Fa Island Vibes peeling do ciała odświeżający MangoVanillebluten -recenzja


Witajcie


Jak tam Wasze samopoczucie w Poniedziałek??
Post miał się pojawić wczoraj ale natłok wrażeń ostatnich dni uniemożliwił mi to.

Ostatnio będąc w Rossmanie ,na zakupach spacerująć między półkami wypatrżyłam premierę 


Fa Island Vibes 

Odświeżający peeling do ciała 
MangoVanillebluten duft



Zapach był na tyle piękny że nie wahałam się i go kupiłam 😉
A czy oprócz zapachu kosmetyk ma jakieś inne plusy??

O tym przekonacie się w dalszej części postu
Milej lektury 




Od producenta :
Peeling do ciała Fa Island Vibes Bali Kiss delikatnie złuszcza skórę i odświeża zapachem egzotycznych perfum Mango - Vanilla Blossom.

Peeling Fa Bali Kiss delikatnie oczyszcza i odświeża skórę. Jego formuła pielęgnacyjna z naturalnymi drobinkami złuszczającymi pozostawia ją miękką i gładką.



Testowany dermatologicznie, ma neutralne pH dla skóry.




Skład :



Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates Copolymer, Mineral Salts, Prunus Armeniaca Seed Powder, Tocopherol, Polyquaternium-7, Parfum, Sodium Chloride, PEG-7 Glyceryl Cocoate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Styrene/Acrylates Copolymer, Benzophenone-4, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Sodium Benzoate, Sodium Salicylate, CI 47005, CI 15985, CI 14700.


Moja opinia:


Kosmetyk otrzymujemy w tubce zamykanej na klik




Peeling ma przepiękny zapach,który utrzymuje się dość długo na skórze nawet po spłukaniu.
Mimo że jest to typowy peeling myjący

Pozostawia skórę niesamowicie wygładzoną i mięciutką a do świetnie nawilżoną.
Kosmetyk nie powoduje żadnych podrażnień na skórze,nie brudzi i łatwo się zmywa.
Podczas aplikacji peelingu,towarzyszy nam przepiękny zapach -jak dla mnie bardziej tu czuć wanilie niż mango.


tak się prezentuje
Peeling w orginalnej wersji,prosto
Z opakowania

tak się prezentuje po zwilzeniu wodą 




Podsumowując :

Do zakupu peelingu przekonał mnie jego zapach,przedewszystkim.
Jak dla mnie -jeden z najlepszych peelingów jakie kiedykolwiek używałam i z czystym sumieniem go polecam.


Mieliście już może z tym peelingiem styczność? 


Do następnego 😚 

32 komentarze:

  1. super :) wydaje sie byc fajny. Jeśli dorwę gdzieś to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam go kupić ale się nie skusiłam jeszcze. A jako zdzierak jest ok, ma dużo drobinek? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOooo trafiłaś z tym postem w punkt, bo ja akurat szukam teraz jakiegoś peelingu, więc tą opinią i pięknym zapachem, przekonałaś mnie <3

    Buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, już sobie wyobrażam ten zapach <3 moja skóra, niestety, nie lubi się z peelingami.

    OdpowiedzUsuń
  5. The beads looks so nice on the skin
    Great review

    Much Love,
    Jane | The Bandwagon Chic

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze okazji by poznać ten produkt, ale uwielbiam peelingi i na pewno rozejrzę się za nim przy następnych zakupach. Bardzo mnie zachęciłaś do wypróbowania :) Uwielbiam mango i smak i zapach, na pewno polubię ten kosmetyk! :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już go w drogeriach i chyba sama się skuszę ;p
    Pozdrawiam i zapraszam 💙 www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam dobrze pachnące peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie testowałąm tego peelingu ale wierze że zapach musi być nieziemski ;)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow!! Peeling jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno już nie miałam nic z Fa... fajny ten peeling!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O ja cie skąd ty bierzesz te kosmetyki ja to nawet nie wiedziałam że Fa wydało taki peeling :)

    Buziaki kochana:*
    Zapraszam na pastelowy look na moim blogu :)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Już dawno nie miałam niczego z fa :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham zapach mango, więc wystarczy tylko ten jeden argument by skłonić mnie do jego zakupu :)
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam i uwielbiam :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/czerwona-marynarka-i-biaa-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie się zapowiada a ja zapach mango uwielbiam! Nie wiedziałam, że Fa ma również w ofercie peelingi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie peelingi. Zapach przypominający lato <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapach musi być piękny, jednak preferuję peelingi z mocnymi, widocznymi drobinkami. Tutaj tego nie dostrzegam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy odświeżacz do ciała :D
    Zapach na pewno by mi się spodobał:)

    Zapraszam ;) Odwdzięczam się za obserwacje ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy wczesniej go nie widzialam, ale bardzo mnie nim zaciekawiłas:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Brzmi kusząco, z chęcią wypróbowałabym ten peeling. Ciekawa jestem jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello Lili
    I love those kind of produtcs. They leave our skin so soft.
    Wish you a great day.
    Xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam i często stosuję peelingi do ciała, ale nie jestem fanką tych drogeryjnych. Z marką Fa już dawno się pożegnałam i widzę że od tego czasu pod względem składników zawartych w kosmetyku nic się nie zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja akurat lubię peelingi myjące, bo nie zawsze mam czas na kilka etapów pielęgnacji całej skóry, a tak w kilku minut mam z głowy i mycie i peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja głównie zwracam uwagę na skład i w sumie ten peeling ma nawet nienajgorsze składniki w porównaniu do innych produktów, więc może się na niego skuszę. :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Peeling na na pewno musi pięknie pachnieć :D
    Muszę go zakupic <3

    Zapraszam :D Odwdzięczam się za obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałam o tym peelingu, bo nie jestem fanką marki Fa.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  29. pewnie ma piękny zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam pojęcia, że Fa produkuje peelingi :) Chętnie bym takie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale fajniutko wygląda :)
    Pewnie sama bym się skusiła ze względu na zapach. Uwielbiam takie :)
    Super, że aż tak pozytywnie Ci się go testowało :)
    Nie znam, ale chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)