Czarne botki na szpilce, sweterek ze wzorkiem oraz czarne rurki

Witajcie 😘
Jak nastroje przed weekendem?


Przyznam Wam szczerze że u mnie średnio.😦
Tydzień zaczął się kiepsko,bo pojawiły się u mnie problemy z zasypianiem.
Zanim zasnę,mija około 3 godzin,przez które kręcę się po łóżku 😣
Męczy mnie to niesamowicie, ponieważ wstaję niewyspana,ucinam sobie w dzień drzemki,przez co później w nocy nie chce mi się spać-kółko się zamyka😢.
Mam nadzieję że to tylko chwilowe i minie niebawem...😌

Po za tym tydzień mija dość spokojnie,bez jakichś większych awarii.
Z tymi mniejszymi jakoś mi się udaje uporać i to nawet dość szybko,a wszystko za sprawą dobrego humoru który mimo wszystko mnie nie opuszcza.😉






Staram się zaplanować czas tak aby nie wykonywać niczego w pośpiechu i nie chce niczego zapeszać ale do tej pory mi wychodzi to rewelacyjnie.😃
Wczoraj udało mi się zaliczyć pierwszy w tym roku wyjazd do Krakowa (pisałam o tym na Instagramie)i napewno nie ostatni, ponieważ następne tygodnie również zapowiadają się z wizytami w Krakowie w tle.☺🌁





Ostatnio wspomniałam Wam o swoich nowych butach i obiecałam że przygotuję stylizacje w Nich.
Dziś mam więc dla Was outfit z tymi butami:







Zestawiłam je ze sweterkiem ze wzorkiem,pod kolor i fason którego dobrałam kolczyki.Do tego dodałam alternatywę dla tregginsów-czarne rurki za którymi na początku nie przepadałam,ale teraz je uwielbiam 😍


















Koniecznie dajcie znać co myślicie o tej stylizacji ☺😉
Buziaki i do następnego 😘💞


43 komentarze:

  1. Mi sweterek przypadł do gustu, a w butach bym się zabiła :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja ;)) Świetnie wyglądasz :* Czekałam na ten post, widziałam właśnie na insta, że będzie coś nowego na blogu ♥
    Prezentują się świetnie, zazdroszczę że potrafisz się poruszać w nich haha :D

    Buziaki :*
    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Botki bardzo mi się podobają, te złote akcenty dodają im uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne botki i sweterek:) super wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  5. wooow! jestem pod wrażeniem!
    Stylowo i kobieco! Bardzo mi się podoba :)
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są,ale dla mnie byłyby za wysokie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny sweterek:*
    Botki również są cudne:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy w tych botkach da się swobodnie chodzić?!;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są te botki:*
    Zazdroszczę że potrafisz w nich chodzić :)
    Ja bym się zabiła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh very gorgeous boots
    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy12 stycznia

    Bardzo mi się podobasz wszystko Co robisz masz więcej takich zdjęć bo naprawdę wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń
  12. I like this shoes. These shoes are so perfect! :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  13. Te buty są świetne! Niestety ja miałabym w nich ze 195cm... przynajmniej :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, jakie buty! Ja jednak nie jestem doświadczona jeśli chodzi o noszenie obcasów. Trafiłabym przez nie na ostry dyżur...:D

    Obserwuję i pozdrawiam♥ staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez mam problemy z zaśnięciem, godzina 1 w nocy a ja "mam tę moc" ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy13 stycznia

    Śliczne buty, bardo mi się podobają, ale myślę, że bym polamała sobie w nich nogi, haha❤
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Muy guapa! FELIZ año! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz przepięknie :*
    Sweterek jest cudny:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja :*
    Wyglądasz przepięknie :*
    Sweterek i botki są cudne:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz ❤ Ten sweterek i szpile boskie !!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gorgeous! These heels are a hit. Love the sweater as well.
    Have a beautiful day!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow podziwiam Cię za te buty! Ja bym się pewnie w nich zabiła! :D
    katemi21.blogspot.com - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw:)
    Podziwiam Cię za to że umiesz chodzić w takich szpilach :* :D
    Chcę taką bluzkę :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Swego czasu też miałam problem z zasypianiem. Wszystko się skończyło, gdy przeprowadziłam się do Warszawy. Wtedy juz nie mogłam narzekać na fakt, że nie mogę zasnąć. Teraz to gorzej jest z tym, że chętnie bym spała często i wszędzie.
    Bardzo ładne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też ostatnio mam problemy ze snem. Nie mogę się wyspać :/ Rewelacyjna stylizacja, bardzo ładna a buty wspaniałe! Wielki obcas nie wiem czy potrafiłabym na nich długo chodzić :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty ekstra , ale strasznie wysokie :)Super to połączyłaś - ten cały look - ładnie

    Co do problemów ze spaniem oby znikły - jeśli będzie tak dłużej trzeba znaleść powód. np . ja miała problemy z bez sennością przez pół roku i wyszło, że to przez przemęczenie. Dziwnie brzmi , ale można być tak zmęczonym , że nie móc spać.

    p.s. nie musisz zostawać linka do strony i tak wchodzę po profilu.

    OdpowiedzUsuń
  27. I love those high heels! It´s amazing!
    Please visit my Blog!

    http://www.alessabernal.com/
    Alessa Bernal

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest fajny sposób na zasypanie - same go sprawdziłam i działa, a też kiedyś miałam problemy :) Pozwolę sobie wkleić tutaj tekst:
    "Pomysł jest prosty: wdychasz powietrze przez 4 sekundy - wstrzymujesz oddech na 7 sekund (dzięki temu dotlenisz organizm) - pilnujesz, by wydech trwał 8 sekund. Serię powtarzasz cztery razy. Ważne jest, aby podczas ćwiczenia mieć oczy zamknięte, zaś czubek języka lekko dotykał podniebienia - pomoże to w koncentracji." :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sweterek rewelacja :-) Bardzo ładnie w nim wyglądasz.
    Co do spania to mam podobny problem i tak suma summarum czasami nawet nie mam czasu odespać w południe i żyje na jakichś 3-4 godzinach snu na dobę :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnio mam podobne problemy z zasypianiem, wystarczy, że sobie o czymś stresującym przypomnę:/
    Piękny sweterek i bardzo ładny zestaw, ślicznie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Los botines son ideales! Feliz martes guapa! 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój ulubiony sweterek :) Świetnie kochana wyglądasz mega są to buciki:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy02 lutego

    I think that is one of the such a lot significant information for me.

    And i am glad reading your article. But wanna commentary
    on few genertal things, The website style is ideal, the articles is actually excellent :
    D. Good process, cheers

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy03 marca

    Howdy! Would you mind if I share your blog with my zynga
    group? There's a lot of folks that I think would reallly appreciate your content.
    Please let me know. Cheers

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy06 lipca

    Greаt blog ʏou havе here.. It's difficult tߋ fіnd gooⅾ quality writing liҝe yours these Ԁays.
    Ι truly ɑppreciate people ⅼike үou! Take care!!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)