i wiem że muszę baaardzo uważać.

Mimo to ciesze się z tego że zrobiło się ciepło, mogłam pochować
Na dno wszystkie zimowe ubrania i buty,ciesze się że jest długi majowy weekend bo wreszcie mogę wychillowac, spędzić trochę czasu ze znajomymi.
Nie wiem czy pamiętacie ale zeszłoroczny maj był strasznie zimny,i nie można było sobie pozwolić na grillowanie na świeżym powietrzu tak więc w tym roku można nadrobić zaległości 😃
Mam wolne,wiec co za tym idzie mam trochę więcej czasu więc mogę zrobić taki luźny post,oraz zrobić parę zdjęć by mieć na zapas,a mam się w czym fotografować bo przybyło mi kilka nowych butów oraz ubrań i czekam na kolejne które zamówiłam kilka dni temu😊😉

Dziś pokaże Wam te nowości które do mnie już przyszły, choć prawdę mówiąc jeśli obserwujecie mnie na Instagramie widzieliście je już ☺

Zacznę od butów z mojego ulubionego sklepu Wilady.pl.

Różowe Sandałki 
Na
Platformie 


Miały być beżowe,ale okazalo się że beżowych z tego fasonu który mi wpadł w oko nie ma😢
Prawdę mówiąc nie są one tak bardzo różowe,bardziej taki delikatny pudrowy róż ☺
No i zdradzę Wam że już mam przygotowaną stylizacje do nich także wypatrujcie jej na moim blogu😊



Czarne sandałki 
Na 
Platformie 

Klasyka 😍
Będą świetnie pasowały do każdej stylizacji 



Kocham po prostu buty na obcasie 😍 
Lato bez sandałkow na obcasie to nie lato 😀
Choć zazwyczaj noszę 16,15cm to skusiłam się również na trochę niższe od DeeZee

Bezowo-Czarne 
Sandałki 
Na obcasie

Na Instagramie już Wam Pokazywałam stylizacje którą do nich przygotowałam.Już niebawem pokaże Wam się w niej na blogu
(Ci którzy mnie śledzą na Instagramie,wiedzą że w drodze do mnie jest kolejna para tych samych butów,  tym razem niebieskir)



Znacie sklep Pakuten?
Ja poznałam całkiem niedawno i...
Przepadam 😆
Mają tam przepiękne rzeczy i w dodatku tanie.



Jak narazie 
U mnie pojawiła się ta 
 czerwona sukienka 


Ale kilka dni temu złożyłam kolejne
Zamówienie 
I niebawem u mnie będzie kilka
Innych perełek z tego sklepu.


Semilac 
PasTells
274
Salmon 
Pink
Kolor który 
Wyszedł 
Na paznokciach 
Zaskoczył mnie 
Bardzo mile 
Po opakowaniu 
Spodziewałam się 
Brudnego różu 

Udało mi się zrobić 
Zdjęcie które 
Bardziej oddaje
Rzeczywisty kolor tego
Lakieru,niż 
To które Wam Pokazywałam
Wczoraj na Instagramie 










Pisząc o nowościach nie mogę nie wspomnieć o serialu który mnie wciągnął -kolejnej świetnej(jak nie najlepszej ) produkcji 
Canal +

Kruk.Szepty słychać po zmroku.


Źródło obrazu:http://fangate.net/images/Aktualnosci/2018/02/23/kruk_t1.jpg







Na Podlasiu dochodzi do porwania nastoletniego chłopca. Adam Kruk, inspektor łódzkiego wydziału kryminalnego zostaje w tym samym czasie oddelegowany do Białegostoku. Po latach wraca do miasta, w którym dorastał, gdzie będzie musiał się zmierzyć nie tylko ze sprawą porwanego chłopca, ale także z mroczną stroną swojej przeszłości.





Serial miał 6 odcinków i był reklamowany jako thriller. 
Ja z kolei odniosłam wrażenie że thriller z elementami horroru.
Jeśli chodzi o szklany ekran lub książki zdecydowanie stawiam na komedie lub właśnie mroczne klimaty.
Serial Kruk świetnie wpasował się w ten drugi klimat no i mój gust.😊
Przyznam szczerze że momentami się po prostu bałam,a na niektórych scenach po prostu odwracałam głowę 😕(chociaż wyłapałam też kilka śmiesznych scen😊)

Cieszy mnie to że mimo tego że zagadka się rozwiązała(i to całkiem zgrabnie i normalnie bez żadnych dziwactw),to producenci zostawili otwartą furtkę do drugiego sezonu😃



Ciesze się również z tego że ostatnia moja stylizacja Wam się spodobała.😙
Zmotywowało mnie to i aktualnie poszukuje lepszego sprzętu aby podobne zdjęcia mogły gościć jak najczęściej na moim blogu☺

A póki co wracamy narazie do poprzedniej jakości.

Dziś stylizacja bardziej w wieczorowym klimacie.

Czarne rajstopy w groszki zestawiłam z czarną mini spódniczką oraz czarnymi szpilkami na platformie.
Nie chciałam jednak aby całość była czarna,bo to mogłoby być trochę nudne a taką stylizacje średnio widzę z jakąś pastelową,czerwoną czy nudziakową górą dlatego też postawiłam na granatowa bluzkę.

















Całość pozostawiam do Waszej oceny.






Życzę Wam pieknej pogody oraz udanego Majowego dłuuuugiego weekendu😚😚

Do następnego


























30 komentarzy:

  1. Świetny ten kolor na Twoich pazurkach :) Serialu nie będę oglądać bo to dla mnie czasopożeracze, wole gdzieś wyjść, spotkać się z kimś etc :)
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow twoje szpilki są mega seksowne :) Nawet jak dla mnie są chyba zbyt odważne, ale ja lubie ludzi odważnych ze swoim stylem a ty taka jesteś:)


    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post tym razem w sportowym stylu :)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż za wysokie buty! JA bym chyba w takich nie domagała po kilku krokach :D Podziwiam!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są niesamowite! Ja niestety nie byłaby w stanie w takich chodzić więc szacunek dla ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ostatnie szpiki bardzo mi się podobają, a ty jak zawsze wyglądasz nieziemsko :P Cudowny kolor na pazurkach :P
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/jeansowa-kurtka-i-czerwona-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się szpilki - szczególnie te w pudrowym różu i pierwsze czarne <3 A majóweczka w porządku :D Pozdrawiam!! :D

    I zapraszam do siebie :D
    Blog modowy Oleczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Szpilki to prawdziwe torpedy... stylizacja bardzo seksowna- ale w końcu mała czarna to klasyk :-) Serialem mnie zaciekawiłaś :) a pazurki wygladaja obłędnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello lili
    You are a woman with very high heels !!!
    You look fantastic in this look.
    Nice shopping.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarne sandałki na platformie są świetne, ale raczej nie dla mnie :D Ładna stylizacja.
    Pozdrawiam!
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy02 maja

    Beżowo-czarne sandałki bardzo mi się spodobały ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś niemożliwa z tymi obcasami...ja bym kompletnie nie umiała w nich chodzić:D
    Fajne nowości u Ciebie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne te sandałki, ale ja bym się w nich zabiła :( :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Stunning shoes
    I love this items

    Much Love, Jane | The Bandwagon Chic
    New Vlog Entry!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety calutką majówkę (łącznie z 1 i 3) spędzam w pracy :(
    A wracając... Cóż za niebotycznie wysokie szpilki! :) Piękne ale ja bym w nich nawet kroku nie uszła z obawy przed utratą zębów :P Mam równowagę dziecka co w połączeniu z takimi szpilkami zwiastuje katastrofę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te szpilki są tak piękne! Nie mogę się napatrzeć
    https://miss-uncover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale szpile :o, bardzo mi się podobają, ja pewnie bym się zabiła w takich, albo raczej uszłabym metr i zdjęła :P hhahah
    Wróciłam do blogowania, zapraszam na bloga i instagrama
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Te czarno-białe szpilki mi się podobają ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty są niesamowite. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja,
    Pozdrawiam
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. I love high heels as well. Love all these pairs!
    I really like your polka dots tights as well!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, ale wysokie obcasy. Podziwiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny kolorek paznokcii :) To niedobrze że jesteś uczulona na słońce :( Ale nie martw sie, ja jestem uczulona na truskawki, wiec gdy jest na nie sezon a ja nie mogę ich jesc to troche sie wkurzam :P Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wooow! You look stunning :)

    https://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  25. Beżowo-czarne sandałki są piękne, kolorek na paznokciach też niczego sobie :)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój weekend majowy nie był weekendem, bo musiałam 2 iść do pracy :D Same świetne nowości! No kocham po prostu twoje buty ale dla mnie niestety są za wysokie, nawet te, które są niższe od pozostałych. Pozostają mi trampki i adidaski. Stylizacja śliczna, bardzo podobają mi się takie rajstopki :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie buciki super :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  28. Oo tak, nareszcie ciepełko i aż chce się żyć :) Mam nadzieję, że taka pogoda utrzyma się jak najdłużej!
    Zauroczyłam się w tych butach *.* Co prawda dla mnie byłyby pewnie za wysokie, bo nie radzę sobie z chodzeniem na szpilkach, ale generalnie wyglądają super i mają świetny krój i fason :)
    Dlaczego nie można komentować najnowszego posta? Chciałam napisać odnośnie niego, że najbardziej przypadła mi do gustu ta ostatnia bluzeczka :) Jest 100% w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie masz piękne pazurki! Stylizacja elegancka i kobieca, wspaniale w niej wyglądasz!:)
    Majówka w tym roku piękna się udała, ja sobie pogrillowałam aż nadto;)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)