Spódniczka mini w panterkę i czerwona bluzka

Witajcie kochani 😘



Jak Wam mija tydzień?

Ja szczerze przyznam że juz nie moge się doczekać kiedy się skonczy.
Podobno jaki poniedziałek,taki cały tydzień -u mnie się to sprawdziło.
Poniedziałek był dla mnie koszmarny,zreszta  wspominałam o tym na Instagramie.

Później zrobiło się jeszcze bardziej ciekawie,i na własnej skórze przekonałam się że nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszło 😉

Mam nadzieję że kolejny tydzień będzie lepszy,a co do tego ktory trwa;za chwilę się skończy ☺


Panterka jest bardzo specyficznym wzorem,nie wszystkim się podoba.
Kilka lat temu z uwielbieniem nosiłam legginsy w panterkę, później upatrzyłam sobie mini w panterkę,ale długo nie mogłam jej nigdzie kupić😥
Spódniczkę którą dziś Wam prezentuje udało mi się upolować w H&M.
Podobnie jak w przypadku skórzanych ubrań,panterka najbezpieczniej wygląda w towarzystwie gładkiej góry.



Ja swoją spódniczke zestawiłam z czerwona bluzką,czarnymi rajstopami i botkami oraz czerwonymi kolczykami











Jestem ciekawa co myślicie o tej stylizacji ☺
Lubicie motyw panterki na ubraniach???



Buziaki i do następnego 😘

44 komentarze:

  1. Nie mój styl, ale ważne, że Tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważnie ale z tego własnie Cię kojarzę, że masz swój odważny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ładnie Ci w czerwieni! Ślicznie wyglądasz:)
    Dla mnie ten tydzień to jakieś pasmo pechowych zdarzeń:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :*
    Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak średnio przepadam za panterką ale Tobie w tym zestawie ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super bluzka i botki:) jak zawsze pięknie wyglądasz:*
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Panterka to zdecydowanie nie jest mój styl, ale u Ciebie prezentuje się fajnie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy01 lutego

    Bardzo ladnie Ci w czerwieni ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zdecydowanie panterki nie lubię. Wręcz jej nie toleruje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię motyw panterki! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Unikam tego wzoru, nie lubię i nie potrafię się do niego ubrać ;P
    Fajnie wyglądasz i widać, że dobrze się czujesz w tym wzorze, a to duży +! :)

    NAHTURAL :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Następny tydzień na pewno będzie lepszy, nie ma się co załamywać. Trzeba myśleć optymistycznie i pewnym być że na pewno będzie lepiej :) Ciekawa stylizacja, powiem szczerze że kiedyś nosiłam panterkę, teraz zaprzestałam ale uważam że to ciekawy wzór :) wyglądasz uroczo!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna ta spódniczka,sama mam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna spódniczka ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana miałam kiedyś bardzo podobną spódniczkę :) Twoja jest świetna :) Botki cudo i twoje nogi :*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  16. Stunning look!
    Have a nice week!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  17. You look great and very sexy with that mini skirt...
    Xoxo from Portugal

    marisascloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dorota02 lutego

    Świetne połączenie :)
    Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Stylizacja raczej nie dla mnie ale baaardzo ładna :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie za bardzo czuję się w panterce, ale jest dla mnie bardzo seksownym wzorem :D
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz przepięknie:*
    Sama mam taką spódniczkę i uwielbiam ją nosić:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem trzeba myśleć pozytywnie :)
    Motyw panterki jest ostatnio bardzo modny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Panterkę trzeba umieć nosić :) Ty to potrafisz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fabulous pieces. The leopard print and red color are so trendy right now.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow!! Wyglądasz ślicznie <3 Bardzo ładna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też bardzo lubie panterkę:)
    Świetna stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo kobiecy zestaw :) masz rację, kochana- panterka jest specyficznym wzorem :) miłego weekendu ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie każda panterka mi się podoba, ale lubię ten motyw, mam jakieś bluzeczki z panterką :) Twoja spódniczka ładnie na Tobie leży. Obs. blog :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Panterka tylko dla odważnych, świetnie wyglądasz w tej stylizacji:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spódniczka zdecydowanie nie moja długość, ale ty wyglądasz rewelacyjnie <3
    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna na spódniczka w panterkę!

    OdpowiedzUsuń
  32. Donata04 lutego

    Wow wyglądasz rewelacyjnie:)
    Ja też lubię panterkę choć u mnie są to tylko bluzki :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Panterka zawsze super :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mój styl, ale ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Za panterką nie przepadam, nie mój styl, ale Ty prezentujesz się super :-) Masz bardzo zgrabne nogi :-)
    Życzę Ci miłego tygodnia kochana xx

    OdpowiedzUsuń
  36. I love print animal. looks nice on you..
    Have a nice week.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  37. kiedyś uwielbiałma panterkę, teraz sięgam do niej znacznie rzadziej. masz świetne nogi!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. You are so beautiful ❤️

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie z panterką jest różnie. W jednych ubraniach mi się podoba, a w drugich już nie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej. Mi się ostatnio spodobały bardzo bluzki gorsetowe. Może nie tyle od strony wizualnej co praktycznej, zwłaszcza w takie upały jak teraz mamy. Żeby wyjść do ogrodu, czy na spacer z psem to nie wyobrażam sobie niczego lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Spódniczka jest super!

    Zobacz tutaj mają podobny wzór ale bluzki :) Mi się podobają :) Zastanawiam się nad zakupem na Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)